3.bolum

5 1 0
                                    

Tanidimi beni bilmiyorum hic bisiy belli etmiyordu sadece bir kere bakmisti yuzume o zamanda hemen cekmisti bakislarini uzerimden sanirsam hatirlamadi beni hatirlamamasina sevindim amma uzuldumde neden hatirlamadi diye bu kadarmi hic misim onun icin . Salonda oturuyorduk buyuk koltukta kardesi oturuyordu tekli koltuklardaysa ikimiz oturuyorduk alnatin bakam diyerek soze basladi en basindan anlattim her seyi birada kala bileceyimi beni koruyacagini vede bir az gectikten sonrada babamla annemin olumunu arastiracagini soyledi tabi bu surecte evden disariya cikmamami tasinacaqlarini o zaman daha rahat olacagimizi soyledi yuk olmayayim ben size basimin caresine bakarim kalmaya yerde bulurum dedim izin vermedi kapi caldi cok korktum beni buldular diye kalkip kapiyi actilar yurt disindan ablalari Sevda gelmis koc kanim isindi onada 1 yasinda oglu var yeni yeni yuruyormus kapidan girer girmez gelip kucagima tirmandi minik kurabiyem ismi Seyhanmis Sevda ablanin dediyine gore hic kimseye boyle yapmazmis kucagima cok yakismis saat baya irerlemis her kezin uykusu gelmisti sevda abla beni bir odaya getirdi kiyafet verip cikti uzerimi deyisib yataga uzandim bu gun neler yasamistim oysa o yorgunluk ve hassaslikla kapadim gozlerimi biraktim kendimi uykunun kollarina ruyama girdi ilk kez babam kosup sarildim kokusunu cektim icime baba annem nerede diye sordugumda onun isi oldugunu baska zaman geleceyini soyledi daha sonra tuttu ellerimden kizim emanet ettim seni ona kim oldugunu kim oldugumu oyrendiyi zaman seni asla birakmayacak dedi kim baba kimden soz ediyorsun dedim cevap vermeden gitti uyandigimda saat daha 5.030 du bende mutfaga indim kahvalti hazirlamaya ama unuttugum seyler vardi .

😂cok guzel bi bolum gelecek arkadaslar bu gun keyfim yerindeydi diye oy sinirini beklemeden atiyorum seviliyosunuz yeni bolumde gorusmek uzere .❤

Bilinmezliyin ortasinda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin