EVLER

4 1 1
                                    

Astrolojide Evlerin Anlamları

Astroloji haritamızda evler, hayatımızdaki yaşam alanlarını nasıl ve ne yönde ortaya koyduğumuzu, bu alanların bulunduğu burç ve gezegenine bağlı olarak nelerden etkilendiğini anlatır. Evlerde bulunan gezegenler, o evin konusunu nasıl ortaya koyduğumuzu ve o evle ilgili güçlü yönlerimizi anlatır. Eğer o evde hiç gezegen bulunmuyorsa, yorumlamada evin bulunduğu burca ve yönetici gezegeninin konumuna bakılabilir.
Astroloji'de 12 adet ev vardır ve 1. ev daima yükselen burcumuzdur. Ev diziliminiz için doğum saatinizi bilmeniz gereklidir. Şimdi evlerin anlamlarına bakalım;

1. Ev

Doğal burcu: Koç

Yöneten gezegen: Mars

Anahtar kelimeleri: Ben, karakter, fiziksel yapı.

Yükselen burç da denilen 1. ev, daha çok karakterimiz, mizacımız ve fiziksel görüntümüz üzerinde etkilidir. Kişinin Benlik duygusunu, dış dünyayı nasıl algıladığını ve dış dünyaya kendini nasıl yansıttığını belirler. 1. ev adeta üzerimize giydiğimiz bir giysi gibidir. 1. evimizin bulunduğu burca göre fiziki yapımız da şekillenir.
Yaşam enerjimiz, davranış tarzımız, alışkanlıklarımız, çocukluk çevremiz, eğitim, kalıtım gibi etkenleri belirler. Bu evde bulunan gezegen kişiliğimizi büyük ölçüde etkiler.

2. Ev

Doğal burcu: Boğa

Yöneten gezegen: Venüs

Anahtar kelimeleri: Para, varlık, kazanç evi.

Astroloji'de 2. ev sahip olduğumuz maddesel olanakları belirler. Para kazanma ve harcama niteliğimizi bu ev ve burada bulunan gezegen belirler. Sahip olma, konfor, lüks, gelir, ticari yetenekler ya da yeteneklerimizi nasıl kazanca dönüştürebileceğimiz bu evden anlaşılır.
2. evdeki gezegenler kişinin para kazanma gücünü, harcamalarını ve ekonomik seçimlerini etkiler.

3. Ev

Doğal Burcu: İkizler

Yöneten gezegen: Merkür

Anahtar kelimeleri: Akıl, iletişim, kardeşler.

Astroloji haritamızda 3. ev akıl, gündelik hayattaki pratik zeka, iletişim ve sanatsallık konularını içerir. Haberleşme, kısa seyahatler, kendimizi ifade etme, yazma- konuşma bu evin kalitesi ile ilintilidir. Edebiyat, okuma ve yazma kabiliyeti bu evden gelir. Aynı zamanda yakın çevremizi ve kardeşlerimizi, onlarla ilişkilerimizi anlatır. Düşüncelerimizi aktarabilme, bilgi edinme ve bilgiyi gündelik hayatta kullanabilmeyi sağlar. 3. evdeki gezegenler kişinin konuşmalarını, kendini ifade ediş biçimini, yakın ilişkilerini ve gündelik hayat akışındaki planlarını etkiler.

4. Ev

Doğal burcu: Yengeç

Yöneten gezegen: Ay

Anahtar kelimeleri: Ev, aile.

Astrolojide 4. ev kendimize ait yaşam koşullarımızı gösterir. Evimiz, yuvamız, yaşadığımız ortam ve yakın çevremiz yani ailemiz bu evden anlaşılır. 4. ev toprağı ve taşınmaz malları da gösterir. Toprakla, doğayla olan ilişkimiz bu evden anlaşılır.
Kendimizi nerede duygusal ve zihinsel olarak rahat hissettiğimiz, yuva duygusunu nereden elde ettiğimiz 4. evden belirlenir. Ayrıca ailemiz, çocukluğumuz, annemiz ile olan ilişkilerimiz ve kalıtımsal özellikleri gösterir. Bu evdeki gezegenler kişinin aile yapısı, ev durumu ve kalıtımını belirler.

5. Ev

Doğal burcu: Aslan

Yöneten gezegen: Güneş

KEŞİF NOTLARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin