CHAPTER 3

3 0 0
                                    

Keď som prišla do izby ihneď som vytočila číslo na Emilly. Tá to zdvihla hneď po prvom pípnitíako keby celý deň čakal len na tento hovor.

"Tak čo hovor? Mala som pravdu?Povedz, že som mal.a pravdu?", hovorila rýchlo

"Pravdu? O čom to hovoríš?", spýtala som sa zatiaľ čo som si prezeral oblečenie.

"No v tom, že je sexy a mladý, sexy a mladý"

"Bože Emily, myslíš ty vôbec na mňa a na to ako sa cítim?", povedala som a usmiala sa.

"Máš pravdy prepáč ale je dúfam, že mladý však? Nieje to nejaký starý sexy rozvedený muž po 50tke, ktory ma za sebou nešťastné manželstvo a snaží sa s tým vyrovnať?", dopovedala a nastalo ticho.

"PANEBOŽE", skríkla do telefónu.

Nad jej reakciou som si musela posunúť mobil ďalej od ucha.

"Caroline bol to iba vtip, povedz že to čo som povedala, bol iba vtip", namietali.

"No, nie tak celkom", odpovedala som

"Ako to myslíš?"

"No jediné čo viem, je že sa volá Gabriel Smith, je to najlepší priateľ môjho otca, myslím že ma asi tak po 50tke, má čierne vlasy s odtieňmi sivej a meria asi tak 190cm. A je to moja nová opatrovateľka.", dopovedala som a čakala na jej reakciu. Nikto sa neozýval.

"Ahm, Ellie si tam?", spýtala som sa. Po chvíľke sa znova ozvala.

"Áno som tu, len som si ho predstavovala o 30 rokov mladšieho ale inak je celkom sexy podľa toho ako ho opisuješ", povedala a predstavila som si ju ako sa uškŕňa.

"Ellie, zbláznila si sa? Je to chlap a čo horšie je starší ako my dve dokopy"

"No a? Veď ty si bola vždy tá ktorú priťahovali starší muži. A ako sa hovorí, čím je víno staršie tým je sladšie". Keď dopovedala obe sme vyprskli do smiechu.

...

Po tom ako som ukončila hovor s Emilly sme sa rozhodli, že si vyrazíme do kina. Práve dnes hrali film na ktory som sa tešila s Emilly už dlhšiu dobu. Otvorila som šatník a rozmýšľala čo si oblečiem. Vonku nepršalo takže som sa rozhodla pre úzke čierne šaty a tmavé silonky. Postavu nemám štýlu ale ani plnšiu. Niesom ani obdarená žiadnymi krivkami ktoré by som mohla ukazala. A povedzme si, že veľkosť B nieje hanba. Ale i cez to všetko som so sebou spokojná. Posledný krát som sa pozrela do zrkadla zobrala  kabelku, bundu a zišla dolu po schodoch. Pozrela som sa na mobil a zistila, že Emilly ma už čaká pred domom.

"Kam máš namierené?"

Otočila som sa a pozrela sa na muža, ktorý sedel na pohovke, tentokrát mal oblečené biele tričko a sivé nohavice, pravdepodobne mu otec dovolil zopár oblečení.

"Von, vrátim sa večer", odpovedala som a počula ako sa prehla pohovka. Obula som si topanky, zobrala z vešiaku bundu a otvorila dvere, ktoré sa ihneď zavreli. Čo to...
Otočila som sa a pozrela sa na neho. Znova stál až príliš blízko mňa. Opäť som musela zakloniť hlavu aby som sa mu pozrela do tváre.

"Čo máš za problém?", spýtala som sa naštvane

"Čo mám za problém? Pravdou je, že ty si ten problém maličká, ty a tvoje oblečenie", hovoril zatiaľ čo sa mi pozeral do očí.

"Čože?". Počkať, ako ma to nazval?

"To oblečenie, nepáči sa mi", povedal a očami zastal na mojich šatoch

"Na toto nemám čas, čaká ma kamarátka, ak dovolíš...", odpovedala som a ruku som mu položila na hruď s úmyslom ho odstrčit. Ihneď mi chytil zápästie a priblížil sa ešte viac. Viem, že by som mala mat strach ale nemala som, práve naopak...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 01 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Dad's BestFriendOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz