suanda slendermansion'in bahcesinde oturuyorum ve baltalarimdaki kanlari temizliyorum. genelde bir seylerle ugrastigimda tiklerim odaklandigim icin sakinlesiyor, suanda da oyle.
slendermansion'da bir suru manyak var. mesela jeff, eyeless jack, laughing jack, jason, ben drowned, jane, nina, liu, x-virus, clockwork, helen, sally, ray, offy, kate, hoodie ve masky.
ve evet, masky haricinde hepsiyle hemen hemen iyi anlasiyorum sanirim, yani sayilir. sally cok tatli bir kiz ve onunla gercekten iyi anlasiyorum -en son zorla uzerime pembe elbiese giydirip evcilik oynatmasini saymazsak- jeff ve ray de ayni masky gibi surekli tasak gecer benimle ama ikisi de genel olarak mal olduklari icin pek siklemem. tamam, masky de mal ama bir karizmasi var got lalesinin. neyse, ben zaten neden onu dusunuyorsam di mi?
bahcede otururken sessizce etrafima bakiyorum, herkes iceride. baltalarimi temizlemeyi bitirdigimde ayaga kalkiyorum ve mansion'in icine giriyorum. salonda offy sarap iciyor, masky ve hoodie sigara iciyor, sally yerde boyama yapiyor; jeff, jane'le ugrasiyor.
herkesin kendi halinde olmasi beni rahatlatiyor, boylece goz onunde olmayacagim. sessizce merdivenlere dogru ilerlerken salondan tanidik, kalin ve alayci bir ses gelir:
"oh, bakin. bu rogers beyefendi hazretleri degil mi?"
"k-kes sesini, m-masky.. b-bana boyle seslenmemeni s-soylemisti-im.."
kancik selibon benimle alay etmeye devam ediyor.
"evet, hatirliyorum ama bu kimin umrunda puahahahah!"
o, icine cektigi dumani uflerken bir kahkaha patlatiyor ve bu beni daha da sinirlendiriyor, her zamanki gibi ama hicbir sey soylemiyorum ve onume donup merdivenleri cikiyorum, hizla odama giriyorum.
★
ray ne kadar pezevenk olsa da tasakli cocuk tobycim sorry not sorry~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate everything about u☆⋆。𖦹°‧★
RomanceKIRIMLI KONGO KENESI BULENT ERSOY EFSANESI YASASIN GAY TEOKRASI BATIYOR EKMEK TEKMESI AAAA