𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨𝐈𝐭'𝐬 𝐀𝐯𝐞𝐫𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲. 𝐈'𝐯𝐞 𝐩𝐨𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐫𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐭𝐬 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲. 𝐁𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐧, 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐭 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭.
𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐟𝐟, 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐄𝐧𝐠𝐥𝐢𝐬𝐡 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐈'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐲 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐨𝐫 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐬𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮, 𝐧𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬—𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐩𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐯𝐢𝐛𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐈𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐚𝐲.
𝐍𝐨𝐰, 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐞𝐧𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐠𝐞 𝐠𝐚𝐩 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐩𝐢𝐜𝐲, 𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧-𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬. 𝐁𝐮𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐛𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫—𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐬𝐦𝐮𝐭 𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐒𝐨 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬. 𝐈'𝐦 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞𝐟𝐮𝐥, 𝐭𝐡𝐫𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐦𝐢𝐬𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐭, 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐩𝐢𝐜𝐞—𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨 𝐬𝐦𝐮𝐭. 𝐈 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭.
𝑪𝑶𝑷𝒀𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑺
𝗧𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗶𝘀 𝗺𝘆 𝗼𝗿𝗶𝗴𝗶𝗻𝗮𝗹 𝘄𝗼𝗿𝗸, 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗜'𝘃𝗲 𝘀𝗽𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗹𝗲𝘀𝘀 𝗵𝗼𝘂𝗿𝘀 𝗰𝗿𝗮𝗳𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝗻𝗴. 𝗜𝘁'𝘀 𝗰𝗼𝗽𝘆𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁𝗲𝗱, 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗸𝗶𝗻𝗱𝗹𝘆 𝗮𝘀𝗸 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗯𝘆 𝗻𝗼𝘁 𝗰𝗼𝗽𝘆𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝗵𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴, 𝗼𝗿 𝗲𝗱𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗺𝘆 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵𝗼𝘂𝘁 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗶𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻. 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗺𝗮𝗶𝗻 𝗮 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁, 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗮𝗻𝘀 𝗸𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘂𝗻𝗱𝗮𝗿𝗶𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗿𝗲𝗮𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝘆.
𝐀𝐥𝐬𝐨 @averaareyy 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐬𝐨 𝐝𝐨 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞𝐬 💋
YOU ARE READING
His Ravenous Muse
RomanceHe stepped closer, eyes dark with a dangerous intensity. His voice, barely above a whisper, sent a chill down her spine. "Break off the engagement, or I'll do more than just ruin him-I'll end him." Her breath hitched, but she stood tall, masking the...