Marci ott feküdt a kanapén,fal fehér volt,rohantam oda hozzá,Andrist és Gyurist ki kerülve,nem hittem a szememnek,oda gugoltam hozzá és meg pillantottam, a fehér port az asztalon és az indukciós tűt,le guggoltam hozzá,majd az arcát megsimogattam,amire ki nyitotta a szemét,a tenger kék iriszei teljesen el tűntek, a pupillái tágak voltak,szinte a szemei már majdnem fent akadtak,mint ha szíven szúrtak volna,homályosan láttam a könnyeim miatt.
-Marci..-sutogtam, ő meg csak nézett szinte a fekete szemeivel majd fel emeltem a fejét, a kanapéra ültem és a fejét az ölembe tettem.
-hozzatok neki vizet,hideget légyszives.-mondtam miközben a szemem még mindig a fiún volt.-mi történt?-kérdeztem a többiektől.
-így találtuk, Adrissal beszélt,aztán el mondtam neki,hogy össze vesztetek,utánna ide jött és amit talált azt felszivta meg be lőtte magát,csak te tudsz segíteni neki,tudjuk milyen önfejű Tetű,de azt is,hogy mindennel fontosabb vagy neki.-válaszolt a hosszabbik hajú rasztás.
- Az én hibám,ha tegnap nem csináltam volna faszságot akkor nem lenne ilyen helyzetbe.-remegett a kezem de igyse vettem le a fiúnak az arcáról,aki éppen úgy ölelte át a derekamat,mintha nem lenne holnap.
- kis csaj,tudjuk,hogy viselkedik kubak amikor túl tolja,ne hibáztasd magad,nem ismerlek,de ha Marcinak ennyire fontos vagy akkor jó fej gádzsi lehetsz,és rajtad is látom,hogy fontos neked Marci,nyugi Babája.-jött oda hozzám Gyuben és nyújtotta a zsebkendőt amit el is fogadtam, közben, Em hozott Marcinak vizet.
- Marci,gyere csak egy kicsit ülj fel-mondtam halkan,és mocorogni kezdett,de nem tudott teljesen fel ülni,így a mellkasomnak volt dőlve,soha nem akartam így látni mint most,legrosszabb érzés, szájához emeltem a poharat,és kis kortyonként ivott belőle.
-Hanna..-szólalt meg halkan a szokottnál reketesebb hangon.
- Ne beszélj,sajnálom,hogy úgy viselkedtem veled,többet ne csinálj ilyent kérlek- folyt le egy könnycsepp az arcomon amit le is törölt, és csak homlokon puszilt,a pupillai egy kicsit kisebbek voltak,majd vissza feküdt az ölembe és a derekamat újra át ölelte. A többiek ki mentek a szobából,10 perce vagyunk a szobába, Marci be aludt,szét csapta magát, a szuszogását halgattam és a fejét meg az arcát simogattam,tényleg hiányzott,megbántam amiket a fejéhez vágtam,ki nyitodott az ajtó és Gyuben lépett be rajta.
-gyere kis csaj enni,Kubak úgyis most egy ideig aludni fog
-itt szeretnék vele maradni, ha nem baj.-pillantottam fel rá.
- te tudod,ha valami kell akkor nyugodtan szólj,és ha jól gondolom akkor itt alszol.-modta kicsit lassabban,gondolom ő se volt most tiszta.
-hat ha nem zavarok -ittam bele a hellembe.
-dehogy zavarsz, Noel úgyse lesz itthon, én meg úgyis a szobába leszek.
-akkor ez esetben itt aludnék- játszottam Marci pólójának az aljával.
- rendben,többiek üdvözölnek de nem akarnak zavarni,ezért nem jönnek be,és ne rágódj azon,hogy a te hibád,mert nem,csak Marci nem bír magára vigyázni ennyi.-mosolygott majd ki ment.
-nem kényelmetlen,ülsz?-szolalt meg hirtelen Marci,rá pillantottam,szemei már az eredeti állapotban voltak,ezt a Marcit szeretem.
-nem annyira.-mosolyodtam el halványan.
Marci fel térdelt majd mutatta,hogy feküdjek en is a kanapera,így tettem,majd vissza dőlt és a mellkasomra tette a fejét,fél testel,rajtam feküdt és ölelt.
- nem akartam úgy beszélni veled, fasz voltam.-motyogta a mellkasomba.
- felejtsük el,újra kezdjük,nem szeretnélek elveszíteni, de megkérhetlek valamire?-simogattam a hátát.
-bármire
-a cuccból egy kicsit vegyél vissza,nem azt mondom,hogy ne szívj ,de ne vidd túlzásba,nem akarlak ez miatt el veszíteni.-pusziltam meg a feje bubjat.
-ígérem nem csinálok többet ilyent,de viszont egyből szólsz ha baj van-forgatta a gyűrűmet az ujjamon.
-te leszel az első akinek szólni fogok-mondtam mire ő hozzam bújt
- imádlak virágszálam.-puszilta meg az arcom,senki nem volt még ennyire fontos nekem mint ő!
Nem tudom hány óra lehetett,de Marci rajtam aludt,és úgy bújt hozzám,mint egy kis gyerek,ezen el mosolyodtam,majd az órára pillantottam 2:37,majd nyitodott az ajtó
- bocs nem tudtam,hogy fent vagy csak hoztam takarot- sutogta Gyuben,majd ránk terítette.
- semmi baj,és köszönök mindent-msolyogtam ra.
-semmiség jo ejt
-jó éjt
Talán ő az egyetlen a gangből akivel megtaláltam a közös hangot,érzem joba leszünk,de néha nem tudom őt komolyan venni eskü,komoly arccal beszél és lassan, hát most na, mint egy lajhár,
2024.10.03. 753 words
Na halihó itt a kövi rész,remelem tetszett.
Mindenkit pusziloook ha tetszett nyomjátok be a kis csillagot ott lent,koszonoooom,puszi❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egyetlen virágszálam! Pogány induló FF.
Hayran Kurgu"-Értsd meg,hogy szeretlek.- üvöltött már velem. -de nem lehetünk együtt!- sutogtam msgam elé. -miért?- emelte fel az álamat Marci,hogy a szemébe tudjak nézni. -mert én nem szeretlek.- néztem könyes szemmel a szemébe,hazudtam neki a barátságunk érde...