Sabah birinin saçımı okşamasıyla yavaş yavaş gözlerimi açtım.Emir babamdı gözlerimi yavaş yavaş kırpmıştırdım."Günaydın meleğim"Anlıma bir öpücük kondurdu.Hayla onların odasındaydım .Gülümsemek istedim ama aklıma dün yaşadıklarım gelince hemen gülümsememi sildim.Gözlerim doldu ama şuna ağrı hissetmiyordum.Emir babam gözlerimin dolduğunu görünce "Şşş geçti bebeğim. Ağlama doldurma o boncuk gözlerini."Koltuk altlarından tutarak kaldırdı ama kalçama giren ani ağrıyla "ahh" diye acılı bir inleme çıktı ağzımdan .Size ağrım yok demiştim onu tamamlan unutun kıpırdamadığım için ağrım yokmuş."Kıyamam sana kurban olduğum."daha yavaş bir şekilde aldı kucağına beni.
Dolu gözlerle üstümü değiştirmeden aşağa kata indik.Mutfağa girmemizle 3çift göz döndü bize.Hepsine dolu gözlerime baktım ama gözlerim bir çift mavi gözü görünce kafamı emir babamın boynuna gömdüm . Ayaz babam yanıma gelip saçıma bir öpücük kondurunca kafamı kaldırdım."Günaydın bitanem"cevap vermedim kafamı tekrar boynuna gömdüm ."Hadi kahvaltı edelim"Anıl babamın söylediği ile karnımın guruldaması bir oldu .Hayır şuna çok utanıyorum.Kafamı gömdüğüm boyundan kaldırmadım aksine daha çok gömdüm .Bir kaç kahkaha sesi geldiğinde daha çok utanıyordum.Deniz , ona baba demek istemiyorum ,ondan ses çıkmıyordu .Anıl babam "Sanırım birileri acıkmış,hadi gelin"deyince Emir babam masaya yürüdü.Ve beni pembe bebek sandalyesine koymaya çalıştı.
Çalıştı diyorum çünkü ben oraya oturmak istemiyorum."Alya zorlama" ."Oraya oturmak istemiyoruuum"debelenmelerim devam ediyordu.Ve debelenmem ile kalçam daha çok ağrıyordu.Gözlerim dolmaya başlamıştı çoktan.Denizin birden "Alya(!)" demesiyle hemen oturdum .Ama oturmam ile birlikte kalçama giren ağrıyla akmayi beklediği gözyaşlarım döküldü."ahm"dördüde bana bakarken Anıl babam gelip beni çıkardı ve başımın üzerine bir öpücük kondurdu."Bence bu günlük bir tölerans sağlayabiliriz"ama kalçam hala ağrıyordu.Aşırı hasas bir tene sahiptim birde çok sert vurmuştu."B-Baba çok acıyor"Anıl babam sıkıntılı bir nefes verdi."
"Yemeğimizi yiyelim krem sürelim sonra"ve benle birlikte sandalyesine oturdu.Denize bakmıyordum.Ama onun bakışlarını üstümde hissediyordum .
...Kahvaltı faslı bitikten sonra ben be olduğunu anlamadan kendimi Denizin kucağında buldum ."B-bırakk""rahat dur Alya"dolu gözlerimle ona baktım ,kucağında benle birlikte salona geçti ve beni koltuğa yatırdı.Diğerlerş de salonda oturuyordu.Yalvaran gözlere baktım diğerlerine beni alsınlar şuan.altımdaki iç çamaşırımı kenara sıyırdı .Dolu gözlerimi sımsıkı kapattım .Sonra kalçamda bir soğukluk hissetim kremmi sürüyordu.Din geceki gibi.
Dün yaşadıklarımdan dolayı hala uykum vardı ,yorgundum.Sonra tekrar kucakladı beni ağrım yavaş yavaş azalıyordu hissediyordum.
Birden uyku aşırı bastırmıştı sanırım dün cidden çok yorulmuştum.Sonra bir odaya girdi.Pembe ve çok güzel bir oda.Sonra odada ki koltuğa bıraktı beni ve dolabın oraya gitti .İçinden kırmızı bir pijama takımı çıkardı.Diğerleri aşağıdaydı ,sesimi çıkarmadım hiç.
Yanıma geldi .Üzerimdeki ni çıkardı .Yanaklarıma toplanan kanı hissetim.Çok utanıyordum ,ama çokda uykum vardı.takımı bana giydirdi .Ve beni beşiğin içine koydu.Gözlerim çoktan kapanmaya başlamıştı.Saçımın okşanmadını hissetim .Bu adam dün bana ceza veriyordu şimdi seviyormuydu yani.Bunları düşünürken uykuya teslim olmak üzereydim sonra dudaklarımın dibinde yumuşak birşey hissetim.
Emzikti galiba ağzımı açıp kabul ettim hemen .Çıkardığım sesler odada yankılanıyordu.Kapının açıldığını hissetim .Sonra yanıma yumuşak birşey bırakıldı.
(İlk bölümdeki pembe tavşan🐰🎀)
Sonra uykuya tamamen teslim oldum.Eveeeettttt yeni bölüm attım sonunda biliyorum beklettim biraz😁🍭
⭐️ <— Basmayı unutmaaa
Başka bir bölümde görüşmek üzereee sizi seviyorummmm🎀🎀🎀🎀🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MİNİK KIZIMIZ
Ficção GeralBxBxBxBxg kurgusudur. +18 vardır. Minik kız yetimhanede kalıyordu 9 yaşından beri .Ailesini trafik kazasında kaybetmişti.Masumdu minik kız dış dünyaya karşı hiç bir şey bilmeyen minik bir kızdı o...