Hoofdstuk 4.

4 0 0
                                    

Luke p.o.v

"Waar is ze?" Vroeg ik toen ik de stem van Liz niet meer hoorde.

"Wie? Liz?" Vroeg Michael en ik knikte snel.

"Awww mist Lukey haar nu al?" Zei mike met een baby stem. Ik rolde met mijn ogen en liep naar de deur.

"Wat ga jij doen?" Vroeg ashton de op het terras stond.

"Liz halen." Zei ik kort en liep het terras af maar werd tegen gehouden door ashton.

"Waarom?" Vroeg ashton.

"Omdat ze alleen is Ash. En rond deze tijd zit het vol met dronken idioten die haar sowieso zullen lastig vallen."

Ik negeerde alle aww's van ashton en liep op een snel tempo richting de caravan van Liz. Hoe verder ik liep hoe meer ik verzonk in mijn gedachten.

Haar Goud-Blonde haar en hoe het glinsterde in het zonlicht deze ochtend. En haar blauwe ogen die dezelfde kleur hadden als het heldere blauwe water.
Ik dacht weer aan gisteravond toen onze lippen elkaar bijna raakten.. Toen Calum ons moment verstoorde was ik geirriteerd maar ik besefte wel dat we elkaar eerst beter moesten leren kennen. Nu was het perfecte moment daarvoor.

Ze was nog geen 4 meter van me verwijderd en toen ik de kans kreeg pakte ik haar pols vast.

"Liz."

"Luke? Wat doe jij hier?" Vroeg ze.

"Uhm.." Stamelde ik.
What the fuck moest ik nu zeggen?

"Uh, ik dacht als je toch alleen bent kunnen we misschien nog wat tijd doorbrengen? Samen." Legde ik uit.

Ik keek naar de grond en beet op mijn lip wachtend op een antwoord.

"Ja, graag. Wacht ik pak m'n telefoon. Ik ben zo terug." Ze rende de trap op en liep naar binnen. Binnen een paar seconden liep ze weer naar buiten en liep ze de trap af.

"Waar gaan we heen?"

"Het strand?" Stelde ik voor. Aan de glimlach op haar gezicht kon ik zien dat ze het een goed idee vond.

Het strand dus.

Liz p.o.v.

Het was erg laat op de avond en Luke en ik hadden besloten om naar het strand te gaan. De plotselinge opduiking van Luke bij de caravan zette me aan het denken, vooral omdat we net de hele dag met elkaar hadden doorgebracht.

We liepen weer op het bospad. Het was pikdonker en het enige wat je hoorde waren de ritselingen uit de bosjes.
Ik schrok van elk onverwacht geluid wat Luke zo te zien erg grappig vond.

"Bang?" Vroeg hij om het nog even wat duidelijker te maken.

"Shut up Hemmings." zei ik en hij grinnikte.

Het strand was leeg. Nogal logisch aangezien het bijna middernacht was.

"Dus Liz.." Begon Luke toen we op het strand gingen zitten.

"Dus Luke.." Deed ik hem na op dezelfde toon als hij dat deed.

Hij grinnikte en herpakte zijn zin "20 questions?" Vroeg hij.

"Sure" glimlachte ik.

"Lievelings kleur?"

"Blauw." antwoorde ik.

"Plaats waar je nog graag heen zou willen?" Vroeg ik hem.

"Amsterdam." zei hij en gaf me een knipoog.

"Sirieus? Daar kan ik voor zorgen." Grinnikte ik.

"Favoriete band?" Vroeg hij een beet op zijn lipring.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 24, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Unknown. {L.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu