Ha bíráló vagy, ezt az adatlapot kell kitöltened, miután elolvastad a bíráladó művet:
A könyv borítója és más esztétikai elemek | /5
Mennyire illeszkedik a történet cselekményéhez? Esztétikus? A betűtípusok jól illenek a borító más részeivel? A színek jól illenek a történethez?
A könyv címe | /5
Egyedi, frappáns vagy szép? Illik a cselekményhez? Nyelvtanilag helyes? Hangulatos és könnyen megjegyezhető?
Leírások | /10
A könyvben szereplő leírások jól elképzelhetők, tiszták? Már az elején érdekes, tartalmaz pár horgot, amik miatt tovább olvasnád a könyvet, (ha nem lennél éppen a bírálója akkor is)? :)
Stílus| /20
Milyen az író stílusa a narrációkban? Milyen az író stílusa a párbeszédekben? Azok mennyire élvezetesek? Mennyit ad hozzá az írói stílus a történethez?
Történetfejlődés | /25
Mennyire egyedi és világos? Mennyire könnyen követhető? Fenntartja az olvasó érdeklődését? Illik a saját zsáneréhez?
Nyelvhelyesség és egyéb nyelvi elemek | /10
Milyen a helyesírás? Nyelvhelyességileg pontos? Az író a központozást helyesen használja (párbeszédekben is?) Vannak elírások? FONTOS: Itt nem a hibákat kell számolgatni, hanem azt kell figyelembe venni, hogy ezek rontanak-e a könyv élvezhetőségén.
Mennyire volt élvezetes a könyvet olvasni? | /25
Ezt talán nem kell magyarázni, ez egy egyéni pontszám, ami arra való, hogy kifejezd, mennyire lopta be magát a könyv a szívedbe :)
Összesen: | /100
Versekre külön, a következő bírálói szempontok érvényesek:
Könyvborító és esztétika /5
Könyv címe /5
A versek formai megjelenése (rím, sorok, szabályosság, stb) /10
A versek atmoszférája /25
Költői eszközök (szinesztéziák, metaforák, hasonlatok, stb) /20
Nyelvtan /10
Mennyire élvezted az olvasást? /25
Összesen: /100
BẠN ĐANG ĐỌC
Award Magyar Wattpad Íróknak, Verseny! :) ✨✨✨
Ngẫu nhiênA jelentkezési időszak lezárult! A verseny indulása: 2024. október 7. ✅ A bírálási időszak kezdete: 2024. október 24. ✅ A művek bírálásának határideje: 2024. december 31.