„Scarlett! Kérlek, siess, nem akarom, hogy a bátyádnak sokat kelljen várnia!" kiáltott fel Julie a lépcsőn a lányának.
„Kh Mama! Tudom, nyugi!" - válaszolt.
Scarlett a szemét forgatva felvitte védjegyévé vált vörös rúzsát. Ha már van, miért ne tegyem fel büszkén? Gondolta magában, miközben a tükörben bámulta a tükörképét. Egy gyönyörű fiatal nő bámult vissza rá, vállig érő, élénk , eper színű hajjal, amely ombre stílusban volt festve, az alsó fele élénkvörösre. A haját feltűrve felállt és felkapta a kocsikulcsát. Imádott tizennyolc évesnek lenni - néhány hónappal ezelőtt születésnapjára kapta meg az autóját anyjától és mostohaapjától.
Annak ellenére, hogy betöltötte a 18. életévét, abban az életkorban, amikor a legtöbb fiatal vérfarkas megtalálta a párját, Scarlett még nem. Nem aggódott emiatt túl sokat, elvégre nem volt túl nagy a falkájuk, így a párja bárhol lehet a világon. Egyelőre egyszerűen magára koncentrál. Érezte, hogy a farkasa felébred, elméjében érezte jelenlétét és egy csodálatos szürke farkassá vált. Nagyobb volt, mint a legtöbb farkas a városukban, ami miatt pletykák terjedtek a városban, mert senki sem tudta, hogy az anyja párja alfa volt.. és a lány annak a dögnek az ajándéka volt.
Kirohant a szobájából és majdnem nekiütközött a tizennégy éves húgának, Indilának.
- Óvatosan, boszorkány - csattant fel Indila, amivel kiérdemelte Scarlett pillantását.
Késésben vagyok, Indy, el kell hoznom Elliott-ot a repülőtérről" - mondta, majd lerohant a lépcsőn. Léptei visszhangoznak a sötét fapadlón.
- Scarlett... nyugodj meg - mondta Julie, kilépve a kastély konyhájából. Kötény volt rajta, fekete haját pedig egy rendetlen kontyba húzta. A kifröccsenő lisztből Scarlett megállapította, hogy biztosan egy másik tortarendelésen dolgozott. Annak ellenére, hogy vérfarkas volt, Julie jól ismert és keresett pék volt Stratford-Upon-Avonban. Ez volt az, ami elfoglalta és elterelte gondolatait a dolgokról.
Annak ellenére, hogy Julie a Blood Moon falka Lunája, mégsem ismerik el teljesen. Évek teltek el azóta, hogy csatlakoztak a falkához.. az első Luna meghalt egy szélhámos támadásában, aminek következtében a falka kis híján elpusztult.
Amikor Julie belépett a törött szívű Alfa életébe, a falkában vegyes érzelmek uralkodtak: néhányan örültek, hogy az Alfájuk nem őrül meg a Lunája elvesztése után, mások pedig bizonytalanok voltak és le akarták váltani Alfájukat.. emellett tiszteletlenségnek tartották, hogy valaki ilyen gyorsan az előző Lunájuk helyébe lép.
„Na most akkor döntsd el! Akarod, hogy siessek, vagy ne? - mondta Scarlett, meg sem várva a választ, miközben kirohant a házból, átkelt a zöld pázsiton, és beszállt fehér Ford Fiestájába.
Scarlett a gyönyörű Stratford-Upon-Avon város közelében élt, ahol erdők vették körül a falkát. Ez egy kicsi hely volt, de rengeteg nyílt területtel. Tökéletes a falkájuknak, a Blood Moonnak. A falkatagok többsége a falka területén él, de néhányan a városban laknak az emberek között és eljönnek az erdőbe futni vagy falkatalálkozókra.
Az Alfa, Jack Windstorm volt a mostohaapja, aki birtokolta a területet. Saját vállalkozásai vannak, amelyek anyagilag segítették a falkát. Annak ellenére, hogy csapatának mindössze 500 tagja volt, még mindig erős és korrekt alfa volt.
A nap magasan sütött az égen, mire kissé leengedte az ablakot és bekapcsolt néhány EDM zenét. Frissen festett körmeivel a kormányt ütögeti. Nagyjából 50 perces autóútra volt Birminghamtől, a városukhoz legközelebbi repülőtértől. Tudta, hogy eljött az idő, hogy lelkileg felkészüljön arra, hogy újra találkozhasson vele...
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Forbidden Alpha
Lobisomem- Ez rossz... - Ugyanúgy akarsz engem, mint én téged. Engedj a vágyaidnak, kedvesem, és olyan kibaszottul jól fogod érezni magad, hogy soha többé nem akarod, hogy egy másik férfi hozzád érjen - suttogta rekedten, amitől a lány lelke lüktet. Ez volt...