dzień 1

2 1 0
                                    

-Nowy dzień, w nowym miejscu w nowej szkole...- westchnął. Poprzednia szkole opuścił z powodów drwin i przezwisk którymi go tam dręczono.
Chłopak był ubrany jak zwykle się ubierał.
Czarna bluza z kapturem i luźne, czarne spodnie.
Jego krótkie czarne włosy opadają mu lekko na oczy.
Gdy wchodził do szkoły starał się nie wyróżniać, wtopić w tłum innych nastolatków.
Gdzieś na uboczu przesiadywała grupka chłopaków, wszyscy z nich mieli na koszulkach logo zespołu metalowego a niektórzy z nich długie włosy.
Wtedy jeden z nich zwrócił się do niego, miał długie czarne włosy, lekko zkudlone.
- Ooo kto to ? Nowy w klasie ? -powiedzial po czym jeden chłopak z grupy wyszedł na przud i popchnął chłopaka na ziemię.
-Ugh.. - powiedzial pod nosem Lucjan.
-tylko się nie porycz - odparł jeden z grupy.
-Wal się - odpowiedział wkurzony. Grupa zaczęła się z niego śmiać. Chłopak wstał i chciał pójść z dala od nich. Gdy przechodził obok jeden z nich oblał ogo wodą.
KURWA -krzyczy. Spojrzał się na tego kto wylał na niego wodę. Był to chłopak, wyższy od niego, z włosami czarnymi o średniej długości. Był ubrany cały na czarno, a na jego twarzy widać było złośliwy uśmieszek.
-ojej ... Wylało mi się - powiedział wyższy chłopak. Lucjan pokazał mu środkowy palec poczym udał się w kierunku toalet.
Chwilę później do toalety za nim wszedł ten sam chłopak i przyspilił go do ściany.
- Myslisz że możesz do mnie podskakiwać co, gremlinie?- powiedział zdenerwowany.
-Oblales mnie wodą - odparł chłodno Lucjan.
- Jeszcze się popłacz dzieciaku -powiedzial groźnie.
-Nie zamierzam - osparł odpychając wyższego chłopaka od siebie i wyszedł trzaskając drzwiami.
Minęła chwila zanim chłopak zdał sobie sprawę że mniejszy od niego chłopak dał radę go odepchnąć. Szybko odrzasnal się i wrócił do swojich przyjaciół.
- Czemu za nim poszedłeś co? Zakochaleś się ?
Bylo to pierwsze co usłyszał po powrocie do grupy, lekko się zaczrwienil.
- Nie - odparł stanowczo

-----------------------------------------------------
~300 słów~

Witam, zmartwychwstałam i napisałam rozdział nowej książki.
Mam nadzieję że wam się spodoba
(Możliwe że imię Alex, zmienie ale nwm)
( Jak macie propozycje to pisać)

Lucjan x Natan ( niemam pomysłu na tytuł)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz