Ç.S-4

104 12 7
                                    

Uzun zamandır yeni bölüm yazmadığım için bu bölümü uzun yazmaya çalıştım ama ne kadar uzun oldu bilmiyorum :D Arkadaşım YelHuDa ve ben yan hesabımız olan HuDrA_MC'de Kalbim Sende adında bir hikaye yazmaya başladık. Ona da bir göz atıp yorum yaparsanız çok mutlu oluruz. Şimdiden teşekkürler... :*

İyi okumalarr ^^


Sınıfa girdiğimizde yine şaşkın bakışlar üzerimizdeydi.Özellikle Görkem ve Mina'nın bakışları.Sanki 10 yerimden bıçaklanmışımda hala ayaktaymışım gibi bakıyorlardı. Yanlarına gidip sıralarının üzerine oturdum.

-" Ne oldu kuzularım ? Köylü görmüş masum uzaylı gibi ne bakıyorsunuz ?"

Görkem aynı surat ifadesiyle cevap verdi.

- " Su ne yaptığının farkında mısın ?"

-" Evet"

Diyerek karşılık verdiğimde bu sefer Mina lafa atladı.

-" İnanamıyorum sana !"

Gözlerimi devirdim. Şimdi düşününce haklılardı. Kankiniz bir aranda hiç tanımadığınız bi çocukla el ele tutuşarak yanınıza geldi. Kim şok olmaz ki ?

-" Gençler sakin olun anlatıcam size her şeyi. Çıkışta bizdeyiz o zaman."

Görkem sakin olmaya çalışan tavrını koruyarak,

-" Çıkışa kadar dayanabileceğimi düşünmüyorum." Dedi.

-" Sen dayanırsın Görkoşum. Nelere dayandın buna mı dayanamayacaksın ?"

Cümlemi bitirmemle zil çaldı ve yerime geçtim. Günüm normal bir şekilde devam etti. Dersler, öğretmenler, gereksiz espiriler falan filan işte.

Çıkış zili çaldığında çantalarımızı alıp Görkem ve Mina ile çıkışa doğru ilerlerken, tanıdık bir sesin bana seslenmesiyle arkama döndüm. Cem bana sesleniyordu. Görkem ve Mina'ya bekleyin işareti yaparak Cem'e doğru ilerledim. Cem'in biraz uzağında arkadaşlarının oluşturduğu bir grup vardı.

-" Ne oldu ?"

-" Bana telefon numaran lazım."

Telefonumu cebimden çıkarıp eline verdim. Numarasını yazıp çaldırdıktan sonra kendi telefonuna numaramı kaydetti.

-" Tamamdır."

O sırada arkadaşları bize iyice yaklaştı. Cem yüzünü sevecen bi hale getirip en tatlı sesi ile (!)

-" Bir şeyler yapacağız sevgilim, gelmek ister misin ?" diye sordu.

-" Yok ya ben bizimkilere söz verdim onlarla takılacağım bugün."

İçlerinden bir kız bir adım öne geçerek Cem ile konuşmamıza dahil oldu.

- " Aa niye ? Sensiz eksik oluruz. Hem Cem çok üzülür senin gelmemene, çok seviyor ya seni."

Konuşma şeklinden bu kızın İdil olduğunu anladım. Kıskanıyorsun da bu kadar belli etme bari değil mi ? Cem bu laflar üzerine elini belime koyup beni yanına çekti.

-" Evet çok seviyorum. Bir sorun mu var ?"

Bunu söyledikten sonra saçlarımı öptü. Valla ben olsam sevgili olduğumuza kesin inanırdım acaba İdil'de inanır mı ki ? Ben böyle içimden kendi kendime konuşurken Cem konuşmaya devam etti.

-" Sen bilirsin canım, istediğini yap."

Gülümseyerek Cem'e baktığımda İdil yine konuşmaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çakma SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin