Bölüm 3

52 2 0
                                    

Arkamı döndüğümde Efe'nin bir zamanlar aşık olduğum o kusursuz yüzü ile karşılaştım. Bir şey yapmadım sadece gözlerinin içine baktım.
''Ellerini üstümden çek. ''
''Sen benimsin.''
''Bırak dedim! ''
Sesimi yükseltmemle Umut araya girdi.

''Sorun mu var Kumsal?''

''Önemli bir şey değil.Küçük bir sorun sadece.''

Efe:''Bu herif neyin oluyor da karışıyor?''

''Sanane ya işine bak artık''

dedim ve havuzdan apar topar çıkıp havluma sarındım.Koşarak odama çıktım arkamdan Buket geliyordu muhtemelen.5 dakika sonra biri geldi.

''Ağlıyor musun?''

''Umut?''

''Başkasını mı bekliyordun?''

Konuşurken sırıtıyordu ve bu çok etkileyiciydi gerçekten ilk işim bu çocuğu okutmak olucak nazar değicek sayemde.

''Doğrusunu söylemek gerekirse evet.''

''O pisliği mi bekliyordun yoksa?''

''Sende bir pisliksin.''

''Ağladığın için birşey demiyorum''

''Lütfettiniz.''

''Sarılmak iyi gelir mi?''

5 saniye bi şok olmuştum şimdi bu fırsat kaçmazdı diyordu bi yarım diğer yarımsa otur oturduğun yerde Kumsal.Ama Umut cevabımı beklemeden sarılmıştı.Kokusu tarifsizdi.Gerçekten sarılmak herşeyin ilacıydı.Tabi bir de yakışıklı çocuğa sarılıyorsanız .

''Seni üzdüğü için bi dayağı haketti bence.''

''Umut sakın malca bişi yapma.''

''Ben yapmiycam zaten bi kaç arkadaşım yapacak.Benim işim var.''

''Ne?''

''Kızım burda boş durur muyum ben ?''

''Sevgili mi yaptın?''

''Tabikide.Uzun süreli değil ama yaz aşkı işte.''

Yuh ya odun ilk günden!İnsan bi bekler saniyesinde yapmış kızlarda pusuda beklemiş galiba.

''İyiymiş.Neyse sen çık yanlız kalmak istiyorum.''

''Tamam görüşürüz.''

Timim girişiriz.İnsan bi olmaz yanlız kalamazsın yanında kaliyim der.

Kendime gelmek için bir duş aldım bu sırada Yeşim ve Buketin ayak seslerini duydum.Kanuni gibi çıktım karşılarına.

''İyisin dimi ?''

''Niye iyi olmiyim?''

''Şey-''

''Boşver Buket bu gece eğlenmemiz lazım Yeşim gece kulübüne falan gitsek ya!''

''Gece kulübü mü?Bence senin için iyi olmaz bu''

''Olurr.''

''Var evet.''

''İyi o zaman hazırlanın.'' 

En sevdiğim mini eteğimi giymiştim.Buket ve Yeşimde çok güzel olmuşlardı.Umut'un gece kulübüne  gideceğinden adım gibi emindim ne yapmak istediğimi bilmiyodum ama mantıklı düşünmediğim gerçekti.

Şanslı günümdeydim galiba barda focus şarkısı çalıyordu.Direk içecek birşeyler aldım normalde alkol alacak biri değilim ama bu seferlik kendime izin verdim.Bu sırada gözlerim Umut'u arıyordu.Ama bulamamıştım.Yanılmış mıydım ki?Buraya gelmek yerine romantik bir yere mi gittiler? Bu derin düşüncelerden kolumdan tutup dans pistine götüren  Yeşim beni çıkardı.Ve gerçek şu ki asla dans edemem ama alkol insana inanılmaz derecede cesaret veriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yan KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin