4.bolum

12 1 0
                                    

          Arkadaslar erkek karakterin ismini karun sectim . Iyi okumalar❤.


Tanimamisti beni tabi nasil tanisin ki cocuktum o zamanlar ic sesim yarqiladi beni peki sen nasil tanidin diye kulak ardi etdim ic sesimi ve son koliyide bantladim bu gun tasiniyoduk baska eve ve umarim her sey guzel olur .

Karunun anlatamiyla.

Onu gorunce ne hiss edeceyimi sasirdim gercekten ben onu ilk gorduyumde cok kucuktu buyumus baya ta ozamandan taht kurdu gonlume minik kus kendime cok kizdigim zamanlar oldu sen subyancimisin diye kucuk cocuga o gozle bakmak yakisik almaz diye ama konusmasi bakisi her seyiyle oyle bir kalbime isledi ki yillar oldu cikaramadim gonlumde tanidi beni biliyorum bana olan bakislari ele veriyo basi dertdeymis kurtaricam onu aradan kaldiracam sonunlarini yemek yediyimizde cay icdiyimizde kisacasi ayni ortamda oldugumuz her saniye fart ettirmeden bakdigini saniyor minik kusum ama benden hic bir sey kacmaz  o anlarda sarasim geliyo opmek koklamak tenini tenime katmak istiyorum ama arada cok engel var bizim hikayede ne olacak merak ediyorum kafasi karissin istemiyorum bu yuzden de simdilik izliyorum yeni eve yerlestik benim odamin karsisindaki oda ona ait her odaya girip ciktikca goreceyiz bir birimizi lanet olsun nasil dayanicam ona dokunmadan . Odaya cikinca kapisi aralikti bir az cok yanlis ama bi anlik bakma ic gudusu ile oraya baktim dondum kaldim resmen mini bornoz vardi uzerinde bir az daha hareket etse lanet olsun saclarini havludan kurtardi eliyle duzeltiyodu su an cok zor tutuyorum kendimi ona dokunmak istiyorum sinirle odaya girdim kendime soylene soylene bi o yana bi bu yana dolandim ama zihnimden gitmiyodu goruntusu neden baktim ki kapida sinirle uzerimi bile cikarmadan buz gibi su acdim ve oylece suyun altinda bekledim bu kabariklik lanet olsun .

Efilin anlatimiyla banyodan ciktiktan bir az sona yan donunce kapinin orada bana baktigini gordum ama san ki donmus gibiydi benim onu gorduyumu bile anlamadi o da zaten hemen arkasini donup gitmisti aynaya bakinca dondum hayir ya uzerimdeki beni boyle gorduyu icin oyle donup kaldi demek kahretsin nasil bakicam yuzune simdi .

Haftalar bir birini kovaliyodu sanki pek disari cikamiyorum karun izin vermiyo ki ne yapicam bilemiyorum Humeyra abla arkadasina gidecekmis bu aksamda orada kalcak arkadasinin ona ihtiyaci varmis evde yalnizdim su an karunda gec gelecekti filim izlemeye karar verdim patlamis misir ve cipsiyi fantayi alarak televizyon karsisina kurulup filmi  acdim konosunu tam bilmiyodum ama su an guzel irerliyodu zil sesi doldu kulaklarima delikten baktim Karundu gelen actim hemen girdi iceri acmisin diye sordugumda hayir yedim dedi ne yapiyorsun dedi filim izliyordum dedim tamam uzerimi deyistirib geliyorum dedi heyecenla beklemeye basladim onu .

Gelecek bolum bomba gibi olacak arkadaslar barutla ates yan yana durmaz demi neredeyse 3 ay oldu Efilin o evde kaldigi ilk kivilcimi atmistik bakalim neler olacak bh arada 442 kelime oldu .❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmezliyin ortasinda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin