40. One shot z Yoongim.

34 6 107
                                    

Rozdział 16+

Na zamówienie VinoTaehyunga 💜

_______________

Vini i Yoongi postanowi pójść razem do galerii. Tak po prostu przejść się. Vini zobaczyła sklep z bielizna mi. Yoongi widząc że tam patrzy pociągnął ją tam.

- Jeśli chcesz wybierz sobie, która Ci się podoba. Ja płace kochanie. - powiedział Yoon.

- No ale one są drogie... - powiedziała dziewczyna.

- To nic nie przejmuj się tym, bierz jaką chcesz i ile chcesz, nie patrz na ceny. - powiedział.

Dziewczyna nie chcąc się kłócić zaczęła oglądać bielizny. Po czasie wybrała kilka i poszła do przymierzalni by je przymierzyć. Yoongi wszedł z nią.

- Yoongi, ale wyjdź mi stąd... - powiedziała Vini.

- Oj no weeeź. Jesteśmy razem nie masz się czego wstydzić. Masz piękne ciało. - powiedział chłopak.

- Ale ja się wstydzę... - powiedziała.

Yoongi podszedł do niej złapał ją za biodra. Spojrzał jej w oczy.

- Jesteś piękna i nie masz czego się wstydzić.

Dziewczyna zarumieniła się mocno.

- No... Dobrze... Dziękuję...

- Pomoc Ci? - uśmiechnął się delikatnie i złapał za jej dół koszulki co znaczyło w czym chce pomóc.

- Jeśli chcesz to możesz... - powiedziała zawstydzona.

Chłopak powoli zdjął z niej koszulkę. Zagryzł wargę patrząc na jej ciało. Dziewczyna jeszcze bardziej się zarumieniła. Zrobiło jej się bardzo gorąco. Nie wiedziała czy to na pewno to. Ale po raz pierwszy w życiu poczuła podniecenie. A wizja przyłapania ich na czymś. Przyprawiała ją o większe dreszcze.

Chłopak już znał sie na tych rzeczach poznał po niej, że się podnieciła. Uśmiechnął się, zbliżył się do jej ucha.

- Jesteś prześliczna... - szepnął jej do ucha, a dziewczyne przeszedł kolejny przyjemny dreszcz. Chłopak pocałował delikatnie ją w szyję co spotkało się z cichym jękiem dziewczyny.

Yoongi klęknął przed Vini i zsunął z niej jej spodnie ściągając je z niej. Jeszcze przez jej bieliznę pocałował delikatnie jej podbrzusze. Dziewczyna przez nowe uczucie delikatnie cofnęła tyłek opierając i ścianę przymierzalni ale jednocześnie ciut głośniej jęknęła. Od razu zasłoniła sobie usta dłonią.

- Yoongi... Nie tutaj... Ktoś może wejść... - szepnęła cicho do niego.

- To będzie miał fajne widoczki. Chyba, że tego nie chcesz ale Twoje ciało mówi mi co innego.

- Nie chce seksu...bo nie jestem gotowa... Ale inaczej już można... Bo chyba... Się podnieciłam... - powiedziała

Chłopak uśmiechnął się.

- Coś na to zaradzimy. - powiedział zsunął jej dolną bieliznę i klęcząc przed nią wpił się ustami w jej kobiecość.

Dziewczyna jęknęła na to głośniej znów zasłoniła mocno usta dłonią. Yoongi zaczął poruszać swoim językiem tak szybko jak umie i mruczy zadowolony słysząc jej jęki co sprawiało Vinii jeszcze większą przyjemność. Vini jedną dłonią zakrywała sobie usta tłumiąc jej głośne jęki. Drugą rękę wsunęła w jego włosy delikatnie go za nie ciągnąc. Yoongi nie przestawał i nie zmniejszał prędkości poruszania językiem.

Dziewczyna doszła dość szybko jęcząc jego imię z przyjemności.

- Przepraszam, ze tak szybko... - powiedziała cicho zawstydzona.

- Nic się nie stało przynajmniej wiem ze było Ci bardzo dobrze. - powiedzial i wstał.

- Było cudownie... Ale chciała bym Ci się odwdzięczyć jakoś... Tylko ja nie umiem...

- Nie musisz kochanie, spokojnie. - widać było w spodniach chłopaka duże wybrzuszenie.

- Ale.. Ja chce.. Nie zmuszam się... Tylko nie wiem jak...

- Pomóc Ci?

- Tak... Chociaż na początku...

- No dobrze... To klęknij przede mną.. - powiedział, a dziewczyna od razu to zrobiła. Yoongi odpiął swoje spodnie i zsunął je razem z bokserkami. Przed twarzą dziewczyny pokazał się bardzo duży członek chłopaka. - otwórz usteczka... - powiedział a Vini znów od razu to zrobiła. Chłopak wsunął delikatnie swojego członka do jej ust. Nie włożył całego bo był za duży ale jemu wystarczyło tyle ile mogła wziąć. Złapał za jej głowę by nie musiała dużo robić. Sam zaczął delikatnie i powoli wpychać biodra wsuwając i wysuwając swojego członka Z i Do ust. Z jego ust zaczęły wydobywać się ciche jęki przyjemności. Dziewczyna patrzyła na niego z dołu. Dla Yoona widok Vini klęczącej przed nim w samym staniku, biorąca jego przyrodzenie do ust to było coś cudnego. - Boże... Jak dobrze... Cudownie... - mimo że to on nadaje tempa było mu na prawdę bardzo dobrze. - Jesteś wspaniała...

Dziewczyna sama już zaczęła poruszać głową nawet trochę szybciej na co Yoongi zaskoczył się pozytywnie. Vini dodatkowo wzięła jego członka w dłoń i zaczęła poruszać nią po nim w takim samym tempie co ustami patrząc ciągle na niego z dołu. Jęki chłopaka stały się głośniejsze zasłonił sobie też usta jak wcześniej dziewczyna tłumiąc swoje jęki. Doszedł po czasie jęcząc ejj usta spuszczając się delikatnie w jej usta.

- Połknij kochanie proszę... - powiedział patrząc na nią. Dziewczyna zrobiła to od razu i wstała. Chłopak pocałował ją namiętnie co Vini od razu odwzajemniła. Po chwili chłopak ubrał się i odsunął by już w spokoju dziewczyna mogła przymierzać wybrane komplety bielizny. Za każdym razem chłopak komplementował ją gdy już ubrała i pokazała mu się cała. Kupił jej wszyste te bielizny które wybrała. Po tym mieli wracać do domu. Dziewczynie po orgazmie dalej delikatnie drżały nogi od przyjemności i w podbrzuszu nadal czuła tą błogą przyjemność. Yoongi widząc to, że Vini ledwo idzie, zaśmiał się cicho wziął ją na ręce i zaczął ją nieść do domu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Mam nadzieję, że się podoba one shot 💜💜

Jak się czujecie kochani?

Przypominam o konkursie na smiesznego one shota, na który czas jest do 31.11.2024!!! 💜❤

Kocham Waaas! 💜

Doo wtorkuuuu!!! 💜💜

W⃠s⃠z⃠y⃠s⃠t⃠k⃠o⃠  O⃠  M⃠i⃠n⃠ Y⃠o⃠o⃠n⃠g⃠i⃠m⃠Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz