son dersti diye rahattım aslında. Han yanımda oturuyordu gene oda sakindi. Birden hoca geldiğinde biraz şaşırdım ama bişi demedim birden hoca sınıfa bağırdı
"NİYE KİMSE AYAĞA KALKMIYOR?!"
"Hocam üni burası zorunda değiliz."
"BENİM DERSİMDE BİRDAHA OLMASİN! Her neyse ilk gün diye birşey demiyecegim. Şimdi tanışalım. Ama sırayla değil ben kafama göre takilicam... Yada bisverin bossunuz."
Sınıftakiler bisiler atistiriyolardi ben aç degildim. Bu yüzden defterime kalpler çizdim... Nedense beni rahatlatıyordu. Bir kız elma cıkarıp yerken hoca konuştu
"Hey sen, o elmayla obezligini kapatmayami çalışıyorsun?, yada sen... O ekmekle zarganaliktan kurtulmuyorsun. ASDFGHJKLMZNVRURĞ"
Şok olmuştum... Elma yiyen kız elmasinj bile yutamazken diğer kız agliyacak gibiydi? Nasıl böyle bir şey yapar?
"Hocam pardonda sizene? İnsanların yemek zevklerinden?"
"Sen sussana gay, makyajla okula gelmiş bide?"
"Hocam bana gay diyerek hakaret etmiş olmuyorsunuz. Ayrıca makyajım falanda.yok??"
"Aynen aynen. Gay'e bak. Sesinde iğrenç zaten tütün icmis gibisin."
"A...."
İyi yerden vurdu orospu çocuğu
"Yanındakide senin gibi gaymi? Tiplere bak. "
"HOCAM ABARTİYORSUNUZ? ARKADASİMA BULASMAYİN LÜTFEN?"
YA BUNU HANA NASİL DER
"TERBİYESİZ!? SENİ MÜDÜRE SÖYLEYECEGIM? DERSİNİZ ERKEN BİTTİ CİKİN. TİPE BAK YA HAYATİMDA BOYLE CİRKİN KİZA BENZEYEN OBJE GORMEDİM."
laflarina baya bozulmustum aslında... Çantamı alıp direkt çıktım Han'ın gözleri doluydu bı tık. Ama lino arabayla onu almaya gelmişti zaten direkt arabaya bindi gitti... Seungmini dışarıda gördüm
"Seung!!"
"Aaa lixie sizdemi erken ciktiniz"
"Ahh...evet..."
"Mutsuzmusun? Neden ne oldu?"
"Sen onu bunu bırakta. Kim senin elinden telefonu aldı?"
"B-bosver bak hyunjin geldi"
"İyi"
Direkt hyunjinin yanına gittim. Ama yanında durmam çok sürmedi hemen seungminin elini tuttum beraber yürüdük
"La hayırdır seungminim elini falan tutuyon"
"Sanane lan tutar"
"Oclae beni niye arkada bıraktınız??"
"Heyy Felix... neden hiç tepki vermiyorsun"
"Huh?"
"Yok birşey"
Arabaya binince hyunjin çalıştırdı. Tabikide arkada seung ile beraberdim... Hocanın dediklerini fazla kafaya takmıştım hyunjine ise soylemeye korkuyodum. Fazla tepki verirse diye... En iyisi eve gidinceye kadar söylememek...ahh eve geldik galib- LAN BEN UYUYAKLMİSİM YA. Direktmen etrafa baktım ben tektim ve hyunjin ve seungmin yoktu???? Aşırı telaslandim ne yapacağımı bilemedim... Kapılar kilitlyidi en azından... Hyunjinin böyle işi yapmasını hiiiç ama hiç beklemezdim. Kafamı cama yasladım... Hocanın söyledikleri hep kafamda dönüyordu zaten hemen kırılan biriydim söyledikleri çok ağır gelmişti aslına çok birşey demişti ama klasik ben işte her boka üzülüyorum. Gözlerim dolunca kendime tokat atıp kendime geldim. Ve camdan mal mal gülümseyerek buraya gelen hyunjiningordum. Elinde 2 tane poset vardı. Direkt geldi ve arabaya bindi.
"HEMEN EVE GİTMEMİX LAXİM COK GEC OLMUS ABOVV"...
Eve giderler falanmilanlifalan
Eve geldiğimizde direkt koltuğa oturdum seungmin ise direkt telini alıp yukarıda herhangi bir odaya gitti. Bende TV den kendime belgesel açtım. Normalde böyle şeyler ilgimi çekmez ama o an nedense dalıp gittim... Yanıma hyunjinin oturduğunu bile hissetmemiştim...
"Askkim ne izliyon?"
"heh?"
"Yoruldunmu okulda acabaasindaa"
"Hayır"
"Gel öpeyim birtane"
Hicbirsey demedim zaten öpüp geri çekildi... Ama nasıl tepki vereceğini bilemiyordum...
"Ya eve geldiğinden beri bı kelime etmedin. Bisiler şöyle ya. Ben zaten sen yokken sıkılıyorum. Bari şimdi konuş..."
"Konuşacak birşeyim yok."
"Peki"
Belgesele balmayi bırakıp hyunjine baktım kafasını benim bacağıma yaslamisti... Tam ağırlığını bile vermiyordu ya
... Gözleride doluydu niye insanları bukadar uzueuyorm... Hyunjinin saçını okşayıp konuştum"Ya hyunjin özür dilerim ya of. Sadece şey ya sana söylemeye çekindiğim ama üzüldüğüm birşey var...."
"O-ozaman niye söylemiyorsun... Benden neden cekiniyorsunkine..."
"Ya hyunjin aglicaksan amlatmicam.bi git ya"
"Ya tamam söyle yaa..."
"Of ya şimdi şöyle... Bir hoca sınıftaki çoğu öğrencinin dış görünüşüne laf attı bende karşı çıktım diye benimlede dalga geçti işte bende üzüldüm ama çokta bişi yok..."
"Ya senin nerenle dalga gecicek amk yüzün cennet hibi fixgin kızlardan güzel sesin desen tüm erkeklerin hayali yani seni sadece kiskanmistir."
"Öylemi diyorsun?"
"Öyle diyorum. Ha bu arada dondurma aldım hemde cikileytolu yiyelimmii"
"Olurr"
"Tamammm"
Birden öpüp kalkınca arkasından gülümsedim... Bu çocuk beni delirtiyor fazla güzel bu dünya için...
🐌
SMUT YAPCAKTİMKİ AZAMADİM.
🎀Ben orda bı Orhan görüyorumda onu geri alabilir miyiz Lisa hanm🎀
OY VERMEYEN GAY 😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmedim mi? //hyunlix
Fiksi Penggemarünlü hwang şirketi batarken Lee ailesi büyük bir bağış yapar ve Felix orada çalışmaya başlarken hwang hyuniinin dikkatini çeker...