Další úchylná várka to vaše duše
Postavy:
Mentor - moje OC (Optimův otec)
Primus - Cybertronské bůh
Ratchet - @Sunny
Džej - Random Cybertronský voják/Optimův kámoš
Adry @Adriann (Borka co je do Optima zabouchnutá
Optimus - já
Graves - GravesGromel
_________________________________Vrátili jsme se zpět na Cybertron. První věc co jsem šel udělat bylo poprosit Mentora, aby mi nechal udělat nový meč. Díky Primusovi že mi to Ratchet připomněl. Do konce dne se mi nic nechtělo dělat. Rozhodl jsem se že následující den půjdu s Džejem hlídat.
Došli jsme na konec jedné ulice a Džej tam zahlédl jak se spolu dva mechové perou. Šli jsme je tedy od sebe odtrhnout, na což Džej řekl že je odvede a popovídá si s nimi. Souhlasil jsem a vydal se zpět ke Krašuru.
Procházel jsem kolem ulice, ve které jsem zaslechl nějaký zvuk. Šel jsem tam, když jsem tam přišel nikdo tam nebyl.
Najednou z ničeho nic jsem cítil že mě něco zasáhlo do zad. Nebyla to kulka, ani střela, byla to šipka. Nestihl jsem se otočit zpět, a náhle mi někdo zezadu cosi nasadil na hlavu, abych nic neviděl. Následně svázal ruce i nohy a já se vůbec nemohl bránit, což nejspíš zařídila ta šipka.
Nemám tušení kdo to je, ani co po mě chce. Jediné co momentálně vím je že mě někam vezou.
Když daný prostředek jimž mě přepravovali zastavil tak jsem podle mě byl stále na Cybertronu. Dle plochy, po které jsem šel a dle pocitových podmínek. Zaslechl jsem otvírání dveří, takže vcházíme do budovy.
Netrvalo dlouho, a na něco mě položili. Když mi rozvázali nohy, stál jsem s nimi nemohl hýbat, ani s rukama. Přivázali mě k tomu kde jsem ležel.
Jeden z nic mi sundal tu věc co mi dali na hlavu, a když jsem se podíval kdo to je nevěřil jsem vlastním očím. Byla to Adry.
Já: ,,Co?! Proč jsi to udělala?!"
Adry: ,,Vážně se ptáš? To ti to nedošlo?"
Já: ,,Co mi mělo dojít?"
Adry: ,,Však ty víš..."
Odešla a já začal přemýšlet, co mi mělo dojít. Zaslechl jsem za dveřmi více hlasů, takže tady není sama.
Já jí vlastně ani pořádně neznám, jediné co o ní vím je to co mi říkal Ratchet na Zemi když jsem poprvé zjistil že vlastně mám Andromedu...a to mi řekl že po mě...jede!
Ne!...Ne! Jen to na co myslím ne! Doufám že to na co právě myslím se mnou udělat nechce.
Vrátila se zpátky do této místnosti a přišli s ní ještě dvě femm. Přišla ke mě jedna z nich, sedla si vedle mě a začala mi hladit po tváři.
Odmítal jsem s ní jakkoliv spolupracovat a zeptal se proč to dělá. Žádné odpovědi jsem se nedočkal, na což jsem jí následně řekl že se mi to nelíbí a nechci aby něco zkoušela dál. Jediná odpověď, kterou jsem na tuto otázku dostal byla..: ,,Ale ono začne."
Sedla si na mou hruď, a začal mě líbat na tváři a na krku. Snažil jsem se jí přemluvit ať toho nechá, ale nepomohlo mi to.
Přišla ke mě Adry.
ČTEŠ
Úchylárny Osudu (18+)
FanficZkrátka a jednoduše, bavím se úchylnými jedinci se kterými píšu knihy A čas od času dostaneme chuť na nějaké úchylné RPG Tudíž v této knize budu prakticky vzato psát Cybertronské porno xD které jsme někdy hráli v RPGčku Takže to brzy bude většino...