Bu gun cok guzel bi gun evleniyorum onu cokk ama cokkk seviyorum o kimmi selim onun gibisini hic gormedim uzun boylu sarisin yesil gozlu bi genc ona nasil bu kadar tutuldum inanin bilmiyorum ama onu cok seviyorum o benim her seyim .
Bu arada size kendimi tanitayim ben efil tunus babam ve annem ben kucukken olmusler araba kazasi diyorlar ama bezen duyuyorum birileri yapti diyenler bile var selime soylediyimde arastiracagina soz verdi.
Bu arada benim 22 yasindayim ve zayif esmer tenli simmsiyah goz ve saclara sahibim guzellik bakim uzere okudum tabi para yetistiremeyince amcam gitmememi soyledi koc masraf var dedi bende hem calisip hem okudum kendimi anlattigim yeter zaten irerleyen zamanlarda taniyacaksiniz beni.Kapiyi calmadan girdi odaya bana bakarak geldi hic bisi soylemeden gidio koltuga oturdu bazen beni sevmediyini hiss ediyorum ama bazende cok sevdiyini gidip onunde durdum kafasini kaldirmadi bile birseymi oldu diye sordum kafasini hayir anlaminda salladi yorgun oldugunu soyledi gozlerim doldu ne yani yorgun oldugu icinmi bana bakmiyor .
Istersen gide bilirsin dedim bi anda eyer evlenmek istemiyosan git dedim yuzume bakti once sonra hizla kallti yerinden kolarima asildi iki yandan o kadar sikiyodu ki canim yaniyodu ne sacmaliyosun sen ne demek oluyo bu diye bagirdi bende bagirdim yuzume bakmadin nasil oldugumu dahi soylemedin sen beni sevmiyosun dedim canimi yakiyosun birak dedim bi anda atese deymis cesine birakti kolumu hayir kafam dolu sadece seni seviyorum evlenmek istiyorum iste bazi sorunlar olmus dedi cok guzel olmussun dedi hala kustum ona bi anda yaklasti bana boynuma gomdu dudaklarini izin vermeden cekildim kenara yine dedi dislerinin arasimdan lannn bir azdan evlenicez dedi evet ama hala evli deyiliz dedim sinirle cikti odadan bi anda kapiyi kapamamis dondu bana sakin diye ikaz etdi sakin disari cikma zamani gelinceye dek tamam diye onayladim basimla 15 dakikadir bekliyordum ama hala gelmedi cikmayacagimi soyledim ama ilk kez ona karsi geldim ve ciktim amcamin odasina kadar geldim kapi aralikti gorduklerime inanamadim selma amcamin kizi selimin kucagina oturmustu ve arada bir opusuyo ve amcamla konusuyolardi selim yeter yoruldum bu oyundan ona katlanamiyorum dedi amcamda merak etme aksam kurtulacaz o kizdan dedi hele bi evlen gerisi kolay miras icin bu gerekli dedi sadece bu gun katlanacaksin o kadar o babasi kilikli oldukten bir yil sonrada siz evlenirsiniz ama ne olursa olsun bu is bu aksam bitmeli dedi duyduklarimla hayatim yok oldu sanki tum dunyam yikildi sevdiyim adam amcam ve kuzenim hepsi yalanmis ne yapicam peki ben nasil kurtulucam acilen burdan kacmam lazim yakalanirsam oldum demektir .Tum haklari bana aittir calinti deyildir!!!
Evet canlarim yazdiklarimi unutun bomba gibi bi kitapla geldim sizlere.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmezliyin ortasinda
RomanceBazen en cok sevdiklerimiz ailr gibi gorduklerimiz yok eder benliyimizi hayat cok ama cok zor kime guveneceyini sasiriyor insan keskelerimiz cok ne yazik ki .