~10~

63 2 2
                                    

***VAROVÁNÍ***

TAHLE KAPITOLA BUDE OPRAVDU DOST VELKÉ SADISTICKÉ SOUSTO, TAKŽE SI ROZMYSLETE, ZDA TO CHCETE ČÍST

     Je mi naprosto jasný, že většina z vás očekává spíš tuhle kapitolu, známe se a přiznejme si, že pokud tohle čteme, něco s námi není v pořádku a měli bychom se léčit. Ale teď už si pojďme dát tuhle denní dávku dopaminu. RPG.

     A nebojte za chvíli bude druhá, hehe, ale klidnější a zábavná muhehe.

Postavy:

Archon - @Archon.pramo

Optimus - já

______________________________________

     Jaký to krásný večer... Nebudu lhát, s Archonem už nějakou dobu žiju a vzájemně známe naše oblíbené praktiky na jisté věci. A ne, že by to dnes mělo být jinak.

     Večer jsem vcházel do pokoje a hned vedle vchodových dveří uvnitř stál Archon a čekal na mě. Stačilo se jen zeptat, zda mám dnes vytříbené chutě na nové sexuální pochoutky. A jelikož už jsem s ním opravdu dlouho nic moc neprováděl, tak jsem na to samozřejmě velkou touhu měl. Zamčené dveře jistí situaci, já jsem extrémní masochista, on extrémní sadista, jak skvělá kombinace.

     Archon mě chytl jednou dlaní za hruď a natlačil mě ke stěně, druhou rukou se pak opřel vedle mojí hlavy. Rozhovor mohl začít.

,,A jak to dneska dáme? Hm?" Archon nasadil ten jeho typický šibalský úsměv, který je spíš creepy teda, hehe. Odpověděl jsem: ,,Klidně něco ostrého, mám chuť víceméně na cokoliv."

,,No ale to se budeš muset snažit taky." Zasvitlo mu v optikách. Předzvěst zajímavého večera. Uchechtl jsem se. ,,Však já vím, co máš na mě rád."

     A to jest přesněji doplnění jednoho Archonovo nedostatku, asi tomu nebudete věřit, ale Archon prostě neumí líbat, za to mě to celkem jde, hihihi. Takže jsem se rozhodl ho překvapit s tím, že se vrhnu do zulíbání a taky jsem to udělal, a chytl ho za hlavu, aby se trochu sklonil, protože ačkoli se to nezdá, tak je celkem vysokej. Jsem mu po ramena a taky je 3x těžší než já. Pro mě asi ideální kombinace.

     Na tohle reagoval tak, že mě chytl pod zadkem, zvedl mě a opět naplácl na stěnu, takže jsem se ho mohl chytit nohama kolem pasu, to je poprvé v životě, co jsem a kousek vyšší jak on xd. No tak jsem ho šel žužlat dál, xd líbí se mi to prostě a jemu taky, oboustranná spokojenost.

     Pak mi uhnul hlavou a šel mi ožužlávat krk, to si taky užívám a chvilkama mě popíchne nějakým tím kousnutím. Když skončil, silně jsem ho obejmul a tulil se svojí tváří k jeho hlavě.

     On mě pak vzal a odnesl do postele, do které mě teda doslova hodil, pak zapomněl na jeho oblíbenou vlastnost z předchozích kapitol aka z ničeho nic vytáhnout pouta uprostred ničeho asi z prdele, ale vyhrabal si řetěz v šuplíku, a až pak mě šel poctít návštěvou. Konkrétněji si mi sedl na hrudník, idk s naším rozdílem je to pro mě celkem pocítitelné - nicméně pro můj typ osobnosti vzrušující, xd dont blame me.

     Pak mi svázal ruce v oblasti zápěstí a přivázal nad hlavu k oku nad postelí, čekal jsem, co přijde dál, tohle je rutinní celkem.

,,Budeš se bránit?" Zeptal se mě. Tu hru jsem už s ním hrál. ,,Samozřejmě, je to pak větší zábava." Baví mě se pokoušet bránit, ačkoli to nemá smysl, a Archona také baví mé bezmocné pokusy o obranu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 03 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Úchylárny Osudu (18+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat