8:00 a.m
"Bhayi in ladkiyon se kaho koi itni der tak kon sota hai? Rishte wale ane wale hain"
A girl woke up while rubbing her eyes "chachi yarr khuda ka khauf Karo Sunday ko itni subha uthata kon hai?"
One more girl woke up from her beauty sleep after listening to the noise."Kya hai Amma ??konsa rishta kiska rishta?"she screamed annoyed.
"Haan yarr chachi kiska rishta" another girl screamed while raising her one eyebrow.
Finally chachi spoke "iss meri kamchor ladki ka" while looking towards Kainat.
"Mumma?? Mazak kar Rahi na aap??" Kainat said while holding back her tears.
"Haan ajana kal coaching ke baad chalenge" Chachi said while mimicking Kainat's talk which she overheard while kainat was on the call with someone.
Kainat didn't said anything and chachi left them. Kainat turned to Maya and said "Maya dekh na!"
Maya- Dekh toh Rahi yarr mai alag hi jhamela hai mai to kehti jab wo log ayenge ta-
Kainat- Kon log??
Maya- let me speak you dumboo! Aur Mere rishtewale ayenge!!
Kainat- keh to meri Amma gayi hain??
Maya- Aree haan tere hi ayenge!! Mere nahi
Kainat- ohh haan sorry thoda tensed thi agey bol
Maya- Seedha naachne lagio khud bhag jayenge wo log
Kainat- Jute chappal sab padenge jo milega sabse pitai hogi teri Amma se tujhe bhi or meri Amma se bhi alag!!
Maya- Ok theek samjh gayi! Per tune kia kya tha??call pe aisa jo chachi itna bada kadam utha li??
Kainat- Mai batati hu tujhe mai kisi ladke wagera se baat nahi kar Rahi thi woh meri coaching ki friend Samreen thi mujhe advocate ban na haina aur use bhi to wohi dusri jagah coaching dekha tha uski hi baat karne ja rahe the ham yaar bass aur kuchh bhi nahi :)
Maya- Damn!! Yarr to Chachi se bolti na buddhu!! *Said while hitting her head*
Kainat- Tujhe lagta hai? Wo Sunengi? Yahi jawab hoga Ki advocate!!??? Dimag sahi hai na.??? Ladki Ho ladki wale shauk rakho!!! Ladkiyan ye sab nahi karti.
Maya- Mai to-
She wanted to say something but they both heard that dadi is calling them from downstairs.
Kainat- chalte Hain Varna Dadi bahut datengi
Maya- For reallll!! Jaldi se ready ho jate hain phir chalte hain
After freshening up.. Kainat wore a beautiful green suit with Lil embroidery on it and ended with some beautiful minimal makeup and jewellery with dupatta on her head.
And Maya wore a long black frock that flowed elegantly to the ground. She paired it with simple pink lipstick that added a pop of color to her look. The frock's soft fabric hugged her figure nicely, and she looked effortlessly stylish with opened straight hair.
Kainat- "Kash tujhe pasand karlen" she said after seeing Maya
Maya-"Ooh please am just 17teen you old 19yo fellow!!" said while making a cute pout.
Kainat- Haan ye bhi hai chal chalte hain warna dadi or baki mahilayeen bhi pishachini bann jayengi
As they left their room chachi caught them on stairs talking and laughing she said "Aise acche Ghar ki ladkiyan nahin hasti" Kainat stopped laughing but Maya - "HEHEHEHE EKDUM SAHI CHACHI!! HAHAHA" Maya said while laughing. Chachu gave her a deadly glare and taken Kainat with her.
YOU ARE READING
Signed To Be His | Book By Ayna Malik
Mystery / Thriller"𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐚 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐭; 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬."