Part 1

116 10 5
                                    

Καθόμουν με την κολλητή μου την Αλεξάνδρα στο δωμάτιο μου και βλέπαμε φυσικά βιντεάκια με τους boys and noise, συζητούσαμε ακούγοντας μουσική και το καλύτερο;!Η Αλεξάνδρα μου έλεγε Τα ανέκδοτα της που με έκαναν πάντα να κοπανιέμαι κυριολεκτικά στο πάτωμα.Μετά απο λίγη ώρα επειδή βαρεθήκαμε λίγο μέσα στο σπίτι αποφασίσαμε να βγούμε έξω να πάμε να φωνάξουμε ακόμα δύο φίλες μας την Κατερίνα και την Γεωργία.Πήγαμε στο σχολείο και ευτυχώς είχε και άλλα παιδιά και παίξαμε μπάσκετ και ήταν υπέροχα!Μετά η Αλεξάνδρα ξαναήρθε σπίτι μου και είδαμε ταινία,μόλις τελείωσε λοιπόν η ταινία η Αλεξάνδρα έφυγε αμέσως γιατί έπρεπε να διαβάσει και εγώ μόλις την πήγα μέχρι την πόρτα άρπαξα κάτι από τη κουζίνα να φάω και έτρεξα στο δωμάτιο μου...Καθώς πήγαινα στο δωμάτιό μου άκουσα τυχαία μία συζήτηση των γονιών μου που με έκανε να σαστίσω,έμεινα με το στόμα ανοιχτό.Ευτυχώς δεν κατάλαβαν ό,τι άκουσα τι έλεγαν...Αμέσως πήρα τηλέφωνο την κολλητή μου ~αν και ήταν βράδυ πήγα να την δώ απο κοντά γιατί εμενε δίπλα~την ενημέρωσα ότι θα πάω και κατευθείαν αρπάζω το χοντρό μου μπουφάν και φεύγω λέγοντας στους γονείς μου πως η Αλεξάνδρα ξέχασε εδω την τσάντα της και θα της την πάω...Έφυγα σαν άνεμος και σε λιγότερο από 5 λεπτά είχα φτάσει..

Ελπίζω να σας αρέσει είναι η πρώτη ιστορία που γράφω..Αν θέλετε αφήστε σχόλια για να μου πείτε την γνώμη σας:)

Ο αποχωρισμόςWhere stories live. Discover now