Bölüm-1

145 7 4
                                    

Allahım! Sonunda okullar kapandı. Keşke hiç açılmasa yansa kül olsa.Haksız mıyım? Ben kafamda güzel tatil planları yaparken annem odama girdi resmen daldı aslında.
''Hadi kalk Kumsal gidiyoruz. '' ''Nereye anne ya'' '' Şu yanımızdaki ev var ya oraya yeni birileri gelmiş onlara '' ''Ben gelmesem olmuyor mu '' ''Olmaz olmaz hadi yürü hazırlan '' ''Tamam ya geliyorum. '' Üstümü değiştirip aşağıya indim ailenin tamamı beni bekliyordu resmen. Bu yüzden en şirin gülücüğümü attım.
Şu malum komşulara gitmiştik. Koltuklar da fazla rahattı ya yataktan farksız bırakın burda yatıp uyurum 5 günde kalkmam.
''Anne kim gelmiş? '' sesin geldiği yöne doğru baktım hemen. Yoktu böyle güzel bir ses. Görüntüye bakılırsa hayli hayli normaldi bu sese sahip olmak.
''Yeni komşularımız Umut gel tanış. '' Umut mu? Tam da yerinde bir isim olmuş yani bu çocuk insanlık için bi umut resmen.
''Merhaba ben Umut.'' diye hepimize kendini tanıttı. Ben hala sırıtarak onu izliyordum.
''Ay maşallah pek de yakışıklı bi oğlunuz varmış. '' Yanımdaki annemi ayağımla hafifçe dürtüp en kötü bakışı attım. O sırada bana uzatılmış eli gördüm çocuk resmen bana ilk günden elini uzatmıştı. Şimdi söylemek gibi olmasında bugün eline veren neyse neyse. Saftirik Kumsal ne yaptı dersiniz? Çocuk bana elini uzattı diye ayağa kalk sehpanın üstündeki kahveleri yere dök.
''Ay çok özür dilerim Melek teyze. ''
''Pek de sakarmışsın bakıyorum. '' Çocuğun kişiliği görüntüsü kadar iyi değil sanırım terbiyesiz sakar dedi ya.
''Önemli değil kızım. Hadi Umut Kumsalı yukarı çıkarıp Yeşim ile tanıştır. '' Çocuk bana en umursamaz bakışı atıp merdivenlere yöneldi. Ben de arkadan.
''Ya şey ben aslında öyle sakar biri değilimdir çok üzgünüm kahve üstüne falan geldi mi? ''
''Biraz. Sağolasın yaktın beni. Az daha dikkatli olsan tabi yakışıklı çocuğu gördün elin ayağına dolaştı hak veriyorum önemli değil. ''
Egoiste bak sen ya kendini bişi zannetti kıyamam ya.
'' Sen mi yakışıklı mı? Yanından bile geçemezsin. '' dedikten sonra töbe dedim mazallah buralarda çarpılırım felan.
''He ya he he. Neyse bak şu oda da benim namı değer cadı Yeşim var gir hadi. ''
''Kör değilim sağol ya çok yardımcı oldun yürüyen ego. ''
'' Sen bana ego? '' derken yanımızdaki duvara elini koydu. Maşallah maşallah kaslara bak. Gözleri tam olarak ruhumu delip geçmişti.
''Dikkatli ol güzellik. '' diyip yan gülüş yapıp odaya girdi ben de arkasından öylece baktım tabi.
Şoku atlatıp Yeşimin odasının kapısını tıklattım.
''Selaam.Ben Kumsal daha doğrusu komşun Kumsal. ''
''Aa yan evde oturanların kızı olduklarını bilmiyordum. Selam bende Yeşim. Gelsene. '' eliyle pufları işaret etti. Ve o da ne teen wolf posteri mi lan o?
''Oha kızım ilk saniyeden arkadaşlığımı kazandın ya teen wolf mu izliyorsun? ''
''Ne sandın bebek. '' dedi ve kahkahalara boğulduk bilerek yüksek sesle gülüyordum ki yandaki egoist duysun.
--------------
Ay sus lanet olasıca sussana. Yine her sabah ki gibi duşta şarkı söyleyen karga sesli erkek kardeşime söyleniyordum. Her gün aynı şey usanmıyor musun sen ya.
''Hadi Kumsal kahvaltıya. ''
''Geliyorum anne. ''
Annem yine döktürmüş. Lafını ikiletmeden sofraya oturdum.
''Oğlum hadi otur. Kumsal pijamalarınla mı yiyeceksin? ''
Sanki tuhaf birşey söylüyormuş gibi bakıp ki gerçekten tuhaftı.
''Evet ne var? '' '' Aman neyse neyse sabah sabah senle uğraşmıycam. Anlat bakalım dün akşam nasıldı anlaşabildin mi Yeşimle Umutla? ''
''Yeşim ile bi gecede en iyi arkadaş olduk diyebilirim. Umut'a gelirsek tam bir facia. '' '' İyi bari biriyle anlaşabilmişsin. Çünkü onlarla tatile gitmeye karar verdik. Baya iyi insanlar. Babanda tanıyormuş zaten eskiden ben bilmiyordum. ''
''Ni dedin gülüw sen? Umutla aynı yerde tatil mi evde oturup Stiles ile bakışırım 95558465 kat daha iyi. ''
''Uzatma konu kapandı. Oğlum sende bizle yarın akşam gel de tatil işini konuşucaz. '' ''Tamam anne. ''
Ne yani ben o mercimek beyinli ile tatile mi çıkacaktım of ama ya.
Kahvaltıdan kalktığım gibi odama çıkıp telefonu elime aldım.
Kime:Bestim
Hadi bize gel çabuk.
Kimden:Bestim
Geliyorum. 15 dk sonra ordayım.
Kendimi yatağa attım. Ya şuan flash hızında kaçmak istiyorum burdan.
''Kızım kapıya bak. ''
''Tamağğm''
Koşarak kapıyı açtım Buket gelmişti.
''Ay canığğm kankam''
''Yılışma Kumsal.Bensiz tatil ha yazdım bunu bi kenara ''
' 'Ne sensizi kızım sende geliyon''
''Yav hehe. ''
''Görürsün. Anne Buket de bizimle tatile gelicek yoksa tatile falan gelmem.''
''Şu inadın yedi bitirdi beni kızım tamam ben annesiyle konuşurum. ''
Buketle sevinç dansı yapmaya başladık. Tatilim zehir olmayacaktı en azından. Bukete şu Umut egoistini tabi bir o kadar da yakışıklılığını anlattım. Erkek kardeşi var mı diye sordu hemen çıkarcı ya.
-------------
Hayret bugun Uygar şarkı söylemiyordu. Saat 12.00 olmuş niye beni uyandırmamış bunlar. Hemen aşağıya indim ki inmez olaydım siyah puantiyeli geceliğimle Melek teyzelere rezil oldum.
''Kızım hadi bavulunu hazırla. Bukete de haber ver yarım saat içinde burda olsun. Uyandıramadım erkenden işleri hallettik bugun''

