Azi oficial a inceput vacanta! Yey! Insfarsit!Am asteptat vacanta asta de la inceputul anului.In vacanta asta mi-am propus sa merg la matusa mea in Londra pentru 2 saptamani.Matusa mea vine doar de Paste si de Craciun in vizita!Si am zis sa ma duc si eu la ea! Ma ridic din pat si ma duc la baie. Ies de acolo si ma duc in bucatarie.O salut pe mama si pe tata si imi fac micul-dejun! Dupa ce mananc imi iau repede telefonul si o sun pe Georgiana.
-Cum te mai simti?? spun eu intrand in camera mea.
-Mult mai bine!! spune ea.
-Waw! Ce bine! Vi sa alergam ? o intreb eu.
-Ok! De ce nu? Doar sti ca imi place sa alerg! spune ea.
-Bine! Ne vedem in 10 min la mine!
-Bine! By! spune ea.
-By! zic eu si inchid.
Simt ca ziua asta va fi una buna!Voi alerga cu Georgi si voi merge in oras cu prieteni mei.Puff... am uitat de Andrei. Iau din nou telefonul si il sun.
-Alo? spune o voce somnoroasa la telefon.
-Scoala-te! Puturosule! Hai cu mine si Georgi sa alergam!zic eu zambind.
-Bene! spune el inchizand.
Am uitat! Trebuie sa ii dau sacoul inapoi.Doamne!! Ce bine am dormit cu sacoul lui azi-noapte!! Era ca si cum Andrei dormea cu mine si ma strangea in brate.Super! Iar sunt pierduta in gandurile mele! Acum imi aduc aminte de seara balului.Cum am dansat cu Andrei tot balul! Revinoti! Gata! Sunt iar intreaga la minte! Imi iau un tricou si niste pantaloni scurti dar totusi sport.Cobor jos sa ii astept pe prieteni mei.Dupa vreo 10 min. se aude usa! Eu ma duc sa deschid. Cand le vad fata era sa pic jos de speriata ce eram.Amandoi aveau cearcane mari la ochi si erau mai mult adormiti decat trezi.
-Doamne! Ce vi s-a intamplat? spun eu speriata.
-Eu nu am dormit azi-noapte deloc! spune Andrei.
-Nici eu! Fiind ca imi era rau!spune Georgi.
Fuck! Nu mai pot iesi la plimbare cu prieteni mei.
-Intrati! spun eu tragandu-i pe amandoi dupa mine.
Pe Georgi o duc in camera oaspetilor si pe Andrei in camera mea! Logic!L-am ajutat sa se urce in pat si l-am invelit cu un cerasaf.Eu vroiam sa ma duc la Georgi dar...!-Aly...? spune el obosit. Nu pleca!
-Bine! zic eu si ma asez pe pat.
El ma ia in brate si ce surpriza ?? Adoarme! Ma tine strans ca si cum as fi prinsa intr-o cusca deaia la care se micsoreaza peretii.Eu incerc sa ies de acolo dar in zadar! Ma tinea prea tare.Si oare ce ma gandesc eu !! Ghici!! Exact ! Sa ma culc si eu cu el. Nu dureaza mult pana sa adorm. Parfumul lui mirosea asa frumos incat am adormit pe loc! Ca si cum cineva mi-a dat somnifere.
**** Ora 13:30.
Hâ...m!! Ce bine am dormit! Cat e ceasu? 13:30?? W.T.F!! De la 10:00 dimineata am dormit pana la 13:30!! Nu mi s-a mai intamplat asa ceva! Ma ridic din pat si ma duc in camera oaspetilor. Georgiana nu era! Ma duc in sufragerie. Nici parinti mei nu erau aici. Stiti cine era cu mine? Andrei! Prietenul meu pe care practic il plac. El era in bucatarie ! Era imbracat in pantaloni scurti cu patratele de diferite culori si un tricou gri. Parul lui ciufulit nu lipseste niciodata! Facea mancare.
-Unde sunt ceilalti? intreb eu curioasa.-Mama ta si tatal tau au plecat la un restaurant iar Georgi a plecat acasa! spune el uitandu-se la mine.
-Si tu? De ce ai ramas aici? il intreb eu ca maineile in sold.
-Ca sa nu ramai singura in casa! Sa te protejez! spune el eroic.
-De cine? De ursuletul meu de plus? spun eu razand.
El se intoarce inapoi la gatit. Eu ma duc pe la spatele lui si il iau in brate.
-Mersi ca stai cu mine! spun eu.
El isi intoarce privirea catre mine si zice.
-Orice pentru tine! spune si ma ia in brate.
Inima mea bubuia atat de tare in cat era sa explodeze! Fiorii trec prin tot corpul meu facandu-ma sa tremur.La prima vedere eu si Andrei suntem un cuplu . Dar nu este asa! El nu mi-a declarat dragostea pe care o poarta. Sau nu ma iubeste asa cum o fac eu? Am prea multe pe cap ca sa imi fac griji si de relatia cu el. Daca ma placea imi zicea! Nu? Oh... e complicata dragostea asta! Ma dau din imbratisare si ma duc pe canapea. Toata ziua am stat cu el pana pe la vreo 22:30. Atunci eu m-am culcat.El a venit cu mine. Am dormit ca doi frati. Deci asta a fost prima mea zi de vacanta!
CITEȘTI
Impreuna pe veci! <3
Teen FictionNu soarta ne aduce mai aproape ci destinul! Cand iubesti pe cineva cu adevarat inseamna ca esti cu cel predestinat! Destinul si dragostea vă a aduce mai aproape!