Icimde korku vardi hizla en ust kataki bir tuvalete girdim agladim ve ne yapmam gerekyior diye dusundum aradan bir kac dakika sonra zil caldi ve herkez sinifina doguru yuruyordu arkadasim kapiya vurdu ''hadi gidelim,kacmaman gerekiyor'' sakinlestikten sonra sacimi ve suratimi duzeltip tuvaleten ciktim tam kapinin onunden Shadi geciyordu yaninda arkadas gurubu bana degisik bir sekilde bakti ve hizlica yurudu bana kizgin olmasi gerekyio benim yuzumden rezil oldu. okul cikisi sirrimi herkeze soyleyen kisiyi bulmaya calistim Anna adinda bir kizdi kisa ve baya kilolu bir kizdi kisa bakimsiz sacalri vardi ve yuzu bir caddiya benziyordu ona hesap sordugumda 'ben yapmadim'' diye soylenmeye basladi ama yalan soyluyordu bu is boyle olmicak en iyisi bu akilsizi birakiyim basima dert acar diye gitim .aradan zor bir hafta gectikten sonra hersey normale dondu artik daha cok arkadasim vardi ve daha mutluydum Shadiyle hala hic konusmamistik ama goz goze geliyorduk ve bana guluyordu .Arkadasim artik bir sey yap bakismayla olmaz dedi ve bir kagit parcasina not yazdik ''merhaba Sadi ben seni uzun zamandir hoslaniyorum,senin uzun dalgali saclarina buyuk haverengi gozlerine ve kalin sesine bayiliyiorum'' tabi suan banada sacma geliyor notu katladik ve onun okul dolabina atik kimse gormedi diye sevinmistim .Shadi bizi gizlice izleyene kadar biz o notu atarkan oda kosede izliyormus (cok utandim kim bilir ne dusunudu) bir kac gun boyunca suratina bakamadim cok utaniyordum ama unutmaya basladim .Uzun zaman boyunca bir sey yapmamaya karar verdim not yok bakma yok derste onun sinifina gitmek yok uzak durmam gerekiyordu ama onu cok seviyordum ama yapamadim onun model yuzune bakmamak imkansiz .Bir kac ay boyunca hersey normaldi ve yaz tatili yaklasiyordu ve o sirada daha cok kizlarla konusmaya basliyordu ve populuerlesemeye baslamisti kotu birsey degil ama eskisi gibi bakmiyordu sanki gicik oluyordu pek takmadim ve bir sure sonra yaz tatili gelmisti ve artik degismem gerektigini anladim (hayir yanlis anlamayin kenidimi seviyorum ama yeni bir traz lazimdi ) makyaj yapmaya basladim kiyafetlerimi degistirdim ve eskisi gibi inek degildim kim ne isterse onun yapan Yagmur degildim . okulun ilk gunu onu gormustum uzun dalgali saclari yerine kisa sa stili eski havali tarzi yerine sadece nike esofmani giyen bir Shadi vardi benim degismeme sasirmisti ve sanki begenmemisti .Artik onu cok az goruyordum o yuksek sinif oldugu icin ders saatlerimiz farkliydi onceden her ders sonrasi goruyorsam artik gunde 1 kere fln goruyordum bu durum beni uzmustu ama en azindan goruyordum .Artik onun hakkinda cok bilgim vardi onun ev addresine kadar biliyorum bukadari cok fazla ve sacma ama ilk kes deli gibi asik olmustum .
YOU ARE READING
sevdigim cocuktan nefret ediyorum
Actionasik oldum ve hersey berbat bir ahlle donustu (gercek olmustur)