𝟸. 𝑂𝑛𝑒𝑆ℎ𝑜𝑡 𝑧 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖𝑚 𝑐𝑧.1

26 5 10
                                    

Yoongi był właśnie w sklepie muzycznym. Planował kupić nową gitare. Lubił je kolekcjonować, a gdy grał, za każdym razem wybierał inną. Ma na nie w domu osobny pokój, by mieć gdzie je bezpiecznie trzymać. Aktualnie ma już ich 10, ale wciąż jest mu ich mało.

YN była tam nową sprzedawczynią w sklepie. Jest to jej pierwszy dzień w pracy. Dziewczyna przyglądała się co jakiś czas chłopakowi, który właśnie stał przy dwóch gitarach nie mogąc zdecydować się, którą ma wziąć. A może wziąć obie. Jako ekpedientka sklepu postanowiła podejść do chłopaka z zaproponowaniem pomocy.

- Dzień dobry, może pomóc? - zapytała grzecznie.

- Dzień dobry.. - chłopak spojrzał na dziewczynę i zatrzymał się na chwilę w zdaniu. Dziewczyna spodobała mu się od razu. Jak mógł wcześniej jej nie widzieć skoro tu pracuje? Często przychodził do tego sklepu i nie widział dziewczyny wcześniej. - um.. właściwie chyba przydała by mi się pomoc. Nie mogę zdecydować się na jedną, obie mi się bardzo podobają.

Dziewczyna przyjrzała się na potencjalne wybory chłopaka. Jedna gitara była czarna z motywem ognia. Druga również czarna, z narysowaną czerwoną różą.

- Faktycznie to trudny wybór... Obie są bardzo ładne.

- Właśnie.. Najchętniej wziął bym obie, ale obiecałem sobie, że na dziś tylko jedna. - zaśmiał się cicho, na co i NY się cicho zaśmiałam. - Lubię je kolekcjonować po prostu. - dodał po chwili.

- Rozumiem. To bardzo ciekawe hobby. Mam podobne, jednak nie z gitarami, a ukulele.

- Też ciekawe. Jeśli mogę zapytać ile już ma Pani w kolekcji? - powiedział na pani, nie wiedział czy może nieformalnie powiedzieć, na ty.

- Jestem (YN) - podała mu dłoń na co Yoongi od razu za nią złapał mówiąc swoje imię. - i mam ich narazie 7, ale planuje za niedługo kupić kolejną. A Ty jak dużą masz już kolekcje gitar? - spytała.

- To i tak sporo już masz. Ja mam 10 narazie. I dziś będzie 11. W ogóle często tutaj bywam właśnie po gitary i nie widziałem Cię wcześniej. Aż tak zapatrzony w te gitary byłem? - zaśmiał się. Dziewczyna też się zaśmiała.

- Niee, to mój pierwszy dzień pracy tutaj, no więc mogłeś mnie nie widzieć tu wcześniej.

- Rozumiem. Dobrze więc... Którą byś mi poleciła bardziej jak na dziś?

- Też bym najchętniej obie poleciła. - zaśmiała się. Yoongi też się zaśmiał. - No, ale jeśli już chodzi o jedną... Myślę, że ta mimo wszystko wygrywa - pokazała na gitarę z motywem ognia.

- Też tak myślałem właśnie. - chłopak wziął wybraną gitarę. - Dziękuję za pomoc.

- Nie ma za co od tego tutaj jestem. Coś jeszcze potrzebujesz? - spytała dziewczyna.

- Nie chyba narazie już nie. - poszedł do kasy z dziewczyną. Zapłacił kartą ale wyjął jeszcze banknoty sporo ich wyciągnął. - a tu masz napiwek od zadowolonego klienta za pomoc i miłą rozmowę. - dał jej do rąk banknoty ale i też małą wizytówkę ze swoim numerem.

Dziewczyna zdziwiła się na tyle napiwku.

- Nie no nie wygłupiaj się po pierwsze to za dużo. A po drugie wykonuje tylko swoją pracę. Moje tą karteczkę wziąć jedynie.

- Masz wziąć wszystko, bo się obraże. Będziesz miała na nowe ukulele czy co tam będziesz chciała. - chłopak upierał się przy swoim. W końcu dziewczyna z westchnięciem cichym przyjęła napiwek dziękując grzecznie.

Po tym chłopak pożegnał się z dziewczyną wziął swoją nową gitarę i wyszedł ze sklepu z uśmiechem na ustach. Dziewczyna też przez resztę dnia miała uśmiech na ustach. Od razu jak chłopak wyszedł, wbiła w telefon jego numer i wysłała mu serduszko, by i on miał też jej numer.

Od tego momentu dużo pisali mimo, że była w pracy mogła sobie na to pozwolić, jeśli nie było klientów. Jak ktoś przychodził informowała Yoona, że zaraz wraca bo klient potrzebuje pomocy. Po obsłużeniu klienta wracała do pisania z Yoongim. Szybko bo jeszcze tego samego dnia zostali już parą.

Jak YN skończyła swoją pracę Yoongi przyjechał po nią i zabrał ją do siebie, by spędzić z nią jeszcze czas. Dziewczyna została też u chłopaka na noc. A przed zaśnięciem jeszcze kochali się dość długo i namiętnie. Po tym zasnęli wtuleni w siebie.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Oᑎᗴ ՏᕼOTY ᗰOᘔ̇ᑎᗩ ᘔᗩᗰᗩᗯIᗩᑕ́ ᒍᗴՏ́ᒪI ᑕᕼᑕᗴᑕIᗴ❤

ᗰᗩᗰ ᑎᗩᗪᘔIᗴᒍᗴ̨, ᘔ̇ᗴ ᗯᗩᗰ ՏIᗴ̨ ᑭOᗪOᗷᗩ

W⃠s⃠z⃠y⃠s⃠t⃠k⃠o⃠  O⃠  M⃠i⃠n⃠ Y⃠o⃠o⃠n⃠g⃠i⃠m⃠Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz