Azi este a doua zi de vacanta! Cred ca se vor intampla multe azi avand in vedere ca ieri nu am facut ce aveam in plan. Cu cine m-am trezit azi!!? Cu Andrei al meu. Cel mai bun prieten. Ma bucur ca a ramas peste noapte cu mine. Mie nu imi prea place sa raman singura acasa si deaia ma bucur ca a fost aici cu mine. Avand in vedere ca il plac era logic sa ma bucur ca a ramas aici. Oh... de ce nu imi spune ce simte? Eu il plac dar el? In viata asta sentimentele sunt importante. Cand m-am trezit cu el azi-dimineata ma tinea in brate. Dar lasa gandurile mele sa revenim la ce aveam de spus. Eu ma trezesc in bratele lui! Simteam aceasi fiori de o vara care treceau prin mine si ma faceau sa ma cutremur.Si inima mea se cutremura. Simt placerea de a fi imbratisata si iubita de acel cineva special din viata fiecaruia! Simt fluturasi care imi colcaie prin stomac. Si sti ce mai simt? Abdomenul lui puternic pe spatele meu. Ma simteam ca in Rai pana cand se trezeste. Nu... de ce nu ai mai dormit?? Eu vroiam sa il tin in brate pana la nesfarsit! Acum ca e treaz arata ca un iepure ciufulit.
-Neata! mormaie el.-Neata ,iepure! spun eu zambind.
El se ridica in fund si se uita la mine. Ma intreb ce o fi in mintea lui? Ce crede despre mine? Nu am timp sa ma gandesc la asta acum. El se aproprie si ma saruta pe obraz.
-Asta pentru ce a fost? spun eu comfuza.
-Pentru ca esti dulce ca mierea. spune el apucandu-ma de obraz.
-Andy? spun eu uitandu-ma plictisita la el.
-Da? spune el .
-Poti sa imi dai drumu la obraji? spun eu amuzata in sinea mea.
-Sigur! spune el si ma lasa in pace.
-Tanks! spun eu zambind.
Ma dau jos din pat si ma duc la baie. Imi fac dus,ma spal pe dinti, bla,bla...! Dupa ce ies ma duc iar in camera mea. Acolo Andrei sau Andy cum il poreclesc eu statea pe laptopul meu.
-Ce faci ma harciogule? spun eu cu mainile in solduri.
-Ma uit pe facebook! Nu vezi? spune el facand fata lui plictisita.
-Pe laptopul meu? spun eu ridicand spranceana.
-Da! spune el zambind pervers.
Ma asez si eu langa el in pat dar intinsa.El statea turceste! Eu stateam romaneste intinsa in pat.El inchide laptopul si se intinde langa mine.Eu pierduta ca de obicei in gandurile mele inchid ochi.La un moment dat cineva ma gadila! Era Andy ! Ma gadila iar eu nu ma puteam opri din ras.Imi placea mult cand ma gadila dar parca ceva la intrerupt. Se uita la mine zambind. Se apropria cat mai mult de mine pana buzele noastre se ating. Avea buze uscate dar carnoase. Inima imi explodase! Ce vrea sa spuna prin acest sarut?? Ca ma place?? Eu intrerup sarutul ca prin magie.El se uita mirat la mine. Dupa acea ma mai saruta odata tot pe gura dar acum o face pasional. Limbile noastre duceau razboaie mondiale.Dar tot eu intrerup sarutul.
-Andy ce...? spun eu fara sa imi termin fraza.
-Aly! Eu...t...te... te plac!spune el inchizand ochi.
Waw! Eu stateam acolo cu gura cascata. Cel mai bun prieten al meu ma place?
-Andy imi pare rau! spun eu.
-A... mi-am dat seama! spune el lasand capul in jos.
-Am vrut sa zic ca imi pare rau ca nu ti-am spus mai devreme ca si eu te plac! spun eu zambind.
Acesta isi ridica capul si se uita la mine uimit.
-Aly vrei sa...? spune el.
-Da Andy! Vreau sa fim impreuna! spun eu uitandu-ma in ochii lui.
Plangea! Nu pot sa spun ca nici eu nu plangeam! Plangeam amandoi ca la inceput de cuplu. Eu ii sterg lacrimile de pe fata si fac la fel si cu ale mele. Eram cea mai fericita fata din lume. El ma ia in brate si ma saruta din nou doar ca si mai pasional ca data trecuta adica acum 5 min. Eu ma ridic din pat si il iau si pe el de mana. Ne ducem amandoi in bucatarie sa mancam. Mama si tata nu erau acasa. Erau plecati pe vapor. O croaziera romantica.Deci ramanem singuri.Foarte singuri.
-Iubire? spune Andy confuz.
-Da fericirea mea! spun eu.
-Unde sunt parinti tai?slune el confuz.
-Ai mei au plecat pe intr-o croaziera romantica timp de o luna. spun eu.
-Wtf??!! O luna??spune el facand ochi mari.
-Dap! spun eu dand aprobator din cap.
-Deci ramai singura timp de o luna? spune el mirat.
-Nu raman singura! Raman cu tine !spun eu zambind.-Singuri! Doar noi doi! zambeste el foarte pervers.
-Ce pervers esti! spun eu razand.
-Asta e talentul meu! spune el mandru.
Talentul lui? Talentul lui e lenevitul. Nu perversitatea!! Eu mananc un iaurt si el o omleta. Dupa acea mergem sa alergam vreo 2 ore. Cand ne intoarcem eu ma pun pe canapea obosita. El se duce sa faca un dus ca sa se spele de transpiratie. Drept sa spun azi a fost o zi foarte calduroasa!!Abia am rezistat pe caldura asta sa alerg!! Dau drumul la televizor la muzica! Si ma duc in camera mea. Acolo ma imbrac in rochia purtata la bal. Dupa ce ma imbrac in ea imi fac parul si ma machez. El isi va aminti de acel moment! Eu ma pun repede pe canapea inainte de a iesi el din baie.Dupa ce iese vine in sufragerie.Eu ma ridic in picioare facandu-l pe el sa stea la colt cu gura cascata la mine.Dupa 2 minute de stat asa vine la mine si ma ia in brate. Incepem si dansam! Mereu mi-a placut sa dansez. Te iubesc ,Andy. Haide! Spunei-o!!! Spunei ca il iubesti! Nu il lasa pe el sa iti spuna primul!
-Andrei? spun eu putin timida.
-Da iubita?? intreaba el curios.
-Te...te iubesc! spun eu tragand aer in piept.
-Si eu pe tine! spune el imbratisandu-ma.
Si am dansat pana seara. Cand noaptea venea cu luna care parca era bagata in sclipici si pusa pe cer eu trebuia sa ma culc! Nu ca trebuia vroiam sa o fac!! Il trag pe Andy dupa mine in camera si ne trantim amandoi in pat. Ne uitam unul la altul si dupa ne luam de mana.
-Noapte buna, iubit-o!! spune el .
-Noapte buna, iubitule!! spun eu incheind conversatia.
Noaptea era destul de scurta dar placuta. Noapte buna!
CITEȘTI
Impreuna pe veci! <3
Teen FictionNu soarta ne aduce mai aproape ci destinul! Cand iubesti pe cineva cu adevarat inseamna ca esti cu cel predestinat! Destinul si dragostea vă a aduce mai aproape!