Ç.S-3

147 16 9
                                    

İYİ OKUMALAR  İNŞ. BEĞENİRSİNİZ ^^

O mal çocuğun dediklerini taklit ederek ve ona saydırarak sınıfa girdim....  

***************

Sınıfa girdiğimde Görkem ve Mina çoktan yerine oturmuş, beni satmıştı. Bende en arka orta sıraya geçtim ve oturdum ama bir gariplik var her yer doluyken en arka sırayı boş bırakmışlar. Ah ne kadarda salaklar ! neyse diyerek yan sırada Görkem ve Mina oturuyordu onlarla konuşurken başımda bir gölge hisettim ve kafamı çevirdiğimde tartıştığımız çocuğu görünce şaşkınca ona baktım. Gerçekten aynı sınıftamıydık ?

Ahh olamaz! Başımda dikilmeye devam edince sert bir şekilde ona baktım. Hala dikiliyordu ukala !

- "Ne zaman başımda dikilmeyi keseceksin ? "

- " Yerimden kalktığın zaman."

- "Yoromdon kolktoğon zomon. Allah Allah tapulu malın mı ? "

- " Ya sendeki bu özgüven nereden kaynaklanıyor ? "

- " Peki sendeki bu ukalalık nereden kaynaklanıyor ? "

Herkes bize bakıyordu. Ne var yani iki tartıştıysak ? hiç mi tartışan insan görmediniz ? Kibarca orası benim yerim deseydi kalkardım zaten ama şimdi inat ettim öldürseler kalkmam ! Zaten sınıfta da başka boş yer yoktu.

- " Kenara kay ! "

- " Buraya mı oturacaksın ? "

- " Evet buraya oturacağım ! kör olmadığını düşünüyorum. Etrafına bak bakalım boş yer var mı ? "

off'layarak kenara kaydım. Aslında diğer yanımızda yalnızca bir erkeğin oturduğu boş bir sıra vardı niye oraya oturmuyor ki diye düşünürken kapıdan birisi girdi.

Ya anlamıyorum niye bu kadar yakışıklı bunlar ? Çocuk içeri girip boş olan yere oturunca Mina ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Tabi olum taş gördük ne sandınız ?

Görkem Mina'nın kafasına bir tane geçirince gülmeyi kestik.Çocuk artık bizi ezberledi.Korumacı Görkem iş başında !

Yanımdaki çocuk ayağa kalkıp gelen çocukla selamlaştı ayak üstü konuştuktan sonra çocuk boş yere egolu'da tekrar yanıma oturmuştu. Kas yığını öküz !

Aramıza çantamı koyunca şaşkın bakışlarla bana bakmaya başladı.

- " Ciddi misin ? "

- " Evet. "

- " Çantanın çok fazla yer kapladığının farkındasın değil mi ? "

- " Evet ama senin kadar yer kaplamıyor ! "

-" Öyle mi ? "

evet anlamında kafamı salladığımda çantayı alıp sıranın yan tarafına koydu. Buna pek koymak denilmez resmen fırlattı öküz ! tam ona laf atmaya hazırlanırken içeriye hoca girdi.

Ayağa kaltık.Yanımdaki ukalanın duyabileceği bir şekilde

- "Seni şanslı veled. Hocaya dua et." Dedim.

Bir anda kahkaha atmaya başladı. Herkes şaşkın bakışlarla bize bakıyordu. Ne var yani gülmek yasak mı ? Bağırarak

- " Ne bakıyorsunuz ? Dönün önünüze ! "Dedim.

Hepsi önüne döndü ve hocanın oturun demesiyle oturduk. Yanımda ki çocuk bana dönüp fısıltıyla,

- " Velet ha ? sende bunun için hocaya dua et. Yoksa şimdiye kadar yaşıyor olmazdın." Dedi.

Çakma SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin