-4-
Bu sabah için kurduğum alarmımdan erken kalkmıştım. Uykulu bir şekilde yatağımın kenarına oturdum havalar soğumaya başlamıştı camları yaptırmalıydık, aradan bir yerden soğuk geliyor ama nerden ya götüm dondu burda diye düşünürken kapımın açılmasıyla başımı o tarafa çevirdim "jisung uyan..." Seungminin sesi oldukça uykulu geliyordu. Bunun sebebi ise dün akşam bana bezelyeden böbrek ödevimde bana yardım etmesiydi...seungminin ablası yüzünden gece saat 4.50 de falan yatmıştık resmen. "Oh uyanıkmısın..kahvaltı yapalım mı? Halim hiç yok valla" üzerine siyah bir sweatshirt altina da siyah bir eşofman giyimiş, kapıya yaslanmış beni bekliyordu "ne yalan söyleyeyim benimde hiç halim yok okulda yaparız" "tamam hazırlan" tamam anlamında başımı salladım. Seungmin'in odadan çıkmasıyla zor da olsa ayağa kalktım ve üzerime rastgele bir şeyler giyinip salona ilerledim. Seungmin kendini koltuğa bırakmış uyuyordu. Yanda duran bir yastığı aldım ve ona fırlattım. "HEY UYAN! Tek mi göndericeksin kankanı!" Birkaç sessiz küfür mırıldanarak kalktı koltuktan " yürü sung yürü" dün akşam binbir can havliyle yaptığımız bezelye böbrek modelimi de yanıma aldım ve evden çıktık.
Seungminle bugün okula fazlasıyla erken gelmiştik. Sınıfa girdiğimiz zaman seungmin çantasını koyup hemen uyuyamaya başlamıştı ben ise çantamı bırakıp bezelyeden yaptığımız böbrek modelini hocaya götürmek için sınıftan çıktım.
Biyoloji odasının kapısını tıklatıp içeriye girdim. "Hoca-" "dori?" "Jisung geç şuraya alacağım ödevini" hocanın işaret ettiği yere ilerledim ve konuşmalarını bitirmelerini bekledim. Ne yani daha ikinci gününden çocuğa ödev mi kilitleyecekti? Bu arada! Dori benim yakın arkadaşım, liseye ilk başladığım zamanlarda bana yardım etmişti, birbirimizin evine gider, dışarıda beraber vakit geçirirdik... ama maalesef ben zorbalık gibi kötü bir olaya maruz kaldığım için okulumu değiştirdim... Acaba o neden değiştirdi? Yoksa ona da mı zorbalık yapıldı? Yada belkide ailesi taşınmıştır.. "han jisung?" Ha? He hocaymış "efendim hocam?" Ellerimde duran projeme bakıp konuştu hoca. NOLDU KALDIN ÖYLE YAPAMAYIZ SANDI TABİİ. "projen?bir gecede mi bitirdin!" "Evet hocam buyrun bezelyeli böbrek" projemi gözüne gözüne soktum. "Acaba.." hayır hocam tek yaptım ödevi. "Bu ödevinde..." Hocam tek yaptım "seungmin'in de..." HOCAM HAYIR HAYIR "bir yardımı oldu mu?" "Ha evet hocam bi böbrek onun" ya YA MAL MISIN JİSUNG MAL MISIN ağzıma birisi fermuar çekebilir mi yada ne bileyim acı biber falan sürün lütfen... "hocam bi böbrek onun derken yani renal vein onun yani o yaptı yardım etti el sürdü, dokundu bıraktı" "tamam jisung ben anladım seni çıkabilirsin" "hocam notumdan kırılmayacak değil mi?" "Çıkabilirsin jisung" "hocam ya" eliyle bana kapıyı gösterdi. Tamam hoca anladım ben seni...eyvallah.
Biyoloji sınıfından gurumla çıktım kapıyı kapattım derken bir anda dibimde doriyi gördüm dün bana tuvalette selam verdiği için onu görünce çok da şaşırmadım ama ürktüm. "Selamlar bayım" sanki tiyatro oyunundaymışız gibi eğilip selamladım "size de selamlar beyefendi" bu halimize gülmüştük eskiden de böyle davranırdık... "Ee sen neden geldin bu okula? Düşündüğüm şey deği-" "senin için geldim" ney. "Ha?" "Arkadaşımı özledim yaa!" Elini birden boynuma atınca sendeledim gülmeden edemiyordum, bende seni özledim kanka da bi haber verseydin keşke yani. "Bende özledim! İnsan arar haber verir?" Boş koridorda yürümeye başlamıştık "Ya vericektim ama telefonum şu sıralar bozuk" dudaklarını büzüp baktı bana "tamam hadi inanmış gibi yapayım. Aklıma gelmişken...okulda tanıdığın var mı?" "Ah sadece sen, seungmin ve bir de kimdi o ya..hah! Joshua aynı sınıftayız onunla" kim, ney, ha?JOSHUA MI DEME ABİM YANARIZ "bir sorun mu var jis?" "Ha? Yok hayır git sosyalleş la" "siz yetersiniz bana" diyip saçlarımı karıştırdı "ya yapma şunu hoşlanmıyorum! Biliyorsun!" "Biliyorum ama seni sinir etmek hoşuma gidiy-" "jisung?" Sesin geldiği yöne kafamı çevirdim aha minho. "Minho? Birşey mi oldu?" Minho önce beni sonrada yanımdakini süzüp "yok..selam veriyim demiştim. Bu kim?" Kim kim? Ha doriyi diyo "dori ben" diyip elini uzattı. "Kedimin adı da dori." "Oh..öylemi? İyiymiş" Minho bön bön baktı uzatılan ele. Kanka sıksana çocuğun elini. Eğildi ve kendini tanıttı "minho bende. Memnun oldum" "bende" diyip geri çekti elini dori. "Sonra konuşuruz jisung, görüşürüz" "görüşürüz minho" yanımızdan uzaklaştı. Acaba birşey oldu da dori yanımda diye mi bana söylemek istemedi anlamadım ki...
YOU ARE READING
Vurmuşuz kendimizi yollara/Minsung
FanfictionOnlar 8 kişiydi 8 günahsız can...Keyfine yaziyorum kardesim