3-cü bölüm:Demek insan aşık olunca.....

35 6 8
                                    

Kantinden çıktım.Dışarı çıktığımda onu gördüm.Bana öyle baktı ki....
Duramayıp yukarı kata koştum.Sınıfımıza geldim.Hiç kimse yoktu. En arkada oturdum.Telefonumu çıkardım.Bir az "Zarar" adlı kitapı okudum.Sonra,birden kapı açıldı.Evvet,onu gördüm.Bu oydu.Yine öyle bir baktı ki...
Yanımda oturub söze başladı:
-Biliyorum,dünki olaydan sonra kötü oldun.Ama anlata bilirim....
-Sus.Beninle konuşma.
Deyip dışarı çıkmak istedim.O ise benden önce kapıya geçip kapıyı kilitledi.Ne yapayacağımı bilmeyib arkaya doğru gitdim.Oysa bana yakınlaşdı.Duvara itdi.Sonra bana bir azda yaklaşdı.Yaklaşdı,sonra dudaklarıma baktı.Sonra yanağımdan başlayarak dudaklarımın kenarlarını emmeye başladı.Sonraysa dudaklarıma yapıştı.Ben onu vurup ondan kurtulmaya çalışıyordum,oysa beni daha çok öpüyordu.Sonunda ayrıldı.
-Napıyorsun sikik?
Diye bağırdım.
-Şimdi konuşalım'mı? Söylediği an zil çaldı.Allaha dua edip:
-Kapıyı aç gerizekalı.Bunun hesabını sonra sorucağım!
O kapıya doğru irerledi,sonra kapıyı açıp bana:
-Yerine geç prenses.Dedi.
İçimden:
Şuna bak aptal herif.Bana napıcağımı sən mi karar vericeksin beyinsiz dedim.Sonra yerine geçtim.Gelip yanımda oturdu.Şuna bak lan.Ama bu 2-haftada ilk kez biri yanında oturdu.Ben şokee.Dersi hiç dinlemedim.Hep ben naptım?Ben onu seviyomuyum?Yoksa bu hoşlantı'mı?? Diye kendi kendime sordum.Sonra çil çaldı,o çocuk benim kolumdan tutub dışarıya götürdü.Sonra kantine geçtik.Beni karşısında oturttu ve söze başladı....
- Evet,biliyorum bana inanamıyorsun.Amma yemin ederimki ben yapmadım.Beni o kız yani eski sevgilim oraya çağırdı.O kız beni orada yere yatırtıp öpmeye başladı.O sırada o erkek de geldi ve bizi öyle görüp kızı öldürdü sonra sılahın ucunu bana çevirdi ve beni öldürmeye kalkdı.Bende dışarı kaçtım.Sonra bir ateş sesi daha geldi.İçeri gittiğimde o erkek çocukta ölüydü,kızda.Sen geldiğinde ben o kızı son kez öpüyordum.İşte böyle.Yani o kızı ben öldürmedim.
-Öylemi Melih?(İsmi Melih Yılmaz)
- Bana inan.
Sonra susdum.Bu çocuk kimdi biliyomusunuz?Bu bizim Fizik hocamızın oğluydu ve benim de sınıf arkadaşımdı.Sonra zil çaldı ve derse girdik.
Ders bittiğinde eve Melihle gittim.Bana yalvarıyordu,hiç kimseye söylememem için yalvarıyordu.Bense susuyordum.Sadece yola bakıyordum.Sonra döngeye yetiştiğimizde o bana:
-Görüşürüz prensess dedi.
Eve geldim.Yatağıma yatım fikire daldım.Melihin beni öptüğü anı hatırlamaya çalıştım.Sonraysa kendimi uykuya teslim ettim.
Rüyamda Melihle evlendiğimizi,herşeyi unuttuğumuzu,2- çocuğumuz olduğunu gördüm.Biri kız,diğeri oğlan.Kızın ismi Sıla,oğlanın ismi ise Ahmetti.Sonra onlar okula gidiyor,ben onları yola salıyordum.Sonra işe gittiğimde yine o terkedilmiş evin yanîmdan geçerken o sesi duydum.Sonraysa çığlık atarak uyandım.Saat 06:08 gösteriyordu.Bende uyandım.Babam işe gitmişdi,annemse uyuyordu.Sonra yüzümü yıkadım,kendime bakım yaptım(ilk kez)ve giyindim.Amma ilk kez yaptığım için şaştım.Demekki insan aşık olunca her şey yapar.Yapmadıklarını bile.

Arkadaşlar merhaba🤗Şimdilik bu kadar☺️Görüşürüz🤗

ERGEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin