Mrbaa canlarım bu ilk kitabım olarak yazım hataları olabilir (görmezden gelin sldkelsl)
Hikaye yavaş ilerleyebilir bazılarınıza. İyice düzene girsin yoksa saçma sapan bişey olur.
Kız türk, ama Hollandada oturuyor.
Siz söylenenleri yabancı dil olarak yargılayın olur mu aşklarım! Bu kitap bir kurgudur !
~
Zerda
***Kuzenn: Geliyorsun dimi yarın?
Ben: Tabi
Ben: Beni istasyondan
alırsın.Kuzen: Tamam haber et.
Kuzenimle anlaşmıştık geçen hafta. Ama planlama olduğu gibi geçmeyince haftaya ertelemiştik.
Kuzenim 23 yaşında, ben ise 17. Ama çok iyi anlaşırız. Gerçi o herkesle iyi anlaşır...
O bütün yakın akrabalarını ziyaret edip iletişimini kesmezdi. Annem babam da çok güvenir ona, ve heryere yollar beni kuzenime.
Telefonumu cebime koyup trenden bir ses geldi.
'Dordrecht'in istasyonuna geldik, tekrar. Dordrecht'in istasyonuna geldik.'Herkes çıkıp ve yenileri trene biniyordu. Ben ise arkadaşımla oturup son 25 dakkasını hayla trende geçirecektim.
Bügün Amsterdamdaydım Meryemle. Ayaklarımız acayip ağrımıştı şehri gezerken.
Yarının okul olması ayrı bir kötü his veriyordu, neyseki cuma günü olması kurtarıyor.
Tren benim yaşadığım şehre yaklaştığında trenin çıkış kapısına yürüyerek kapının açılmasını bekledik.
'Yarin görüşürüz'
'Tmm hadii bay, eve vardığında mesaj at.' Diyerek o öbür trene binip ben ise istasyonun çıkışına gidip babamın gelmesini bekledim.Meryemle yeni tanıştık. Yaz tatilinden sonra liseden meslek okuluna geçiş yaptım. Öyle tanıştık zaten. İlgi alanlarımız uyuşunca iyi anlaşmamız bir sürpriz olmadı.
İkimizde iç mimarı olmak istiyoruz.
Son zamanlarda kendimi çok boş hissediyordum, arkadaşım yoktu ve yalnızdım.
Lisede benimlen muhatap olmaya çekinirlerdi, sebebini sormayın. Bende bilmiyorum çünkü.
Belki sıkıcıyım. Belki bana göre birisi yoktu.
Yıllardır beni doğru düzgün dinlemeyen insan olunca, cümle kuramaz oldum
Artık benim düşüncem de sanki dinleniyor gibi.
...
'Kızım öndeyim'
Dışarısı karanlıktı ve otobüsler sürmüyordu, o yüzden babamın gelmesi icin aramıştım...
'Tamam baba'
Babam pek hoşlanmaz geç saate kadar dışarıda kaldığımda, laf yememe rağmen yine çıkmama bişey demezler. Sonuçta bir kaç aya 18 yaşıma girecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilmesinler- GxG
RomanceOnu ilk kez kuzenimin futbol maçında gördüm, gerisi malum. ~kurgu~