Rupa paras yang anggun jelita semula jadi, pinggang yang ramping dan ketinggian yang setaraf dengan model-model antarabangsa. Berhijrah ke kota London, England. Serena Clare ialah seorang model yang datang daripada sebuah syarikat pemodelan dan berhasrat ingin meluaskan lagi pencapaiannya. Pada mulanya, Serena sukar hendak membiasakan diri di kota itu. Kota London sungguh jauh berbeza daripada negara asalnya.
Bergandingan bersama model lain juga payah namun Serena tidak akan mensia-siakan peluang yang ada.
"This trick of yours is lame. I have encountered many of my fans that act as if they do not know who I am just to see me up close. What do you want now, lady? My autograph?"
– ISIS LAVERONTak menduga pertemuan yang secara tiba-tiba, Serena berhadapan dengan seorang pelumba. Isis Laveron, pelumba F1 yang pernah merangkul beberapa gelaran juara perlumbaan kereta. Kacak malah pakej yang serba mencukupi. Sayangnya, sombong! Harapan untuk tidak bertemu dengan Isis buat kali yang kedua meleset.
Hanya kerana satu penggambaran, mereka disatukan untuk muka depan sebuah majalah dan Serena jatuh cinta tanpa sengaja. Hubungan istimewa di antara Serena dan Isis terjalin tanpa pengetahuan sesiapa. Demi menjaga kerjaya dan imej masing-masing, hubungan mereka dirahsiakan namun terbongkar apabila gambar mereka tersebar.
"Let's make it easy. I want to break up, Isis."
– SERENA CLAREGosip. Tuduhan. Semua dicampak ke atas Isis dan Serena. Adakah cinta mereka benar-benar berbaloi untuk dipertahankan? Atau diakhiri dengan sebuah perpisahan yang bakal meninggalkan luka dalam.
He wonders if love is worth fighting for but after loving her, he is ready for a war. A war to keep his salvation next to him.