''Ya anne bu şimdi mi söylenir. Tek başıma ben şimdi nasıl yapıcam. ''
''Ben yardım ederim istersen. '' diyen Umut'a ters ters baktım. Yeşim telefonda hararetli hararetli biriyle konuşuyordu.
''Çok iyi olur hadi kızım yukarı hadi. '' Derin bir nefes alıp onun bana yaptığı gibi umursamaz bir bakış aldım ve odama çıktım. Allahtan aşağıya inerken odayı toparlamıştım. Valizi yatağın üstüne attım.
''Şaka mısın sen ya nerden geldi bu yardım duygusu? ''
''Sütyenlerinin rengini merak etmiştim de görüyorum ki baya zevksizsin. ''
''Pis sapık çık odamdan.''
Bana dil çıkarıp odadan cıktı. Ayrıca o muhteşem gülücüğünü attı. Bu kadar tatlı olmasa yakasına yapışmıştım. Buket'e haber verip valizimi hazırladım. Valizi hazırlarken telefonum çalmaya başladı. Ve arayan piç eski sevgilimdi beni hala rahat bırakmıyordu. Telefonu açtım.
''Ne istiyorsun sen hala ''
''Seni. Tatile çıkacağının haberini aldım prenses ve tabi bende geliyorum.''
Hadi birde şimdi burdan yak.

Okuduğunuz için teşekkürler. İlk defa hikaye yazıyorum ona göre değerlendirin lütfen. Emek verdim sonuçta vote lütfen cjdjjxjx. Öpüldünüz.

Yan KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin