2

12 0 0
                                    

Dediğine güldüm"güzel şakaydı"geri oturdum koltuğa ona baktım"gerçekten ne istediğini söyle"

"Gerçekten karım ol diyorum ebru"
"Sen ciddisin"
"Şaka yapmam ben"cevap vermeyince devam etti"bak sadece kağıt üstünde birşey olacak zaten ikimizde birbirimizin hayatına karışmıycaz sadece insanlar bizi evli sanıcak o kadar"

Bana bakıyordu bir cevap beklediği belli şekilde"benim çıkarım ne olacak peki"
"Hayatının sonuna kadar oğluna ve sana elimden gelen desteği vericem oğlunun okul masraflarını karşılıycam"ayağa kalktım"ben biraz düşüneyim"dedim o da ayağa kalktı"peki düşün en kısa zamanda cevabını bekliyorum"dedi bir korna sesi geldi"ben gideyim o zaman"çıktı arkasından çıktım

Efe arabanın direksiyon koltuğunda kornaya basıp duruyordu"nasıl eğlencelimi beğendinmi"efe alpaya baktı"çok eylenceli"alpay gülüp efeyi koltuktan indirdi çömelip onunla aynı boya geldi"bizim şimdi gitmemiz lazım ama"efe suratını astı arabaya baktı onun derdi arabaydı belli"çok mu beğendin arabayı"efe alpaya baktı başını salladı"gel bakalım peki"Alpay efeyi kucağına alıp şoför koltuğuna oturdu"bas bakalım kornaya"efe bir kere daha bastı kornaya

Alpaya baktı"seşi çok güjel"onlara bakarken gülümsedim hafif benimle evleniceğini söylüyordu ama efeyi kabul ediyormuydu cidden"efe hadi annecim biz gidelim artık Alpay beylerde gitsinler"yanlarına gidip efeyi kucağıma aldım alpaya baktım"arzu nerede"

Çıktı arabadan arka arabaya baktı"oğlum indirin hanım efendiyi"arka arabanın kapısı açıldı arzu indi arabadan"cevabını bekliyorum"efeye baktı yanağından makas alıp bindi arabaya gitti sonra diğer arabalarda hızla peşinden gitti

Arzu koşa koşa yanıma geldi"ne oldu o adam kimdi"
"Anlatıcam bir eve girelim de"eve doğru yürüdüm arzu da arkamdan geldi eve girdik efeyi kucağımdan indirdim o koşmaya başladı"koşma"dinlemedi merdivenlerden koşarak çıkmaya devam etti

Arzuya baktım"ne olduğunu anlatıcakmısın artık"koltuğa doğru gittim oturdum oda oturdu"benimle evlenmek istiyormuş"dedim sanki çok normal birşey söylüyormuşum gibi"ha?"dedi arzu arzuya baktım"kızım ne diyorsun sen"

Doğruldum ellerimi bacaklarımda birleştirdim"anlaşmalı bir evlilik olucakmış ve o da beni seçmiş"
"E sen ne dedin peki"
"Düşinicem dedim"

Alpay körök

Salonda oturup kahve mi içiyordum şirketin başına geçmeye çok yaklaştım"kabul etmezsen ne yapıcaz abi"dedi hakan ona baktım"onu da o zaman düşünürüz"göz kırpıp önüme döndüm kapı çaldı"kapıyı aç"

Kapı açılma sesi geldi"ooo hakan ne yapıyon"arkama baktım Alparslan dı"niye geldin gene"geçti koltuğa oturdu arkasına yaslandı ayaklarının sehpaya uzattı"baban ve bitmek bilmeyen konuşmalarını biliyorsun bende kaçtım"
"Bana kaçtın yani"
"Yes"hakana baktı"içecek birşeyler varmı be"

"Yok"dedim net bir sesle ona baktım göz ucuyla bana bakıyordu"sana yok"

Beni dinlemedi ayağa kalktı mutfağa gitti buz dolabını kapağını açılma ses geldi ona baktım bir bira şişesi aldı buzdolabını kapağını kapattı tezgaha yaslandı şişeyi kafasına dikti"beni neden dinlemiyorsun"şişeyi bırakıp bana baktı"bünyeme ters"ayağa kalktım mutfağa doğru ilerledim elindeki şişeyi alıp tezgaha bıraktım"doktor içme dedi şunu"
"bırak düşünceli abi rolü oynamayı"arkadaki şişeyi alıp tekrar kafaya dikti dudaklarından ayırdı"ayrıca ölüp gidicem zaten birkaç ay sonra bırakın bari tadını çıkarim"

AnlaşkmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin