🏀

3 0 0
                                    

5-

Siz
Minhoo
Nerdesin??
Sınıfına geldim ama yoktun🧐🤏
Okuldan mı kaçtın lan yoksa
YA HABER VERSEYDİN KESKE BERABER KACARDİKKK
(9:45✓✓)

Lino
Ne kaçması jisung
ayrıca sınıfa neden geldin?
telefonunu vermedin mi sen??

Siz
Neden mi.../
ee sey
Evet vermiyorum ben
neyse neyse bosver simdi
kimya sorusu vardi ya
anlyticalwkim sana
*Anlaticaktim

Lino
Ha öyleli
Sonra anlatırsın olur mu?
ben birkaç gün okula gelmeyeceğim

Siz
Bi sorun mu var..?
Ne olursa olsun yardım etmeye calisirimm

Lino
Önemli birşey yok
aile işleri falan.

Siz
Hm..
Pekala ders baslamak uzere gitmeliyim!
Baybayyy🙋🏻🙋🏻

Lino
baybay🙋🏻
(💓)

Telefonumu kapatıp botumun içine soktuktan sonra pantolonumla gizledim, üstün koruma. Ve bizimkilerin konuşmalarını dinlemeye başladım.

"Ya kanki neden matematik görüyoruz biz. hadi bak onu geçtim neden haftanın ilk iki dersi matematik abi!" Diye isyan ediyordu felix. "Ders programı değişicek diyolardı" "yanlız, o ders programı 3 haftadır değişecek jisung,balım benim" haklı..."sınavlar başlayacak ya uf" "YA HATIRLATMASAN ÖLÜR MÜSÜN!" Diye bağırarak isyan etti seungmin.

"seungmin? Bir sorun mu var evladım?" Lan hoca girmişti sınıfa dimi..unutmuşuz, konuşmaya dalmışız resmen."yok hocam kusuruma bakmayın bir anda şey oldum ben"diye kendini savunmaya çalıştı seungmin. "tüh ya bende bir anda şey oldum hadi sen bir çık dışarıya bu ders bi hava al" diyip seungmini sınıf dışarı etmişti resmen. HOCAM,HOCAM BENİDE GÖNDERİN LÜTFEN!!

seungmin donmuş balık gibi kaldığı için üçümüzde sessizce gülme krizine girmiştik abi salaksın cidden of. Çık git işte!

Seungmin sessizce küfürler mırıldanarak ayağa kalkmış kapıya ilerlerken son kez bize bakmıştı..hoca tam arkasını döndüğü sırada ona kapak çekmiştim. Karma öyle değil böyle girer seungmin!

Seungmin sınıftan çıktıktan sonra bizde ayıla bayıla dersi bitirip tenefüse çıkmıştık. Kantinde bizi beklediğini düşünerek felix, jeongin ve ben beraber kantine indik.

Seungmini dört kişilik bir masada tek başına gördüğüm zaman jeongin ve felixe işaret ettiğimde yanına gittik.

Oflaya puflaya oturuyordu. Jeongin koşarak ensesine bir tane patlatmıştı. Gülerek bir sandalyeye oturduğunda seungmin sinirle eli ensesinde bağırır gibi konuştu "ya sen salak mısın!" Bizde lix ile boş sandalyelere oturduğumuzda gülerek onları izledik. "Yo son solok moson" diye taklit edince seungmin daha da sinirlenmiş, jeonginle laf dalaşına girmişlerdi.

"Eh ama yani sizde, böyle olmaz kii" hyunjin'in sesini duyduğumda arkamı döndüm grupça buraya geliyorlardı.

Hyunjin ellerini felix'in omuzlarına sabitledikten sonra felix bir anlık bir duraksama yaşadı. Kalbi tekledi arkadaşlar evet.

"Ne olmaz hyung?" Dedi jeongin. "Toplanmışsınız bizi çağırmıyosunuz ayıp bee" chan hyung ve diğerleri yan masadaki boş sandalyeleri çekip bizim masaya yerleştiklerinde, hyunjin de felix'in yanına oturmuştu.

Laf lafı açmış 10 dakikalık tenefüstte bir çok şey konuşmuştuk. Zil çalınca herkes sınıflarına ayrılmak zorunda kalmıştı.

Biz sınıfa girdiğimizde sıralarımıza ilerledik ve konuşmaya kaldığımız yerden devam ettik."Gözdünüz değil mi ellerini benim omuzuma koydu" demesiyle üçümüzde felix'e döndük.

Vurmuşuz kendimizi yollara/MinsungWhere stories live. Discover now