1 évad. 6.rész

56 6 3
                                    

Másnap fura mondom,jól keltem,a tegnapit leszámítva, Marci szorosan bújt hozzám és én is hozzá,de tudtam hogy fent van,mivel a Zaza szagát eléggé éreztem,lassan ki nyitottam a szemem,majd kissé feljebb emeltem a fejen Marci mellkasán

-jól aludtál?- szólalt meg Marci szokásos rekedtes hangján.

-fura de igen- ültem fel az agyon és kezdtem el basztatni Marci kezét.

- miért csináltad?- emelte fel a fejem Marci,hogy a szemébe tudjak nézni,majd bele szívott a füves cigibe.

- nem tudom, eszembe jutott minden és egyszerűen nem bírtam, le esett a váza onnan meg nem volt vissza út..sajnálom-

- Hanna ez nem állapot, innentől ez lesz? Valami eszedbe jut és már az ereidet akarod fel vágni?- mondta hangosabb Marci,már szinte üvöltött.

- jaj hirtelen fontos lettem neked? Menj, menj a barátaidhoz, ne most játszd el nekem,hogy mennyire számítok neked, miért jöttél vissza? Miért? Már kezdtem jobban lenni. Neked ott a tökéletes életed ne velem foglalkozz. - emeltem már én is fel a hangom,majd a végére egy hamis kacaj is ki futott a számon, álarc

-tudod mit? Lehet nem is kellet volna vissza jönnöm,egy hisztis picsa lettél. Nem is értem,hogy lehettél pont te a legjobb barátom-köpködte a szavakat nekem.

-nyugodj meg én se értem,hogy hogyan tudtam veled barátkozni, beképzelt fasz,azt hiszed tudsz rólam mindent, hat Marcell kurva nagy tévedésben vagy, a szomszéd Marika néni többet tudd rólam mint te.-néztem végig a szemébe, az arcomra semmi érzelem nem volt,ahogy az övén se.

-bár ne jöttem volna vissza, nem minden rólad szól Hanna.-mondta ki az utolsó szót majd be csapta az ajtót maga mögött és ki ment.

Itt tört szét a mécses,a könnyeim utat eresztettek maguknak,tényleg ezt gondolja rólam? Ennyit erről is, azt hittem jobb lesz minden,megfogtam egy zsebkendőt és a tükör elé áltam, nem bírtam abba hagyni a sírást deja vu. Egyfolytában töröltettem a könyeimet, 3 perc után már nem volt több könnyem,a szemeim vér vörösek voltak a sok sorsától,be csepegtettem, szemcseppel,majd egy laza sminket fel dobtam,nem mutathatom,hogy gyenge vagyok.
Fel vettem egy kék,szakadtas baggy nadrágot, és egy haspolot ami feszült,a két csontváz kéz a kebleimhez nyúl,semmi extra.
Szokásos air force, hajamat pedig csak megfésültem. Majd fel hívtam Emmát,hogy nincs e kedve találkozni, most éppen a konyhába ülünk és el meséltem neki,mi volt reggel.

-babám lehet csak ki bukott,ismered, fiúk,bár ez kurva szemétség volt tőle tényleg.-Simitotta meg a kezem Em.

-már nem tudok,úgy megbízni benne mint régen, éreztem,hogy ez nem lesz már régi, neki is más a baráti köre, és nekem is,talán így kellett ennek lennie,nem lehettünk volna örökké barátok így. Néztem fájoan rá.

-Hanna, nekem nem kell hazudnod,te magad is tudod,hogy ennek nem így kell lennie,mindig is össze voltatok nőve.-nézet rám Em.

- hiányzik a régi Marci...aki nem beszélt így velem- sóhajtottam.

- aa babsz gyere ide-ölelt meg Emma,ami most nagyon jól esett.

- Andris mesélte,hogy mostanában jobban rá kapott a cuccra,illetve már nem csak a fűt tolja, a porokba is eléggé benne van, egyre több lasztit dob,lehetséges,hogy ez váltja ki belőle,az unoka bátyámmal is ez volt, erőszakos volt.- simogatott Em, igaza lehet.

- füvezzen az nem érdekel, de nem szeretném látni,hogy a volt legjobb barátom a drog miatt megy tönkre.- környezetem be,ezt a mely érzelmes beszélgetést a telefon zavarta meg mivel csörgött, Márk neve szerepelt rajta,majd a zöld kis gombra nyomtam.

- szoszi-szóltam bele.

-Hanna,siess ide, Noelékhez,kérlek- mondta,aggódás véltem fel fedezni a hangjában.

-baj van?- ráncoltam össze a homlokom majd Emmára néztem.

- ne kérdezz Hanna,most ez fontos,csak gyere gyorsan kérlek.-hadarta el majd le tette.

-Mit mondott?-kérdezte Em.

-baj van.- néztem rá.

Ő vette a lapot,a kocsiához rohantunk és egyből útba vettük Noelék házát, ami tőlünk kocsival 10 perc volt,nem tudom mi lehet, nem merek már semmire se gondolni, az ideg szó szerint esz. Márk a telefonba nagyon komolynak tűnt, csak imádkozni tudtam,hogy ne legyen semmi komoly baj.

Oda is értünk,rohantunk a tömbház felé,be ütöttem a kódot majd gyors hívtam a liftet,nem vártuk meg amíg le jön,futottunk fel az 5. Emeletre ahogy csak tudtunk ezzel a cigis tüdővel majd be rontottunk a lakásba,amit láttam arra nem voltam eléggé felkészülve.

Vajon mi történhetett? Mit láthatott?

2024.10.01

747 words🎀

Próbálok izgalomdusra csinálni,remelem tetszik, annak nagyon örülnék,ha kapnak vissza jelzést,napokban új rész , puszii💋❤️

Egyetlen virágszálam! Pogány induló FF.Where stories live. Discover now