1-ci bölüm:Ben,Zehra Alkoç...

33 6 5
                                    

Ben yani Zehra Alkoç 16 yaşında ergen bir kızım.Bu gün lisede 2-ci haftam..

Evet,okula adımımı atdım.Herkesin gözü üzerimdeydi....Sanki yeni gelmişim.Ben bir az soğuk kızdım,hiç kankam fln yoktu.O yüzden okula gelir gelmez kantine indim.Yanlız bir masa bulup oturdum.Matematik kitapımı açıb okumaya başladım.Hiç kitab okumazdım,ama şimdi ne yaptığımı bilmiyordum.Çünkü aklım dünki olaydaydı....
Evet,eminim hepiniz dünkü olayı bilmek istiyorsunuz....
O zaman iyi dinleyin....
Dün Pazartesiydi.Artık 3-cü dersteydik.İngilizce dersinde.Çok acıktım.Hocadan izin alıp dışarıya çıktım..
Tenefüse 2 dakika kalmışdı,artıq ders bitmişti.Ben eve gidiyordum.Bizim evimiz ile okulumuz arasında çok yol vardı.Yağmur yağıyordu.Ama ben otobüsle gitmek istemedim.Evet,eve varmama az kalmışdı...Ama şöyle bir şey var..Bizim evle okulun arasında terkedilmiş bir ev vardı..Evet, terk edilmiş evin yanından geçerken size anlatmaq istiyorum...
Ben daha çocuk olarken,bu evde insanlar yaşıyorlardı.Çok iyi bir insanlardı.Hiç bir zararları yoktu.Ama bir gün....
Hatırlıyorum
15.08.2015 tarihiydi.Benim o zaman 7 yaşım vardı...O gün o evden çığlık sesleri duymuşduk...Hatta annem kulaklarımı kapamışdı..
Sabah olduğunuda siren sesleri ile oyandım.Çok korkmuşdum..Olay şöyleymiş:
Gece orada yaşayan küçük çocuk Mehmet,babasıyla başka birisini birlikte görmüş ve annesine söylemiş.Annesi geldiğinde babası kimseye söylemesin diye oğlu Mehmeti ve karısını öldürüp çuvala koymuş ve evimizin yanındaki göle atmış.....
O günden beri orada kimse yaşamıyor....

Evet canolar....Nasılsınız???
Nasıl buldunuz?
Size bir kanal adı söylicem...O da çok güzel şeyler yazıyor..
Adı "Dracomm01"
Görüşürüz 🤗

ERGEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin