A máme tady další denní dávku uchylnosti yuhu :D
Postavy:
Graves - GravesGromel (Optimův strýc )
Neya - OC @kellneya (Optimova přítelkyně)
Lennox - @Will.LennyParthurnax - Moje OC jeden bývalých kralů
Deivi - @Deiv.Hamkhin (doktor)Optimus - Ja
_______________________________
Dobrá no tak teda ve zkratce ... řekněme že po náročné válce se naše královská rodinka rozhodla že si dá dovolenou a kde jinde než na Gravesovo oblíbené planetce kde jsme byli i posledně.
No a dnešní noc jsme dostali tak lehce chuť na šachy no...
Respektive jsem si šel lehnout, na což cca za dvě minuty přišla Neya. Nejdřív se posadila na okraj postele, nad něčím se zamyslela, na což si následně lehla vedle mě, takzvaně se ke mě napleskla a začala mi objímat. Začal jsem taky a nějak na mě přišla lehce přiúchylněná nálada.
Jak jsme tak leželi, a držel jsem ji, jsem se otočil na záda, a ona byla na mě. Usmál jsem se, a ona mi úsměv opětovala.
Náhle ji ale úsměv opustil. ,,Ještě nemůžeme ne?"
Odvětil jsem ji, že ,,Deivi řekl cca měsíc a za dva dny to měsíc bude, cca je dva dny tam a sem."
Neya jen starostlivě prohodila že mi nechce ublížit.
Přitáhl jsem si ji k sobě a v klidu řekl ,,Neublížíš mi milášku."
Nejspíš chtěla ještě něco namítat, ale to jsem přerušil vášnivým polibkem. Na což následně začala spolupracovat.
Chytl jsem ji pevněji, převalil ji na záda a sebe nad ní. Opřel jsem se předloktími pod jejími rameny a prsty ji něžně hladil po stranách hlavy.
Chvilku si to užívala, pak si mě k sobě přitáhla a začali jsme se opět líbat.
Uvolnila se a mírně zaklonila hlavu se slovy ,,Už ti to hodně chybělo viď."
Něžně jsem zavrčel ,,Hmmm." A začal jí líbat na krku.
Obmotala své ruce okolo mé hlavy a věnovala mi polibek na čelo, mezi čímž jsem pokračoval v tom co jsem začal až ke hrudi.
Na chvilku jsem opět zapřel o ruce a na chvilku se zvedl, na mém úšklebku Neya poznala co myslím. Uchopila mi oběma rukama za za tváře a přitáhla si mou hlavu blíž. Na což něžně řekla ,,Ano, chci."
Pak jsem tak tedy učinil, ale jen pomalu a něžně jsem začínal.
Neya se tvářila velice uspokojivě zatím co jsem ji jemně hladil po hrudi.
Pak mě objala rukama stáhla mě vedle sebe a vyměnili si pozice.
Pokračovala v tom co jsem začal, mě objímala. Uvolnil jsem se, což na mě Neya hned poznala. Ukončila co jsem začal a lehla si na mě, pří čemž si protáhla ruce pod mojí hlavou, aby mě hola lépe chytit, při vášnivém líbání, které hned následovalo.
Já s ní spolupracoval, levou rukou ji objal a pravou začal hladit po zádech, jelikož vím že to má ráda.
Po chvilce když se odtáhla jsem se opřel pravou rukou abych se mohl také nadzvednout a levou rukou ji objal a přitáhl k sobě. Ona mě levou rukou objala kolem těla a pravou pod rukou tak, že její dlaň končila zezadu mé hlavy.
Naše hlavy byly vedle sebe, že jsme se vzájemně dotýkali audioreceptory.
Nadešla chvilka pro mazlení... když v tom se ozvala rána od okna a následné "Jau! Kurva!"
Položil jsem se a rukou pomocí čarovnosti si okno osvítil... Byl tam Lennox, Paarthurnax, Graves a Deivi.
*kill them all*
ČTEŠ
Úchylárny Osudu (18+)
FanfictionZkrátka a jednoduše, bavím se úchylnými jedinci se kterými píšu knihy A čas od času dostaneme chuť na nějaké úchylné RPG Tudíž v této knize budu prakticky vzato psát Cybertronské porno xD které jsme někdy hráli v RPGčku Takže to brzy bude většino...