"Ne! Olivie!" zakřičel muž, který za sebou skrýval postýlku s dvouměsíčním miminkem v ponurém tmavém pokoji. Drobná žena v záři zeleného paprsku upadla na zem a muž jen strnule stál a pozoroval trojici zahalených osob. Věděl kdo jsou, nemusel jim vidět do tváře- Bellatrix Lestrangeová, Lucius Malfoy a ten, kterého se všichni báli nejvíc.
"Luciusi, najdi to dítě." zašeptal jeden z nich. Muž se k dřevěné kolébce přiblížil ještě víc, ale jeho neohrabaný krok dozadu vzbudil pozornost té ohavné ženy.
"Támhle je, za ním." řekla vzrušeně a vydala se k vyděšenému muži.
"Dwayne, toto je tvoje poslední šance se vykoupit. Řekni nám, kde je ten šmejd a tvoje dítě bude ušetřeno." řekla ohavně jedovatým hlasem prostřední postava, které z kapuce svítily jen červené oči. Bylo vidět, že Dwayne přemýšlí a svíral svou hůlku tak křečovitě, až mu zbělaly klouby.
"Dwayne, nechceš přeci, abys zemřel a tvé dítě skončilo v rukou někoho z nás. Stačí nám jen říct, kde je ten krvezrádce Black." řekl Lucius Malfoy, ten, kterého Dwayne tak moc nenáviděl už od školských let.
Dwayne odvětil roztřeseně "Na to jste měli myslet, než jste zavraždili mou ženu.". Bellatrix tato slova pohoršila, zvedla svou hůlku a vykřikla "Expeliarmus!" Dwaynova hůlka vystřelila z jeho ruky a jeho samotného kouzlo odstrčilo tak moc, že upadl vedle dětské postýlky. Když viděl, že se trojice přibližuje k jeho milované dceři, zmocnil se ho neuvěřitelný strach- věděl, že ztratí i ji. Když Bellatrix zvedla ruku s hůlkou, která mířila jeho dceři do obličeje, sklopil pohled, aby nemusel vidět, jak se pokoj zalije zelenou září.
"Crucio" pronesla, a Dwayna přelil studený pot, když se jeho milovaná Jasmine začala svíjet v ukrutných bolestech a křičet. Ta odporná žena držela jeho dceru v té kletbě tak dlouho, že Jasmine už ani neměla hlas, pouze slabě chraptěla.
"Naposledy se mi Sirius ozval z Godrikova dolu. Byl s Potterovými." Zašeptal poraženě Dwayne.
"Tati?" ozval se dívčí hlas z vedlejšího pokoje. Dwayne prošel potemnělou chodbou a vkročil do světlého pokoje prolitého oranžovým odpoledním sluncem, kde v posteli ležela ospalá dívka s rozcuchanými černými vlasy.
"Děje se něco Jasmine?" skoro až zašeptal vysoký podsaditý muž s ustaraným výrazem.
"Máš tu sovu, vypadá to na nějaký důležitý dopis, je zapečetěný." řekla a ukázala na velkého upraveného výra, který drápky netrpělivě škrábal do okna. Dwayne se zarazil, lekl se, že je to něco od Ministerstva kouzel nebo od Svatého Munga, kam Jasmine vodil každých pár dnů od toho ohavného incidentu. Otevřel okno a vpustil sovu do pokoje, na to ale zareagovala velká černá kočka, která se očividně nezvaného hosta polekala a zasyčela.
"Zatracená kočka!" vyhrkl Dwayne, když mu výr polekaně zaryl drápky do ruky. Kočky si ale velmi rychle přestal všímat, když zahlédl na dopise Jasminino jméno a tu rudou pečeť s erbem. Jasmine viděla jeho zvláštní výraz a nedalo jí to.
"Co je to? To je zase z nemocnice?" vyhrkla netrpělivě, nikdy moc neoplývala pevnými nervy a nerada čekala.
"Jasmine, to je ze školy. Pro tebe." vydechl hned, co se vzpamatoval. Přeci jen, v 11 letech do Bradavic nenastoupila, tak už více neočekával, že se tato možnost naskytne. Dívka vykulila oči a urychleně se posadila "Z Bradavic? Ukaž!". Otec ale před její chápající rukou dopis odtáhl.
"Nevím jestli je to dobrý nápad, přeci jen pořád docházíš na kontroly do nemocnice a také kolují různé zvěsti, však ty víš, že je ty-víš-kdo na vzestupu." sdělil Dwayne ustaraně své dceři, která se této možnosti ale nehodlala vzdát. Bylo jí už 13 a ani neměla hůlku, čarovat stejnak doma nemohla, protože jako každý jiný mladý kouzelník měla hlídáček.
ČTEŠ
Předurčena
FanfictionDívka přijíždí do Bradavic o tři roky později. Všechno probíhá dle plánu- najde si spoustu přátel, pokojně dohání uniklé učivo a hledá samu sebe. Začne si ale všímat, že má výpadky paměti a velmi zvláštní sny, skoro, jako by byly živé. Odhalí Jasmin...