Cafe den ayrıldık arabadaydık gidiyorduk"önce efeye söylemeliyiz"dedi nasıl söyliyeceğimi bilmiyordum ona oysa üzülecek olmasını kaldıramıyordum çünkü o benimle mutluydu başka bir adam istemiyordu yanımda"nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum"dedim ona baktım"bugün sizi 6:30 ta evden alırım konuşuruz beraber"dedi ona baktım"umarım bir sorun çıkartmaz"dudakları kıvrıldı"sorunları çözmeye bayılırım"araba durdu"geldik"
Camdan dışarıya baktığımda bizim eve geldiğimizi gördüm efe bahçede oynuyordu ona baktım"teşekkürler"
"Rica ederim ne demek"arabadan indim bahçeye doğru ilerledim efe hemen koşturdu bana doğru"anneee"eğilip onu kucağıma aldım"bebeğim"yanağından öptüm"aaa o abide gelmiş"oraya döndüm hayla ordaydı efe ona el salladı oda el salladı bana bakıp göz kırptıktan sonra gitti efeye baktım gülümsedim"sen çok mu sevdin o abiyi"
"Evet çok sebdim çok iyi"ona gülümsedim inşallah kocam olduğundada seversin annecimArzu yanıma geldi koşturarak"ne oldu kızım çatladım meraktan"
"Anlatıcam"içeriye girdik efe kicağımdan indi odasına koştu tekrar"koşma"diye bağırsamda dinlemedi beniArzuyla koltuğa oturduk bana bakıyordu merakla"kabul ettim"
"Gerçekten mi?"başımı salladım"akşam efeye beraber söyliyeceğiz"
"Neden evlenmek istemiş peki"
"Şirketin başına geçmek için"Akşam
Efeyi hazırladıktan sonra kendimde hazırlandım siyah mini bir elbise giydim boynuma gümüş bir kolye taktım hafif makyaj yaptım
Odadan çıktım saat 6;30 olmuştu aşağıya indiğimde efenin elinden tutp çıktım dışarıya Alpay arabaya yaslanmı bacak bacak üstüne atmış sigarasını içiyordu bize baktı beni süzdü iyice yanına yaklaşınca sigara dumanını tekrar yüzüme üfledi anlamını bilmediğimi sanıyordu herhalde"çok güzel olmuşşun"
"Sağol sende çok şık duruyorsun"hafif baş eğdi"eyvallah"Cidden üstündeki siyah boğazlı kazak siyah pantolon la çok karizmatik duruyordu siyah en güzel onun üstündeydi asil duruyordu hemde fazlasıyla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşkma
Romance"seninle bir anlaşma yapıcaz ebru" "Ne anlaşması ne saçmalıyorsun sen arzu nerede" "Arzu ve oğlun bizi arabada bekliyorlar" ayağa kalktım "ne yaptn oğluma ne istiyorsun bizden!" benim aksime daha sakin bir sesle konuştu "sadece karım olmanı istiyoru...