Azi,de dimineata soarele si norii mi-au zambit. Am stiut ca ceva bun mi se va intampla. Mama si tata s-au intors din voiaj mult mai repede! Adica nu au venit peste o luna ci peste 2 saptamanii . Eu si Andrei ducem bine relatia si totul este normal. M-am trezit azi-dimineata pe jos cu o perna sub cap.Andy dormea in pat cu o mana pe capul meu.Mana lui era rece ca gheata iar eu ,ridicansmdu-ma de pe jos ma pun in pat si il incalzesc. Il iau in brate si il sarut pe frunte. Era asa adormit si visator...!! Parca nu vroia sa se mai trezeasca. Dar la un moment dat trebuia sa il trezesc pana la urma.
-Neata iubito! spune el intinzandu-se.
Vine la mine si ma saruta. De data asta avea buzele umede si carnoase ca de obicei. Eu ii raspund la sarut . Sarut pasional, frumos, ce pot sa spun un sarut ca in povesti. Il iau de mana si il duc in bucatarie.
-Neata copii!! spune mama zambind.
-Buna mama!! spun eu facandu-i cu mana.
-Buna dimineata, doamna Ined! spune Andrei.
-O... scumpule!! Spune-mi Linda!
Noi mergem la masa ca sa mancam. Dupa ce am mancat eu il iau pe ingerul meu pazitor si il duc in camera mea. El se pune pe pat si eu in poala lui.A inceput sa ma mangaie pe corp si sa ma sarute. Ma simteam protejata si iubita in bratele lui. O persoana iubita de mine mi-a spus ca nu soarta ne aduce mai aproape ci destinul! Iar eu sunt predestinata cu cel pe care il iubesc! Andrei! De cand l-am cunoscut adica acum 2 ani am stiut ca ne vom intelege de minune. Lumea mea este mult mai buna de cand a aparut el in ea!! Destinul ne-a adus aproape si ne-a unit.O aud pe mama strigandu-ma si eu ma duc impreuna cu iubi la ea.
-Ce e mama? spun eu curioasa.-Pentru o saptamana, vom merge la mare. Ne vom distra de minune!! spune ea zambind.
-Mama? Poate veni si Andy cu noi? intreb eu .
-Nu va lipsi din aceasta vacanta!
Yey!! Eu si Andrei am sarit in sus de bucurie. Acum tata era plecat la munca dar se va intoarce.
-Mama ? La ce ora plecam la mare? o intreb eu pe mama .
-Pe la ora 14:30! Va veni si tata si vom pleca cu totii! spune ea cu leptopul in brate.
Eu si Andy mergem sa ne imbracam ca sa alergam. El se duce acasa la el iar eu in camera mea.Ma imbrac intr-un tricou roz si niste pantaloni scurti.Merg afara sa il astept pe iubitul meu. Dupa 10 minute apare si el imbracat intr-un tricou si pantaloni scurti.Il iau de mana si ne ducem sa alergam prin parc.Ne intoarcem la timp pentru pranz. Eu ma duc acasa la mine si Andy la el.Trebuia sa ne facem bagajele! Era deja ora 13:30. Mi-am luat o rochie frumoasa pana la genunchi, costumul de baie, un voal rosu,o palarie de dama si periuta si pasta de dinti! Uh... parca am uitat ceva!! A.. da leptopul si mingea de plaja.Sunt gata!! And cobor jos cu valiza mama,tata si Andy stateau jos pe canapea.Eu eram imbracata intr-o rochie putin mulata ,neagra si sexy! Imi statea foarte bine! Cand cobor jos cu toti se uitau la mine.Ca si cum eram frumusetea pe pamant.-Aly esti waw... superba!! spune Andrei cu gura cascata.
-Hihi... mersi! spun eu razand.
Ne luam cu toti bagajele si mergem in masina.
***ora 15:30
Am ajuns! Insfarsit! Ne ducem sa ne cazam la un hotel de ***** stele! Eu si Andy luam o camera iar mama si tata pe cea de alaturi.Eu ma asez in pat si imi despachetez totul. Le pun in dulapul meu si Andy pe toate in dulapul lui.O liniste deplina se lasa intre noi.Nu pot sa stau un minut fara sa vorbesc cu el.
-Andy? il intreb eu asezandu-ma pe pat.
-Da iubito?-Mergem la piscina? spun eu.
-Desigur! spune el zambind iar pervers.
Imi iau costumul de baie si iesim la piscina. Ziua asta a fost una magica! Dupa mersul la piscina am mancat la restaurant iar dupa ce am mancat eu si Andy ne-am uitat la apusul soarelui calduros.Am ajuns in hotel obosita si m-am bagat la culcare cu Andreiutu!
CITEȘTI
Impreuna pe veci! <3
Teen FictionNu soarta ne aduce mai aproape ci destinul! Cand iubesti pe cineva cu adevarat inseamna ca esti cu cel predestinat! Destinul si dragostea vă a aduce mai aproape!