Capitolul 1

5 2 0
                                    

*Îmi amintesc de tine pentru că erai jumătate din vechea eu ,dar acum ești,doar, un simplu cuvânt șters și rescris ,pentru faptul că nu pot trăi într-o viață fără tine .

Nu am vrut să te uit ,dar uneori ar fii trebuit. Îmi amintesc cuvintele tale , tăioase , dureroase și m-ai ales pline de întuneric. Îmi spuneai că mă urăști ,și ,că ți-ai fii dorit să nu mă cunoști vreodată,dar erau și nopți în care te furișai pe geamul din camera mea, i-ar după te pune-ai lângă mine .

Trupul meu zvâcnea mereu când mă atingeai , dupaia mă luai în brațe și adormeam așa până,când ne trezeam și uitam tot.

Îmi spuneai că mă urăști,doar pentru a nu recunoștea că nu știai să iubești.

Așa eram noi doi,dar m-ai ales tu...

- La ce te gândești Padov Rachel Irish? oftatul prietenii mele mă aduce i-ar la realitate.

- La absolut nimic!

Meggy mereu era lângă mine, îmi știa durerile cât și bucuria.Ea era sprijinul meu ,dar și eu al ei.

Meggy era o brunetă sexy, părul creț care se moștenea și niște ochii de un verde crud superb. Ea era definiția frumuseți.

- Păcat că nu ști să minți,zimi ce te apasă . așa era , mă apasă faptul că el renunțase la tot.

O observ cum îmi caută ochii, dar nu găsește în ei m-ai nimic din ce iar trebui.

- Poate dacă am fii incercat ,poate eram un cuplu sau macar ceva...

Oftatul ei îmi reamintește, că sunt prea naivă.Erau seri în care o terorizam cu tot felul de gânduri stupide,iar ea niciodată nu îmi spunea m-ai nimic. Semăna cu mama ei ,dar într-o fire m-ai rece.

- Nu o să-l uiți,dar mă bucur că măcar încerci să vezi unde ai greșit. Termină de zis tot și-mi sărută fruntea.

O iubesc pentru faptul , că nu mă judecat și nu a plecat niciodată,dar uneori mi-aș fi dorit să fiu singură.

Erau seri în care nu-i răspunde-am la telefon, i-ar după mă trezeam cu ea în camera mea.

- Au trecu deja 2 ani și tot nu vrei să-l uiți, dar macar că ai incercat să vindeci ce el a distrus în toți acești ani.

Da ,așa este ,nu am renunțat la el ,dar macar că am vindecat rănile provocate de însuși el . Mă rănea mereu ,dar nu-mi pasă și, eu îi aratăm că sunt diferită de el, și această chestie ma costat o inimă frântă.

Îmi amintesc ziuă în care a plec ,și a renunțat definitiv la tot , chiar și la mine . Era în data de 22 iunie 2014 ,iar el luase decizia de-a pleca din oraș,am crezut că o să se reîntoarcă să-și vadă familia ,dar nu a m-ai venit.

În ziua aceea m-am chemat la ieșire din oraș, și, în momentul acela sa întâmplat momentul pe care nu o să-l uit vreodată,primul meu sărutat .

* Nu vreau să crezi că este ultimul,dar nici primul . Să nu uiți că ura nu a dispărut,dar a devenit ceva ,ceva ce nu-stiu dacă va rămâne sau se va șterge,dar nu te voi uita niciodată Malva. *

Și atunci am avut primul sărut , l-am avut cu omul pe care îl iubeam și nu-l puteam uita .Mă m-ai gândesc la ce a zis ,dar trec cu vederea.

- Cum ziceai câți spune Dick ?

- El îmi spune Malva , așa mi-a zis de când mă știu .

- Interesant , îți găsise o poreclă pe care doar el o folosea, Malva nu înseamnă mov ?

- Bă da ,l-am întrebat de ce a ales să-mi zică așa, îmi răspundea că este de la floarea pe care o am în nume.

- Da , iriși sunt mov ,iar el îți supe Malva. Mi-aș fi dorit ca Ares să-mi fi spus și mie așa.

Aud o împușcătură, i-ar în fața mea un om a căzut la pământ. Această persoană a căzut fix în fața mea , și sângele său îmi mânji seră trupul .*

M-am trezit țipând, același coșmar cu omul care moare și mi-i de corbii zburând. Acest coșmar îl am m-ai mereu ,dar de fiecare data pare m-ai real ,și , m-ai intens.

Țipătul cred că sa auzit până în afara casei. Pași mamei se aud pe hol,pun pariu că vine la mine.

- Scumpo ,ce sa întâmplat? Te-am auzit cum ai țipăt , i-ar aceleași coșmar?

O văd cum vine spre mine și îmi mângâie față,o iubesc pentru faptul că mereu este lângă mine.

- Același,dar m-ai puternic. Mamă ce legătură au Corbii cu acest vis ,sau Omul,de ce ?

O privesc pe femeia din fața mea ,dar nu vad ceva ce să mă ajute la întrebare .Mama era o femei superbă,parul negru și ochii albaștri. Și un corp frumos.

- O să vină ziuă când o să-ți zic. Îți promit.





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 4 days ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tot ce nu ți-am spus Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum