1

30 0 0
                                    

İşten çıkmıştık ceren ile yürüyorduk otobüs durağına doğru"kızım hadi ya gidelim işte ne olacak"yarım saattir beni baran gitmeye ikna etmeye çalışıyordu"kızım ben ne yapıcam aranızda çocuğunuz gibi gidin işte çınar ile hem efe var olmaz"

"Kızım anneme bırakırız emiri işte arzuyu da alırsın gelirsiniz hadi be"ofladım biraz daha fazla itraz edersem beni zorla götürürdü biliyordum hem 1 gecelik kafamı dinlemiş olurdum"tamam gideriz"ceren boynuma sarıldı"biliyordum beni yanlız bırakmıyacağını"bıraktı yanağımdan öptü"canım arkadaşım benim"

Güldüm"tamam şımarma hemen"yürümeye başladım"otobüsü kaçıracaz hadi hızlı"oda arkamdan geldi otobüs durağına gittik daha yeni gelmişti bindik otobüse akbili arkaya doğru gidip ayakta durduk tutunuyorduk

"Ebru şu arkadaki adam sanamı bakıyor"çaktırmadan göz ucuyla baktım arkadaki adama bana bakıp çenesini okşuyordu"bakma sen o tarafa"dedim ceren önüne döndü bende döndüm önüme

2 durak sonra indik o adamda bizimle beraber indi"kızım bu herif aynı yerde indi ben arıyayımmi acaba ben kutayı"
"Ne gerek var ceren aynı yerde indik sadece"arkama baktım göz ucuyla tekrar takip ediyordu"hem birşey yapamaz hallederim ben bunu"gerçektende halledilirdi iki dakikalık işti

Ara sokağa girdik"Ebru hayla arkamızda"durdum cerende durdu"sen ara kutayı haber ver bende şu işi halledim"arkamı döndüm adam yaklaştı iyice ondan korkmadığımı anlaması için gözlerine bakıyordum yaklaştı yanımıza"hanımlar selam"sırtıttım süzdüm onu"selamlar selamlar da ne oldu hayırdır ne işin var peşimizdesin"

Bana yaklaştı"böyle bir güzellikle tanışma fırsatı yakalamak istedim"saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı yüzüme baktı"sen benimle tanışmak istemez misin güzellik"

Güldüm"ben güzelim de sen yakışıklı değilsin etkilenmedim"güldü dudağıma yaklaştı"etkilenirdin güzelim acelemiz yok"sırıttım"siktir git"
"Seninle tanışmadan olmaz güzelim"yaklaştı dudaklarıma tam öpecekken özel bölgesine diz kapağımı geçirdim iki büklüm oldu"ah"bana baktı"ne yapıyorsun kızım sen"cebinden bir bıçak çıkarttı üzerime doğru gelirken

Yandan bir ayak gördüm adamın eline vurdu elindeki bıçak yere düştü kutay kadraja girdi"ne yapıyorsun lan sen şerefsiz"bir yumruk attı adama adam bıçağa uzanmaya çalıştı hızla gidip bıçağı aldım yerden"Kutay birazda bana bırak"kutay bana baktı"buyurun leydim"üstünden kalktı yere oturdum bıçağı boynuna dayadım

"Şimdi söyle bakalım bir daha yoldan geçen bir kıza sarkıntılık edicekmisin"cevap vermedi bıçağı özel bölgesine doğru getirdim"cevap ver!"

"Yapmıycam tama dur yapmıycam"kutayla cerene baktım gülüyorlardı bende sırıtıp ona baktım"eğer birdaha yaparsan"dahada yaklaştırdım bıçağı"erkekliğine veda edersin unutma bunu"

Kafasını aşağı yukarıya hızla salladı"tamam abla yapmıycam bir daha"
"Şimdi siktir git burada hadi"kalktım ayağa oda kalkıp kaçarak gitti Kutay arkasından gülüyordu"kuzen vallah iyi ayar verdin herife"bıçağı gidip çöp tenekesine attım"her zaman kuzen"ceren kutay'a baktı"sende çok iyiydin"kutay cerene baktı"hmm"saçını arkaya çekti"ne kadar iyiydim mesela"

AnlaşkmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin