Ç.S-2

161 19 9
                                    

OKUYUP DESTEKLEYENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.. :*

2 tane çalar saat, telefonumun alarmı, ve annemin sesi...

Hepsi aynı anda ötüyordu. Evet bugün okulun ilk günüydü. Görkem ve Mina'nın beni zorla götürdükleri okulda tam 2 yılım geçmişti ve artık lise 3 olmuştuk.

Annem hışımla odama daldı ve beni cimciklemeye başladı. Anneme bağırmaya başladım.

-"Anneee insanım ben.Yavaş ! "

Alarmların ötmeye devam ettiğini görünce tekrardan bağırmaya başladım.

-"Lanet girsin hepinize !"

Annem şaşkın şaşkın bana bakarken ben arkamı dönüp yattım. Sonra babam içeri girip sert sesiyle,

-"Uyan asker !"

Diye bağırdı. Korkudan yataktan düştüm. Sonra hızla kalkıp asker selamını yapıp,

-"Emrinizdeyim Komutanım ! "

Dedim. Annem kahkalarla gülerken babamda gülmeye başladı. Ne kadar çılgın bir ailem var diye düşündükten sonra gidip elimi yüzümü yıkadım, giyindim ve kahvaltıya indim. Birkaç lokma atıştırdıktan sonra Görkem ve Mina'nın beni beklediğini belirten bir mesaj aldım. Çantamı alıp dışarı çıktım. Beni kapıda bekleyen Mina ve Görkem'i öptükten sonra yürümeye başladım. Arkamdan bir ses "Heyy nereye ? "diye bağırdı. Bende arkamı dönüp "Okula." Diye bağırdım.

Ahh salak kafam okul buraya yürüyerek gidemeyeceğim kadar uzaktı. Tekrar yanlarına gittim. Benim akkılı zeki kankacım Görkem bir taksi çağrmıştı bile. Ben ve Mina arkaya görkem öne bindi.

Mina bana bakıp

-"Ee naber ?"

Diye sordu. Sinirle ona cevap verdim.

-"Valla hiç sorma Mina kış uykusuna yatan bir ayıyı uyandırdınız ve o ayı her an size dalabilir."

Hepsi bana gülüşünce sustum. Okulun önüne geldiğimizde Mina ve Görkem arabadan inince arkalarından,

-"İyi dersler yavrularım ! Öğretmeninizi iyi dinleyin tamam mı ?"

Deyip kapıyı kapattım. Görkem sinirle kapıyı açıp hayvanca beni dışarı çıkarttıktan sonra,

-"Çok nazlısın prenses ya."

Diye söylendi. Bir koluma Mina bir koluma Görkem girdi. Okulun kapısına doğru resmen beni çekiştiriyorlardı.

-"Bırakın lan ! "

Diyince beni bıraktılar. Oyş lafta dinlerlermiş.

Okulun içerisine girerken telefonumun titremesiyle telefonu cebimden çıkardım. Görkem ve Mina çoktan sınıfa gitmişti. Telefona gelen mesaja tıkladım bilmediğim bir numaraydı

0532#######

-Selen nerde kaldın bebeğim ? zil çalıcak şimdi.

Hehehe bu mesaj atan kişi kimse yanlışlıkla mesaj attı. Bir delilik yapıyım dedim ve mesaja cevap vermeye karar verdim.

"Canım yaa ben bugün gelemicem.."

Mesajı yazarken aynı zamanda yürüyordumda. Sert bir şeye çarpmamla duraksadım ve bir adım geri çekilip mesajı yazmaya devam ettim. Mesajı gönderdikten sonra önüme baktım.

OHA ! BU NE LAN BÖYLE ? BU İNSANSA BEN ÖLİYİM !

Diye düşünürken çocuğun bana sert sert baktığını gördüm.Tam ağzımı açıp özür dileyecekken telefonum yeniden titredi. Çocuk benden bir açıklama beklerken ben gelen mesajı okuyordum.

0532#######

-Selen geldi lan sen kimsin ?

-asdfgh

Diye cevap verdikten sonra kendi kendime gülmeye başladım. Biraz abartmış olabilirim çünkü karnımı tutarak gülüyordum. Önümdeki taş çocuk şaşkın şaşkın bana bakarken ben hala gülüyordum.

- "Dengesiz misin kızım sen ?"

- "Evet dengesizim."

- "Bundan sonra önüne bakarak yürürsen sevinirim."

Konuşmasına gıcık olmuştum. Bu yüzden ters cevap verdim.

- "Allah Allah ! Ben önüme bakmıyorsam sen bak. Eğer önüne baksaydın bana çarpmazdın değil mi ?"

- "Bakıyorum da hem dengesiz hem de çok bilmişsin !"

- "Sende ukala ve kendini beğenmişin tekisin !"

- "Sen bana mı kafa tutuyorsun ?"

- "Ne oldu. Zoruna mı gitti ?"

- "Yoo ama biraz daha devam edersen bana ve başkalarına tutucak kafan olmayacak ! "

- "Aman çok korktum !"

- "Bencede korkmalısın !"

- "He anam he. Git artık işim gücüm var benim."

- "Yesinler işi gücü varmışmış. Bence bundan sonra kendine dikkat et !"

- "Niyeymiş o ?"

- "Çünkü başında benim gibi bir bela var !"

- "He he dikkat ederim."

Diyip yürümeye başladım. Arkamdan

-" Sen kaşındın küçük hanım !"

Diye bağırdı. Arkama bile bakmadan sınıfa doğru yürümeye devam ettim.

"BONDON SONRO KONDONO DOKKOT OTSON OYO OLOR."

Özürlü çocuk ne yapabilirsin ki sen bana sen kimsin olum ??

O mal çocuğun dediklerini taklit ederek ve ona saydırarak sınıfa girdim....

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

SEVİLİYORSUNUZ :**


Çakma SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin