part 3

68 8 5
                                    

-Καληνύχτα κολλητουλα μου όλα θα πάνε καλά θα το δείς ,απλά πίστεψέ το..

Η Αλεξάνρα με συνόδεψε μέχρι την εξώπορτα λέγοντάς μου:
Α-Δεν πρόκειται να σε αφήσω να φύγεις θα είμαστε για πάντα κολλητές δεν θα απομακρυνθεί ποτέ καμία απο την άλλη και αν γίνει τουλάχιστονθα είναι για μικρό χρονικό διαστημα σου το ορκίζομαι..
Αμέσως την πήρα αγκαλιά και άρχισα να κλαίω.Μετά από λίγο έφτασα σπίτι λίγο πιο ήρεμη γιατί είχα μιλήσει με την φίλη μου και όπως πάντα είχε αυτόν τον μαγικό και ταυτόχρονα περίεργο τρόπο να με καθησυχάζει,λες και γνώριζε τι θα γίνει στο τέλος γιατί μιλούσε με τόση σιγουριά που δεν το πίστευα.Μπήκα στο δωμάτιό μου είδα λίγο τηλεόραση να χαλαρώσω και ετοίμασα τα πράγματά για να πάω να κάνω γρήγορο ζεστό μπάνιο.
Μόλις βγήκα από το μπάνιο άκουσα την μαμά μου να φωνάζει από το σαλόνι αν ήθελα φτιάξει κάτι να φάω για βραδυνό εγώ της απάντησα ναι αν και δεν πεινούσα καθόλου το θεώρησα μια πολύ καλή ευκαιρία για να τους μιλήσω σχετικά με το θέμα που είχε ταράξει τα νερά.Ύστερα από 10' λεπτά πήγα στη κουζίνα για να 'φάω',ευτυχώς ήταν στην κουζίνα και ο μπαμπάς και η μαμά και τους είπα πώς πρέπει να τους μιλήσω..Καθήσαμε όλοι στο τραπέζι,οι γονείς μου με κοιτούσαν περίεργα γιατί ήταν ελάχιατες οι φορές που τους μιλούσα σοβαρά.Η μητέρα με ρώτησε τι ήταν αυτό το τόσο σοβαρό που έπρεπε να τους πω και εγώ είπα πως θα τους λύσω την απορία αμέσως.
Εγώ:Σας άκουσα χθες να συζητάτε σχετικά με την οικονομικη μας κατάσταση και πως θα πρέπει να μεταναστεύσουμε για να ζήσουμε μια αξιοπρεπές ζωή..Λοιπόν είναι αλήθεια;Θα φύγουμε από εδώ;

Το part 4 έρχεται ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία ως εδώ..αν θέλετε καντε like και comment για να μου πείτε τη γνώμη σας!!

Ο αποχωρισμόςWhere stories live. Discover now