2.

1 0 0
                                    

Uyandığımda, kendi yatağımda olmadığımı hemen hissettim. İnsan, alıştığı yerden farklı bir yerde uyanınca biraz garipsiyor, bu hisse alışamıyor. Yine de, uyanmış olmama rağmen yorganı üstüme sıkıca çektim, sıcaklık hoşuma gitmişti. Birkaç saniye geçti geçmedi, kapının açıldığını duydum. Gözlerimi henüz açmamıştım ama kapının gıcırtısından sonra gelen ses tanıdıktı. Kuzenim çoktan uyanmış, hatta hazırlanmış bile.

"Kalksana göt, ben çoktan duşumu aldım," dedi.

Onun sesiyle hafifçe mırıldandım, "Hmm," dedim sadece, daha fazla konuşacak halim yoktu. Gözlerim kapalı, yorgana sıkı sıkıya sarılmış bir şekilde biraz daha uyuyabileceğim umuduyla öylece yatıyordum.

Ama kuzenimin uyarısından sonra yatakta daha fazla kalamayacağımı biliyordum. Zor da olsa doğrulmaya çalıştım, bir süre oturup toparlanmaya çalıştıktan sonra ayağa kalktım. Ne giyeceğime karar vermem uzun sürmedi. Altıma bir eşofman, üstüme ise bir hoodie geçirdim. Mis gibi konbin.

Kuzenim çoktan ayakkabılarını giymiş, beni bekliyordu. Ben de hemen saçlarımı toplayıp, merdivenlerden aşağı indim.

"Hadi çıkalım," dedi kuzenim, sabırsızlanıyordu.

**
Onu takip etmeye başladım, birlikte sahaya doğru yürüyorduk. Sahaya vardığımızda takım arkadaşlarıyla tek tek selamlaşmaya başladı. O sırada ben arkasında biraz mal gibi duruyordum, ne yapacağımı bilemeden bekliyordum. Kuzenimin arkadaşlarını pek tanımadığım için kendimi biraz yabancı hissediyordum. Herkes neşeyle konuşuyor, şakalaşıyordu ama ben kenarda durup onların arasına karışmamayı tercih ettim.

Biraz daha ilerledikten sonra iki kısa saçlı kız dikkatimi çekti. Onlar da kuzenimin takımında oynuyorlardı. Birinin saçı kısa ve kıvırcıktı, diğerinin ise sarı ve tıraşlıydı. Gözlerim istemsizce onlara kaydı, çünkü böyle tip kızlara karşı zaafım vardı. Kendimi iki haftadır hetero olduğuma inandırmaya çalışıyordum, ama onları görünce yine içimdeki o his canlanmıştı. O kadar uğraşmama rağmen biseksüel olduğumu kabul etmek istememiştim, ama böyle anlarda bunun ne kadar imkânsız olduğunu anlıyordum.

Kendime sürekli "heteroyum" diye baskı yapıyordum, ama bunun bir anlamı olmadığını artık daha iyi kavrıyordum. İçten içe kızlara karşı hislerim olduğunu biliyordum, ama bunu kimseye söylememiştim. Bu sırrı içimde taşıyor, kimseye anlatmıyordum.

Kendi kendime "Önüne bak Zerda," diye mırıldandım. Sonuçta o kızlar benim biseksüel olduğumu nereden bileceklerdi ki? Dışarıdan bakıldığında tam bir hetero gibi görünüyordum, insanlar da buna inanıyordu. Ama içimdeki gerçek çok farklıydı.

Bi dakika ben buraya bok gibi gelmiştim. Nerden biliyim bebek gibi kızlar olucağını

Adını bilmediğim o kızla kısa bir an bakışmıştık. Ama biliyordum ki bu bakışmalar boştu, ondan bir anlam çıkarmaya çalışmanın gereği yoktu. Kuzenimle birlikte sahada dolaşmaya devam ettik ve takım yavaş yavaş birleşip maç için hazırlanmaya başladı.

Futbol konusunda çok bir şey anlamasam da maç izlemeyi her zaman sevmişimdir. Oyun başladığında dikkatimi toparlamıştım ve maçı izlemeye koyuldum.

Maç sonunda bütün takım yorgun bir haldeydi. Oyuncular sahada birbirlerine tokalaşıyor, gülüşüyorlardı. O sarı saçlı kız kuzenimle tokalaştıktan sonra kuzenim yanıma geldi.

"Karşı takımın orospunun bana yaptığını gördün mü?" dedi sinirle.

"Görmez olur muyum?" diye karşılık verdim. Kuzenim kısa boylu, Hollandalıların boyu da maşallah uzun olunca, top onun elindeyken bir itişme yaşanmıştı. Sinirini biraz da bu yüzden çıkarıyordu.

"Sen beni arabada bekle, üstümü giyinip hemen geliyorum" dedi.

İçimden "Giyinme odasına gitsem ne olurdu ki?" diye düşündüm. Sonuçta ben de kızım, belki bir göz atardım diye düşündüm ama bu fikri hemen aklımdan çıkardım. "Tamam," dedim ve arabaya doğru ilerledim.

Bir on dakika kadar bekledikten sonra kuzenim yanıma geldi. "Zerda," dedi. "Hı?" dedim.

"Kızlarla giyinme odasında konuştuk, bu gece onlar da eğlenmeye gelecekler," dedi.

"Sen mi çağırdın?" dedim şaşkınlıkla.

"Yok be, zaten gitmeyi planlıyorlarmış. Hem istersen onlarla takılmayız, sorun değil."

"Yok, şaka yaptım. Takılırız," dedim. Kuzenim her zaman olduğu gibi rahat tavrını koruyordu.

Standart olarak gittiğimiz bir kulüp vardı, bu akşam da oraya gidecektik. Eve vardığımızda saat yediyi geçmişti. Büyük teyzemin hazırladığı yemek masadaydı, yemeğe oturduk. Akşam planları kafamda dönüp dururken, bir yandan da içimdeki karmaşa büyümeye devam ediyordu.

Çok zamanımız yoktu. Kuzenim hala duş alacaktı ve ben de üstümü giyinip akşam için hazırlanacaktım. Yemeğimizi hızlıca yiyip yukarı çıktık. Kuzenim acele etmeden hazırlanırken ben de makyajımı yapmaya başladım. Hafif bir göz makyajı yaptım ve ardından güzel bir pantolon seçtim. Üstüme bir crop top giydim, onun üzerine de kısa bir deri ceket geçirdim. Gecenin atmosferine uyacak bir kombin yaptığımı düşünüyordum.

Kuzenim makyaj yapmadığı için benden önce hazırlanmıştı. Onun bu rahatlığına bazen imreniyordum. Hazırlanmak, her zaman düşündüğümden uzun sürüyor ama bu süreçten de hoşlanıyorum. Birbirimize son kez bakıp hazır olup olmadığımızı kontrol ettik ve dışarı çıkmaya karar verdik. Saat 11 civarındaydı ve kulübe gitmeyi planlıyorduk.

~

Nasılsınız bebekler?
İki günde bi bölüm attarım.

Öptüm💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilmesinler- GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin