Barış: Ya sadece bı kere lütfen.
1 hafta geçmişti. Bir kaç ev bakmıştık ama barış her gittiğimiz evi kötüledi. Gitmemi istemiyordu ama açık açık söylemiyordu. Oysa ki gitme dese gitmem. Barış galatasaray forması giymem için beni zorluyordu. "Aferin, giyme Leyla."dedi İsmail. Barış'ın arkadaşlarıyla tanışmıştım. İsmail Yüksek ile baya iyi anlaşıyoruz. Şuanda o beni destekliyordu.
"Barış ben asla giymem o formayı. Ben Fenerliyim ya."dedim. "Ya bı kerecik giysen ölür müsün?"dedi. " Sen Fenerbahçe forması giy o zaman."dedim. "Yok aslaa"dedi. " O zaman bende giymiyorum."dedim.
🐙
Barış antrenmana gitmişti. Bende akşam yemeği yapıyordum. Ocağın altını kapatım ve sandalyeye oturup biraz dinlendim. Barış'ın gelmesine daha vardı. 'Neyse bi kahve yapayım' dedim ve yaptım. Masaya fincanı koyar koymaz kapı çaldı. 'Barış erken mi geldi acaba' diye düşündüm. Kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda karşımda sarışın benden bi kaç santim uzun bı kız vardı. Konuşmaya başladı "Barış evde mi?" İçeriye girmek için bir adım attı. "Pardon da kimsiniz siz?" Dedim. Hafif kıkırdadı ve "Barış'ın sevgilisiyim canım" diyip beni kenara itip içeri girdi. "Barış evde değil mi?"dedi. "Sevgilisi olarak bilmiyor musun şuan antrenmanda olduğunu."dedim. "Ha unuttum ya ben"dedi. Mutfağa gidip sandalyeye oturdu. Kahvemi eline aldı. "Yalnız o benim kahvem."dedim ve bıraktı. "Sen burda mı kalıyorsun."dedi. "Bilmem Barış gelince ona sorarsın."dedim.
Bi kaç dakika sessiz kaldık. Dış kapının açılma sesi geldi. Barış'tı bu. "Leylaa ben geldim. Neredesin?"dedi ve mutfağa geldi. Sarışın kızı görünce şaşırdı. "Yağmur ne işin var senin burda?"dedi sesini yükselterek. "Öyle bı seni göreyim dedim"dedi. Barış bana dönerek "Leyla bizi yalnız bırakır mısın?"dedi. Bende odadan çıktım ve kaldığım odaya gittim. İçeriden bağırma sesleri geliyordu. Sonrasında ise kapı çarpma sesi. Yağmur dediği kız evden gitmiş olmalı.
Sert bı şekilde odamın kapısı açıldı. Bağırarak "Onu neden eve aldın" gibi şeyler söyledi Barış. Ne dediğini dinlemiyordum. Sanki görüntü var ama ses yok gibiydi. Üstüme doğru bı kaç adım attı. Yanaklarım ıslandığında ağladığımı farkettim. Barış'ta gördü sanırım ve sustu. Ben daha çok ağladım. Barış bi kaç saniye durdu. Ne yaptığının farkına vardı ve bana sarıldı. Bana sarıldığında daha çok ağladım.