𝐓𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐬𝐞𝐥𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝, 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐟 𝐮𝐧𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐥𝐞𝐧 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐫𝐞.
𝗧𝗘𝗔𝗦𝗘𝗥 💋
𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝. 𝐍𝐢𝐧𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫.
𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐰 𝐮𝐩 𝐡𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐫𝐨𝐠𝐚𝐧𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐥𝐝, 𝐩𝐢𝐞𝐫𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐝, 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲, 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐧𝐨𝐰.
𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐞𝐧𝐠𝐚𝐠𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐔𝐧𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝. 𝐔𝐧𝐢𝐧𝐯𝐢𝐭𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬, 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞'𝐝 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐟𝐭. 𝐇𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐟𝐟𝐨𝐜𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐰 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐥 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫. "𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚 𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬? 𝐘𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐞. 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬."
𝐇𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐫𝐚𝐜𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐮𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐳𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐲 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞—𝐝𝐚𝐫𝐤, 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞, 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐦𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐜𝐥𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠, 𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬, 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.
"𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐫𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐥𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮." 𝐇𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐩𝐢𝐧𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡—𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬. 𝐄𝐧𝐞𝐦𝐢𝐞𝐬? 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰, 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝.
💌 ::
𝗜'𝗺 𝗯𝗲𝘆𝗼𝗻𝗱 𝗲𝘅𝗰𝗶𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗷𝗼𝘂𝗿𝗻𝗲𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂! 𝗜'𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗿𝗲𝗮𝗹 𝘀𝗼𝗼𝗻, 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗿𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗲, 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗴𝗶𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗲𝗮𝘁.
𝗙𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝗺𝗲 𝗼𝗻 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺 @averaareyy 𝗳𝗼𝗿 𝗿𝗲𝗲𝗹𝘀, 𝗲𝘅𝗰𝗹𝘂𝘀𝗶𝘃𝗲 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀, 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗻𝗲𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗲𝗸𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆. 𝗜'𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘄𝗮𝘆 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲, 𝘀𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗻 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗽𝗶𝗰𝘆 𝘀𝗽𝗼𝗶𝗹𝗲𝗿𝘀 𝗚𝗲𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆—𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗶𝘀 𝗰𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝘁'𝘀 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗱. 𝗦𝘁𝗮𝘆 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗱! 💋
YOU ARE READING
His Ravenous Muse
RomanceHe stepped closer, eyes dark with a dangerous intensity. His voice, barely above a whisper, sent a chill down her spine. "Break off the engagement, or I'll do more than just ruin him-I'll end him." Her breath hitched, but she stood tall, masking the...