⌑ᴘʀᴏʟᴏɢᴏ⌑

35 5 4
                                    

xx:ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ʟᴏ ᴘᴇʀᴅᴇᴍᴏs..

xx:ᴅᴇsᴘᴇᴊᴇɴ, ᴜɴᴏ, ᴅᴏs..

ᴛʀᴇs..

...

sᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʀᴇᴜɴɪᴅᴏs ᴇɴ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇʟ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴄʜᴀɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀᴀ..

ᴘᴇʀᴏ ɴᴀᴅɪᴇ ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀ ǫᴜᴇ sᴀʟɪᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴜs ʟᴀʙɪᴏs ᴀʟ ᴀʙʀɪʀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ғᴜᴇʀᴀ..

ᴄʜᴀɴ:ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ..

ᴛᴏᴅᴏs sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀᴏɴ ᴘᴇʀᴘʟᴇᴊᴏs ʏ ᴜɴᴏ ᴅᴇ sᴜs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴊɪsᴜɴɢ, sᴇ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ ᴀ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ..

ᴍɪɴʜᴏ:ᴇʏ ᴄʜᴀɴ.. ǫᴜᴇ ʙᴜᴇɴᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘɪᴇʀᴛᴀs.. ɴᴏs ᴛᴇɴɪᴀs ᴛᴀɴ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏs..

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ? ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴏʏ? ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ́? ʏ.. ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ?

sᴇᴜɴɢᴍɪɴ:ᴄʜᴀɴ..

ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇs ᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴀɴɢᴜsᴛɪᴀ

ʜʏᴜɴᴊɪɴ:ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ʜᴀʏ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴘʀᴏʙᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀʟʟᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ʟᴀ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀ?

x:ᴛᴏᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ sᴏʟᴏ.. ᴇsᴛᴀ ᴀsɪᴍɪʟᴀɴᴅᴏ ʟᴀ sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏ́ɴ..

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏ́ɴ? ᴅɪɢᴀɴᴍᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ́? ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏʏ ᴀǫᴜɪ́?

ғᴇʟɪᴢ:ᴄʜᴀɴ.. sᴜғʀɪ́sᴛᴇ ᴜɴ ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴀᴜᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴊᴇᴏɴɢ-ɪɴ, ᴘᴏʀ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴀ ᴇʟ ɴᴏ ʟᴇ ᴘᴀsᴏ́ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴜ ǫᴜᴇᴅᴀsᴛᴇ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴀ..

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ? .. ʏ.. ᴘᴏʀ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ?

ᴍɪɴʜᴏ:ᴅᴏs ᴍᴇsᴇs..

ᴄʜᴀɴ:ᴅᴏs ᴍᴇsᴇs?.. ᴏʜ ᴍɪ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ -𝐩𝐚𝐬𝐚 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐥𝐦𝐚 𝐝𝐞 𝐬𝐮 𝐦𝐚𝐧𝐨 𝐩𝐨𝐫 𝐬𝐮 𝐟𝐫𝐞𝐧𝐭𝐞- ɴᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴅᴇ ɴᴀᴅᴀ.. ʏ ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀ? ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴀ ᴇʟ? ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ʙᴇʙᴇ́ ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ?

ʜᴀɴ ɴᴏ sᴏᴘᴏʀᴛᴏ ᴍᴀ́s ʏ sᴇ ᴘᴜsᴏ ᴀ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴇɴ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴄʜᴀɴ, ᴍɪɴʜᴏ ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴsᴏʟᴀʀʟᴏ..

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ́ ʜᴀɴ? ᴀʟɢᴏ ᴘᴀsᴏ́ ᴄᴏɴ ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ? ᴅɪᴍᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ́? -𝐩𝐫𝐞𝐨𝐜𝐮𝐩𝐚𝐝𝐨

ʜʏᴜɴᴊɪɴ:ᴄʜᴀɴ ɴᴏ ʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀs?

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ? ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʙʟᴀs?

ʜᴀɴ:ᴄʜᴀɴɪᴇ ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ sᴇ ᴍᴜʀɪᴏ́..

ᴄʜᴀɴ:ǫᴜᴇ?

ᴍɪɴʜᴏ:ɴᴏ ɴᴏ ʜᴀɴɪᴇ..

ʜʏᴜɴᴊɪɴ:ᴄʜᴀɴ.. ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ ғᴀʟʟᴇᴄɪᴏ ʜᴀᴄᴇ 3 ᴀɴ̃ᴏs.. ɴᴏ ʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀs? ᴇsᴛᴀʙᴀᴍᴏs ᴅᴇsᴛʀᴏᴢᴀᴅᴏs.. ғᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ..

⌑sᴜʙᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ⌑Where stories live. Discover now