Siktiğimin okulu

14 1 5
                                    

Şu lanet olası okuldan hiçbir zaman kurtulamadım kurtulamayacağım. Neden? Ailem hep derslerde en iyisi olmam için bana baskı uygulardı. Hasta olsam bile ders, uyanır uyanmaz ders...

Telefonumda mesajlarımı okurlardı, eğer bir erkekle konuşursam beni gebertirlerdi.

Siktiğimin hayatında istemediğim derslere çalışmak zorundaydım...

Hep bir grafik tasarımcısı olmak istemiştim ve bu konuda ailem beni desteklemezdi hep aşağılarlardı.

Annemin bana "Saçmalama ne Twitch Yayıncılığı? Seni biz bunun için okutmuyoruz. Ne bileyim bir doktor, mimar veya öğretmen ol bizim de paramızı boşuna harcama."

Her yanlışımda bana kızarlardı. Mesela bugün matematikten 20 sorudan 2 yanlışım vardı. Annem çok kızmıştı...

Kendimi yetersiz hissediyorum, uzun zamandır bu his var. Ama o üniversiteyi kazanacak ve istediğim mesleği yapacaktım. Kendime inanıyordum. Ne olursa olsun vazgeçmeyecektim...

***

9 Eylül 2024 saat 06.30...

Okula hazırlanıyordum. Kumral saçlarımı taradım, makyajımı yaptım ve ne olur ne olmaz diye yanıma tampon ve ped almıştım ama bu sefer çantamda değil cebimde olacaktı. Ege gene çantamdan falan alır.

Hiç anlamıyorum Ege'yi okuldaki kızlar neden ve ne için yakışıklı buluyordu? Hayatımda gördüğüm en tipsiz erkek o olabilir. Ama onu şu ara çok fazla düşünüyorum o mavi gözleri ve siyah dağınık saçla- HAYIR HAYIR HAYIR-

NEFRET EDİYORUM ONDAN!!!

Aradan 1 saat geçmişti saat şimdi 07:30'tu ve ben okula yürüyordum. Kulaklıklarımı takmış, müzik dinleyerek okula yürüyordum.

Kulaklığımda Sabrina Carpenter'ın yeni albümü olan Short n' Sweet albümünden Please Please Please şarkısı

BAYILIYORUM BU ŞARKIYA!!

Bir anda biri kafama vurdu. Arkama döndüm ve o orospu evladı Ege karşımdaydı. Bu orospu çocuğu beni neden yalnız bırakamıyor?

"Bu sefer ne oldu Ege?" her zaman ona soğuktum bir kez bile ona güvenemiyordum. "Hadi ama Elvin, günaydın bile mi yok?" diyerek saçımı karıştırdı. "Orospu çocuğu bir beş saniye salda bari sakince okula yürüyeyim, Allah senin belanı versin." "Elvin çok kırıldım." dedi alaycı bir şekilde. Sonra yanından uzaklaştım, yapabileceğim en mantıklı şeyde buydu zaten. Ondan kurtulmak konusunda.

08.00 sınıfa geçtim ve kulaklıklarımı çıkardım, tek duam şuan Ege'yle aynı sınıfta olmamamktı...

Takıntılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin