Lara, İzmir'deki son lise başlangıcının heyecanıyla uyanmıştı. Güneşin sıcak yatak değerleri doluşurken, genç kızarak gülerek ortaya çıkıyor. Bugün, tiyatro kulübünün yeni sezonunun ilk toplantısının yapıldığı ve Lara'nın, kulübün aktif üyelerinden olduğu tespit edildi. Okulun yanı sıra, tiyatro sayesinde kendini ifade etme ve özgür yaşama fırsatı buluyordu.
Lara, okul üniformasını giyip aynada son kez kendini kontrol etti. Güzel ve ekonomiktirler. Saçlarını topladı ve makyajını tamamladı. Evden çıkarken annesine günaydın dedi ve okula doğru yola koyuldu.
Okula vardığında arkadaşları Pelin ve Eylül onu heyecanla anlatıyor. Üçlü, kulüp toplantı öncesi biraz sohbet etti. Lara, tiyatro kulübünün yeni başkanı olarak seçildiği için oldukça gururluydu. Planladığı yeni projeler ve etkinlikler hakkında heyecanla konuştu.
"Bu sene kulübümüzü daha da geliştireceğiz, sistemlerimiz!" dedi Lara. "Yeni Üyelerimiz ve heyecan verici oyunlarımız olacak."
Pelin ve Eylül, Lara'nın enerjisi ve heyecanına ortak oldular. Tiyatro kulübü, Lara'nın okulunun merkeziydi ve arkadaşları da bunu biliyordu.
Tam o sırada Lara'nın dikkati bir hareket çekti. Okulun koridorunda yürüyen bir erkek öğrenci, ona doğru bakıyordu. Lara, onu tanımadığını fark etti ama gözünü ondan ayıramadı. Genç adam çekingen ve içine kapanmıştı. Lara, merakla onu izlemeye devam etti.
Kulüp toplanmaya başladığında, Lara'nın parçaları hala o gizemli delikanlıdaydı. Toplantı sırasında yeni Üyelerin kayıt edilmesi ve sezonun oynanması hakkında konuşulur. Lara, heyecanla paylaşırken, aklın o sırada kayıtlı olduğu gence takılıydı.
Toplantı sırasında Lara hemen arkadaşlarına geri döndü.
"Siz de o çocuk görmedi mi? Koridorda yürüyordu. Onu hiç tanımıyorum ama ilgimi çekti."
Pelin ve Eylül, Lara'nın aldığı duyunca bakımlarını görmüşler.
Pelin, "Hangi çocuk? Ben kimseyi fark etmedim" dedi.
"Evet, ben de ölenler. Sınıfımızda yeni bir öğrenci mi var acaba?" diye sordu Eylül.
Lara, arkadaşlarının tepkisine şaşırmıştı. Demek istediğim sadece o farklıydı veya gizemli delikanlıyı. Merakı daha da artmıştı.
Lara, "Bilmiyorum ama onu tekrar görmek istiyorum. Çok ilginç bir ihbar" dedi.
Arkadaşlar, Lara'nın bu ilgisinin anlamı veremeseler, onun heyecanına ortak oldular. Lara, o gizemli delikanlıyı tekrar görme ümidiyle okul koridorlarında dolaşmaya başladı.
Öğle arası, Lara yemek yemek için kafeteryaya geçti. Orada yine o delikanlıyı gördü. Yalnız başına, köşedeki bir masada oturuyordu. Lara, hemen yanına gitti.
"Merhaba, ben Lara. Seni daha önce, yeni öğrenci mi?" diye sordu.
Delikanlı, Lara'nın sözleriyle irkildi ve başının başını Lara'ya muayene etti. Gözlerindeki çekingenlik, Lara'nın dikkatinden kaçmadı.
"Evet, ben buraya Yiğit. Bu yıl yeni geldim" dedi Yiğit, gelebilir.
Lara, Yiğit'in çekingen tavrını fark edince gülümsedi.
"Hoş geldin o zaman! Ben tiyatro kulübünün başkanıyım. Eğer ilgin varsa, sana aramıza katılmaya davet edilebilir."
Yiğit, Lara'nın davetine karşılık veremedi. Sadece başını salladı ve konuşmadı. Lara, Yiğit'in içine kapanıp etkilenmişti ama pes etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyguların Uzaklığı
Teen FictionLara ve Yiğit, hayatlarının en karmaşık dönemlerinde, farklı ifadelerle zorluklarla yüzleşiyor. İzmir'de yaşayan canlılar Lara, Eskişehir'deki içine kapanık Yiğit'in sınıflarında bir yer edinirken, Yiğit'in ona karşı beslediği hisler gizli kalıyor...