Szirmai Marcell 2 fiúvak az oldalán tartott a mi kis bandánk felé,mit keres ő itt? Vajon megismer?,most mi lesz? Jöttek a kérdések egymás után
-be vagyok állva vagy tényleg Marci jön ott? -sugtam oda Emmának.
-ennyire nem lehetünk offon szóval tényleg ő jön ott és azt hiszem mellete meg Ekhoe azaz Andris van-közölte Emma.
-AZ OTT SZIRMAI MARCELL? -orditott egyet Noel kurva hangosan.
-na csáo csáo hát ti nagyon be vagytok állva-ért ide Marci majd nevetett egyet. Oo istenem az a hang de hiányzott és a nevetése,de eddig rám se pillantott,vajin nem ismer meg?.
-tesó de rég láttalak.-jött oda dölöngélve a bátyám.
-tesó ne is mond,de nagyon off roty vagy-mondta Marci miközbe körül nézett és a szeme megált rajtam,hosszasan egymás szemébe néztünk,kristály kék szemeivel a lelkemig tud hatolni,majd bicentett nekem és halványa elmosolyodott,én is kissé el mosolyodtam,végre láthatom 2 év után azt a fiút aki a világot jelentette mindig is nekem,a sírás kerülget a boldogságtól,de nem fejezhetem ki,most azért na mit gondolna ha oda mennék hozzá és szorosan megölelném majd közölném vele,hogy mennyire hiányzott,ő már nem az én Marcim Ő már híres.
- Hannus én annyira szeretleeek-jött oda hirtelen hozzám a bátyám.
-úristen mi a kuki történt veled? Büzlesz a piától,mikor ittál egyáltalán?- kérdeztem
-hát olyan 15 perce egy gumimacis vodkás csillogos löttyöt. -nevetett a bátyám miközbe rám dölt amin a többiek is nevetni kezdtek.
-haloo neked kéne rám vigyáznod nem forditva.-itt már nevettem én is.
-a kis érzelmes Márk.-nevetett melletem Emma.
- utoljárá akkor hallotam ezt amikor az előszőr egy csaj el küldte és neked öntötte ki a lelkét.- nevetett fel Marci mire elmosolyodtam.
- ja akkor is valami "gumimacis" vodkás valamit ivott. - nevettem már én is,hiányzott ezaz érzés.
- amúgy sztém mindenki ismeri a melletem állo személyeket de azért be mutatom őket,Ekhoe azaz Adris,és Gyuris Bence,ezútán megvolt mindenkinek a bemutatkozás meg ilyesmik. A bátyám meg még mindig rajtam feküdt pedig már kezdek zsibadni
-na nagy fiú gyere állj fel mert a húgod mindjárt ketté törik töled. Mondta Marci nevetve.
-ha akarok menni- nyüszögöt a bátyám.
- jó akkor haza megyünk úgyis fáradt vagyok. - jelentettem ki majd mindenkitől elbuszuztam.
-várj haza kisérlek.-jött oda Marci,kihasználva az alkalmat,végig mért,nike melegitő,fehér nike polo,és egy air force,és persze azotta nőt is mióta láttam,2 fejjel nagyobb,talán vissza maradtam a nővekedésben.
-nem kell már sétáltam haza egyedül.
-de sötétedik.-vágot a szavamba.
-jöttem már haza sötétbe.- néztem rá.
-haza is kell vinni a bátyádat.- nézet le rám majd egy mosolyt véltem felfedezni az arcán.
-joo ha annyira szeretnéd gyere,de csak azért mert ki lapitana a bátyám. - mosolyodtam már el én is,és tényleg már mindenkitől elköszöntünk majd el indultunk.
- tudom,hogy sokat szenvedtél, a múltban részben ott voltam veled de el kelet mennem,és aznap este amikor rád jött a pánikroham a bátyád hivott fel,le akartam jönni vissza Szegedre hozzád,de féltem,hogy már nem vagy kiváncsi rám,és ,hogy utálsz, Hanna veled nőttem fel,sajnálom,hogy magadra hagytalak pont amikot minden szét esett,de muszáj voltam el jönnöm, mert máshogy tettelek volna tönkre,féltem magamtól is ,az érzéseimtől is ,nagyon kamaszok voltunk mind a ketten megvaltoztunk,testileg és lelkileg is. - itt már nem engedtem,hogy befejezze a szavába vágtam.
-nem értelek,milyen érzések?, és ne hibáztasd magad,az én hibám én minden gondomat a nyakadba zuditottam és nem figyeltem arra,hogy te mi akarsz.- halkultam el miközben lefele néztem.
- hidd el egyszer majd megtudod milyen érzések igérem!, és nem zuditottál semmit a nyakamba mindig szivessen voltam veled, te is sokat segitettél nekem,oda vissza ment, és te ne sajnáld én basztam el a dolgokat.- nézett rám.
-azt hittem utálsz. - pilantottam fel rá.
-soha sem tudnálak utálni jól jegyezd meg, Hanna lehet hülyén hangzik de nekem mindig is te voltál a legfontosabb a szemem fénye,veled éltem át mindent, te vigasztaltál szakitásaimkor , 10 éves veled volt az első csókóm- nevettem el magát mire nekem is nevetnem kellet és ki is jöt egy könycsepp a szememből.
-ügye mostmár nem hagysz magamra,és tartani fogjuk a kapcsoaltot?- pilantottam rá.
-néha majd jövök Szegedre,és te is majd jössz fel szépen Pestre, nem akarom,hogy mégegyszer miattam szendvedj, hiszen nekem se volt könnyű a legjobb barátom nelkül. -tárta szét a kezét és egy ölelésbe huzot,olyan jó volt ennyi idő után megölelni,annyira hiányzott az illata,meg mindene.
-aranyosak vagytok mev minden de mindjárt ide rokázok.- mondta a bátyám,akiről dl is feletkeztem ez idő alatt.
-jaaj ha idehánysz én nem viszlek haza. Nevettem
-vicces,hogy röhögsz a nyomoromon de inkább segítsetek.
Nahaloo ez nem sikeredett valami hosszúra,de semmi vissza jelzést nem kapok,így nem igen tudom,hogy folytasam e mivel így nincs nagyon kedvem de azért megprobálok hozni részeket!!💋💕
‼️2024.02.01 ‼️
19:01❗️817 words🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyetlen virágszálam! Pogány induló FF.
Fanfic"-Értsd meg,hogy szeretlek.- üvöltött már velem. -de nem lehetünk együtt!- sutogtam msgam elé. -miért?- emelte fel az álamat Marci,hogy a szemébe tudjak nézni. -mert én nem szeretlek.- néztem könyes szemmel a szemébe,hazudtam neki a barátságunk érde...